בילו השדרה החדשה 

מימין עומר אוגולניק, לירון חיים, אלון יוניאן ואופיר שריד בעופר בילו סנטר צילום ניר פקין-5
|

בהשקה עם אווירה ספורטיבית, חגגו בכירי מליסרון, בראשם מנכ"ל חברת מליסרון אופיר שריד, מנכ"ל קניוני עופר עומר אוגולניק, ולירון חיים מנכ"לית עופר בילו סנטר, את השקת שדרת קניות חדשה במתחם עופר בילו סנטר שנפתחה פתיחת חנות הקונספט החדשה של מותג הספורט נייקי שנפתחה  כסניף אאוטלט.

האורחים נהנו מקוקטייל חגיגי ומינגלינג, טקס גזירת סרט וסיור בשדרה החדשה  ובסניף נייקי. 

את האירוע פתח עומר אוגולניק, סמנכ"ל סחר ומנהל פעילות קניוני עופר שאמר: "מדובר בחנות האאוטלט המושקעת ביותר בישראל של המותג נייקי, המשתרעת על שטח של כ 1,400  מ"ר ועוצבה עפ"י הקונספט של חנויות נייקי העולמית". 

לירון חיים מנכ"לית עופר בילו סנטר ערכה את הסיור בשדרת הקניות החדשה ואמרה: "השדרה החדשה  משתרעת על שטח כולל של כ 7,500 מ"ר, ובה יפתחו מגוון חנויות חדשות של מותגי אופנה ובית המציעים  מחלקות אאוטלט עם הנחות של עד 70% לצד מוצרים/ קולקציות חדשות:   RAZILI עם  חנות אאוטלט ראשונה, FEMINA, ספייסז, דלתא, פיקס ועוד…

את האירוע חתם אלון יוניאן – יו"ר הוועדה המרחבית לתכנון בנייה, שחשף בפני האורחים: "הוועדה עובדת יד ביד עם בילוי סנטר והמועצה המקומית, על מנת לקדם תוכנית אב לכל האזור, לרבות הוספת מאות אלפי מטרים של מסחר, משרדים ואולמות כנסים. יחד עם החיבור למטרו שאמור לקום בעתיד".

סניף NIKE החדש בעופר בילו סנטר אאוטלט צילום ליז פרץ (7)1
סניף NIKE החדש בעופר בילו סנטר אאוטלט צילום ליז פרץ
סניף נייק בעופר בילו סנטר צילום ליז פרץ (3)5
סניף נייק בעופר בילו סנטר צילום ליז פרץ
סניף נייק בעופר בילו סנטר צילום ליז פרץ (1)2
סניף נייק בעופר בילו סנטר צילום ליז פרץ
Maya Oshri Cohen, מאיה אושרי כהן

מאיה אושרי כהן – עורכת ראשית
אינסטגרם: maya_oshri_cohen

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Editor in Chief: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות אופנה, מגזין אופנה
תגובות פייסבוק