בלעדי! גלית גוטמן הותקפה

גלית גוטמן הותקפה על ידי אישה מעוערת בנפשה. צילום: חי טורג׳מן. מאת: אפי אליסי - EFIFO, גלית גוטמן, צילום: חי טורג׳מן
|

אמש, רגע לפני שעלתה להנחות את ״טרנדה״, תצוגת הגאלה של עמותת ׳רוח נשית׳, בהשתתפות כ-40 נשים מפורסמות, הותקפה המנחה, הדוגמנית ואשת הטלוויזיה, גלית גוטמן, על ידי אישה מעורערת בנפשה. ״אני בהלם, לא הבנתי מה קורה. מה האישה הזו רוצה ממני. היא צרחה עליי שאני אומרת לה דברים כשהיא בסלון, צופה בי וביואב ושאנחנו לא עונים לה״

 

גלית גוטמן הותקפה על ידי אישה מעוערת בנפשה. צילום: חי טורג׳מן. מאת: אפי אליסי - EFIFO, רוח נשית, מוטי רייף, תמר שוורץ
גלית גוטמן ומוטי רייף עם תמר שוורץ, מנכ״לית עמותת רוח נשית. צילום: חי טורג׳מן

מאת אפי אליסי צילום: חי טורג׳מן

הדוגמנית, ואשת הטלוויזיה גלית גוטמן הותקפה אמש על ידי אישה שככל הנראה היתה בהתקף פסיכוטי-סכיזופרני. כל זה קרה דקות ספורות לפני שגוטמן היתה אמורה להנחות את תצוגת ״טרנדה״* של עמותת ׳רוח נשית׳ שהתקיימה אמש במתחתם התחנה בתל אביב.

גלית גוטמן הותקפה על ידי אישה מעוערת בנפשה. צילום: חי טורג׳מן. מאת: אפי אליסי - EFIFO-1
״היא בסרט שאני עדיין בטלוויזיה״. גלית גוטמן. צילום: חי טורג׳מן

בשמלה שחורה, דקה כתמיד, רגע אחרי שקמה משולחן המאפרים ומעצבי השיער, התייצבה גלית גוטמן לסבב ראיונות לתקשורת, ביניהם ראיון ל-EFIFO. חי טורג׳מן, הצלם שהגיע מטעם EFIFO לצלם את גלית גוטמן ושאר הנשים שלקחו חלק בערב החשוב הזה, שנערך בחסות חברת האופנה ׳קרייזי ליין׳, סיים לצלם אותה וגלית גוטמן התפנתה לראיון עמי. בסיום הראיון ביקשתי מהצלם שימשיך לצלם את גוטמן. עמדתי בסמוך. מצאתי אותה מול אישה לא מזוהה. בתחילה היה נדמה שהן משוחחות. ניסיתי לבקש מגלית צילום נוסף, הבחנתי כי גלית כלל לא מדברת והאישה תוקפת אותה מילולית. באותם רגעים ביקשתי אותה לצילום על מנת לשחרר אותה מהאישה. אך גלית שניראתה מבועתת, נמלטה מהמקום. האישה נשארה במקום כשהיא בוהה בחלל (מאחורי הקלעים) שהיה שוקק אדם.

 

גלית גוטמן הותקפה על ידי אישה מעוערת בנפשה. צילום: חי טורג׳מן. מאת: אפי אליסי - EFIFO
הנחתה את הערב במקצועיות ובביטחון. גלית גוטמן. צילום: חי טורג׳מן

 

רגעים ספורים לאחר שיצאתי למרפסת לעשן, הגיעה גלית גוטמן שיצאה גם היא לעשן, והיתה נסערת. ״אני בהלם, לא הבנתי מה קורה. מה האישה הזו רוצה ממני. היא בסרט שאני עדיין בטלוויזיה. אני חושבת שהיא בהתקף פסיכוטי או סכיזופרני. היא צרחה עליי שאני אומרת לה דברים כשהיא בסלון צופה בי וביואב לימור ושאנחנו לא עונים לה״. בעוד היא מתארת בפניי את מה שקרה, הגיעה אותה אישה אלינו והמשיכה לתקוף את גלית גוטמן ולצעוק עליה. ניסינו להרחיק אותה מגוטמן עד הגעת אנשי ביטחון שהוציאו אותה מהמקום.

 

גלית גוטמן הותקפה על ידי אישה מעוערת בנפשה. צילום: חי טורג׳מן. מאת: אפי אליסי - EFIFO, רוח נשית, טיטי אינהו
טיטי אינהו. צילום: חי טורג׳מן

 

גלית גוטמן, שניראתה שברירה באותן רגעים, לא נתנה למהלך הדברים להשפיע על הערב אותו הנחתה במקצועיות ובביטחון. את הערב פתח ראש העיר תל אביב יפו, רון חולדאי, שהציג את מוטי רייף, נשיא אגודת הידידות והידידים של ׳רוח נשית׳, שגם הפיק את הערב המיוחד. מנכ״לית עמותת ׳רוח נשית׳, תמר שוורץ, ריגשה כשהקריאה מקרה של אישה שחייתה בפחד מתמיד בתוך בית עם בעל מאיים וכיצד השתקמה לאחר שמנטורים מעמותת ׳רוח נשית׳ ליוו אותה לעצמאות.

 

גלית גוטמן הותקפה על ידי אישה מעוערת בנפשה. צילום: חי טורג׳מן. מאת: אפי אליסי - EFIFO, רוח נשית, ריקי גל
סגרה את התצוגה. הזמרת ריקי גל. צילום: חי טורג׳מן

 

את התצוגה פתחה יעל חולדאי, אשת ראש העיר תל אביב יפו. אחריה עלו על המסלול כ-40 נשים ביניהן דליה מזור, לירון וייצמן, יעל חולדאי, ענת עצמון, שני קליין, אוולין הגואל, לאה שנירר, ריקי גל, אורנה דץ, מרינה קבישר, סנדרה רינגלר, דפנה לוסטיג, עופרה שמלצר, טל טלמון, קארין עלייה, מימי לוזון, פותנה ג'אבר, ליאת אשורי, אפרת גוש, ריימונד אמסלם, טיטי, מירב פלדמן. הזמרת ריקי גל סיימה את התצוגה בשיר.
*יריד האופנה השנתי "טרנדה" של עמותת ׳רוח נשית׳ יתקיים בסוף השבוע הקרוב במתחם התחנה בתל אביב ויציע פריטי אופנה של המעצבים הגדולים, ביניהם גם שמלות כלה, במחירים סמליים. כל ההכנסות יועברו כתרומה לקידום נשים נפגעות אלימות.

 

פורסם בקטגוריה מגזין אופנה
תגובות פייסבוק