משפחה אורגנית. התחדשות ותקווה

מיכל ובועז חביביאן עם חמשת ילדיהם במשק. צילום: יח״צ-2
|

לכולנו יש חור שחור בלב שנפער בשבעה באוקטובר. מדינת ישראל מחוייבת לתת תקווה לדורות הבאים שילמדו על אחת התקופות השחורות של העם היהודי. הפצע יגליד. זה יקח שנים רבות. המדינה כולה עדיין לא מעכלת את גודל האסון. אחרי מלחמת העולם השניה עלו לארץ שורדי השואה שאיבדו את כל עולמם. הם הקימו משפחה בארץ ישראל וזו הייתה התקומה של העם היהודי. אחד מסממני התקווה הוא הצמיחה. הירוק הזה שיפרח בשדות שנזרעו הוא הבסיס לתקומה.

בועז חביביאן. משק חביביאן. צילמה: שני בריל - 3
בועז חביביאן. משק חביביאן. צילמה: שני בריל

מאז השבעה באוקטובר משק חביביאן במושב הודיה שליד אשקלון, עסק משפחתי שמופעל כבר שבע עשרה שנים על ידי אבי המשפחה בעלאישתו וחמשת ילדיהם ששמגדלים ירקות אורגנים.

משק חביביאן. עולש. צילום: יח״צ-6
משק חביביאן. עולש. צילום: שני בריל

אבי המשפחה בועז חביביאן סיים לימודי אגרונומיה וכל חלומו היה לחזור למשק החקלאי שבו גדל וגידל יחד עם הוריו ואחיו ירקות בשיטות מסורתיותו. אחרי שנים במהלכן נחשף לנזק האקולוגי והבריאותי הנגרם מחומרי ההדברה המשמשים בחקלאות המודרנית, החליט בועז יחד עם אשתו מיכל – שהפעם זה יהיה אחרת. ומאז הם פועלים בשדות המשק הציוני והאורגני.

מיכל חביביאן. צילום: שני בריל - 3
מיכל חביביאן. צילום: שני בריל

אם המשפחה, מיכל למדה קולינריה בצרפת וביחד עם בועז וחמשת הילדים הקימו משק אורגני תחת הקונספט 'מהשדה אל השולחן'. סיפור מרגש ואופטימי בימים הקשים שעוברים על כולנו. משפחה שלמה שמגוייסת לחקלאות שנוטעת בנו נחמה ותקווה.

מנה מהמשק של משק חביביאן. צילום: שני בריל
מנה מהמשק של משק חביביאן. צילום: שני בריל

משק חביביאן חבר בארגון ה״חקלאות האורגנית״

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Editor in Chief: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות Fashion Food, חדשות האוכל
תגובות פייסבוק