בר בזל מסעדת סושי מתחדשת!

פילה מוסר סושי בזל. צילום דויד ששון-5
|

המסעדה עזבה את משכנה ברחוב פרישמן בת"א ועברה למלון פרימה סיטי בעיר. המסעדה על טהרת המטבח האסייתי מרחיבה את תפריט המסעדה במבחר מנות כשרות עם חומרי גלם מפתיעים ומיוחדים שהשאירו לנו טעם של עוד

מסעדת סושי בר בזל הוותיקה והאהובה עברה מרחוב פרישמן למלון פרימה סיטי שברחוב מאפו בלב תל אביב, סמוך לרחוב הירקון. המסעדה הפכה לכשרה עם תפריט עשיר מהמטבח האסייתי, כאשר לצד המנות הקלאסיות והאהובות של הסושי, יציעו השפים חיים אלוש ושאול דרעי מגוון מנות חדשות ויצירתיות בשילוב חומרי גלם מיוחדים וצבעוניות שמשאירה לסועדים טעם של עוד. במסעדה בר מרשים עם תפריט אלכוהול מפנק, קוקטיילים ארומטיים ויינות משובחים שהותאמו במיוחד למנות.

המסעדה ממוקמת בתוך המלון ומונה 100 מקומות ישיבה בפנים ובמרפסת חוץ וכן 20 מקומות ישיבה נוספים מסביב לבר.

פנינת הים סושי בזל. צילום דויד ששון - 1
פנינת הים סושי בזל. צילום דויד ששון

חיים דוק, סמנכ"ל שיווק רשת מלונות פרימה: "אנחנו שמחים על פתיחת מסעדת סושי בזל במלון פרימה סיטי בגרסתה הכשרה. אנו מאמינים כי השילוב בין קולינריה ותיירות נותן את הטוב מכל העולמות בטח בעיר כמו תל אביב. אנו בטוחים שמסעדה ברמה שכזו רק תעמיק את החוויה האורבנית של השוהים במלון"

מסעדת סושי בר בזל. צילום יחצ (4)1
מסעדת סושי בר בזל. צילום יחצ

זיו פלג, בעלים מסעדת סושי בר בזל: "המעבר של מסעדה ותיקה כמו סושי בר בזל למקום חדש הוא מאתגר ומרגש כאחד. בחרנו לפתוח את המסעדה בבית המלון מאחר ואנחנו מאמינים כי מדובר בשיתוף פעולה שיתרום רבות למסעדה ויחשוף אותה לקהל נוסף שלא ביקר בה עד היום. כל זאת גם בזכות הרחבת התפריט והפיכתה למסעדה כשרה"

טטאקי פילה בקר סושי בזל. צילום דויד ששון - 4
טטאקי פילה בקר סושי בזל. צילום דויד ששון

בתפריט מוצעות מגוון מנות כגון

צ'יפסאבוקדו- אבוקדו בטמפורה, איולי צ'ילי ירוק ספייסי מיונז (32 ₪), סביצ'ה דניס-  צ'ילי אדום, עירית, צנונית, בצל סגול, סלק ובצל מוחמצים, נבטי בזיליקום, רוטב מלפפונים לימון ויוזו חזה אווז- קרם בטטה לבנה, חלב קוקוס, בצל ירוק, עירית, ג'ינג'ר וצ'ילי פנינתהים טונה וסלמון עטופים בדף מלפפון, רוטב סויה מצומצם, טוביקו שחור, איולי צ׳ילי ירוק (46 ₪) טטאקיפילהבקר – סלק מוחמץ, טוגראשי, עירית, איולי צ'ילי ירוק ( 72₪ ), בידוגאדו – כרוב סגול, תפו״א, טופו, סלנובה, שרי, צנונית, תרד, נבטים, כוסברה, ביצה רכה, רוטב חמאת בוטנים (64 ₪ ), פילהמוסר אטריות תרד טריות, רוטב קארי צהוב, קרם קוקוס (77 ₪ ) סטייק פילה בקר – פירה עם קרם קוקוס, פטריות שימאג׳י, דלעת יפנית, ציר סויה מתוקה (156 ₪ ) 

פילה מוסר סושי בזל. צילום דויד ששון-5
פילה מוסר סושי בזל. צילום דויד ששון

במנות הסושי: הירושימהאורז סגול, סלמון, סלק מוחמץ, רוטב כוסברה, עירית, שבבי טמפורה אדומה, גוואקאמולה, אבקת הירושימה (58 ₪), טרטרול דלעת יפנית אפויה, פפאיה, שאטה, עירית, מלפפון, ספייסי מיונז, שומשום שחור, טרטר מוסר, צ׳ימיצ׳ורי יפני, צ׳ילי קצוץ (52 ₪ ), ארטופו (רול טבעוני) טופו במרינדה, בצל מוחמץ, דלעת יפנית אפויה, מלפפון, עירית, ריבת צ׳ילי ירוק, טוגראשי, שבבי טמפורה אדומה, קרם סלק (46 ₪), ספייסיטונה – טונה, מלפפון, אושינקו, לימון, ספייסי מיונז, רוטב צ׳ילי חריף, שבבי טמפורה אדומה, אפונת וסאבי, ריבת צ׳ילי (62 ₪) ועוד… 

בידו גאדו סושי בזל. צילום דויד ששון-5
בידו גאדו סושי בזל. צילום דויד ששון

בקינוחים: נמסיסשוקולד רוטב קרמל מלוח, טוויל שוקולד ואגוזי לוז, בייבי בזיל (54₪), קרםברולה – טוויל תחרה של קוקוס עם רוטב פירות יער (54₪)

מסעדת סושי בר בזל. צילום יחצ (4)1
מסעדת סושי בר בזל. צילום יחצ
הירושימה סושי בזל- צילום דויד ששון - 4
הירושימה סושי בזל- צילום דויד ששון
Maya Oshri Cohen, מאיה אושרי כהן

מאיה אושרי כהן – עורכת ראשית
אינסטגרם: maya_oshri_cohen

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Editor in Chief: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות Fashion Food, אופנה ואוכל, חדשות האוכל
תגובות פייסבוק