בואו לאכול איתי 

יעל צין. צילום חיה בנדר איפור מרים בן שושן - 8
|

יעל צין החרדית הצעירה הראשונה על המסך בפריים טיים בתכנית בואו לאכול איתי כאן 11. לאחרונה עלה לאוויר העונה המטורפת של ״בואו לאכול איתי״ בכאן 11, תכנית דוקו ריאליטי עם ליהוק לא שגרתי

כנגד כל המוסכמות

יעל צין חרדית בת 28 נשואה, אמא ל-3 ילדים  שהספיקה לעורר מחלוקות רבות ובז סביבה כשהיא יוצאת  כנגד כל מוסכמות החברה החרדית ומביאה את עצמה  לקדמת הבמה כאשת תקשורת .
יעל בעלת רקורד עשיר בהגשת תכניות, הנחיית אירועים, הגשת תכניות, מיזמים, תוכניות ופרויקטים רבים. כשהיא הגישה תוכניות בערוץ הידברות, בכיכר השבת, ערוץ 14, ערוץ 13 ובכלי התקשורת השונים.
במגזר החרדי כולם שמעו עליה היא מוערכת ונחשבת למובילת דעת קהל ומשפיענית מעל 50,000 עוקבים ברשתות, מעבירה הרצאות וסדנאות ומנחה אירועים וכנסים גדולים.
עוד היא ידועה  כפרשנית בתחום שונים חינוך, בריאות, אקטואליה, תרבות, כלכלה ועסקים, ולא חוסכת במה שיש לה להגיד.

יעל צין. צילום חיה בנדר איפור מרים בן שושן - 5
יעל צין. צילום חיה בנדר איפור מרים בן שושן

כשר וגם טעים

היא באה להפוך את המסך של העונה החדשה ולהביא את עצמה מכיון שלא הכרתם לצד בישולים ואוכל כשר מהמטבח האישי שלה כשנלמד שמטבח כשר הוא גם טעים. 

Maya Oshri Cohen, מאיה אושרי כהן

מאיה אושרי כהן – עורכת ראשית
אינסטגרם: maya_oshri_cohen

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Chief editor & art director: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות Fashion Food, אופנה ואוכל
תגובות פייסבוק