גזרות קלאסיות לצד פיסים חדשניים

GANT. קולקציית חורף 2018-19. צילום: יח״צ חו״ל - 1
|

ב-GANT הולכים על בטוח בקולקציית החורף. פריטי אופנה קלאסיים לצד פרינטים וצבעים של אדמה – הטרנד החזק של העונה

 

GANT. קולקציית חורף 2018-19. צילום: יח״צ חו״ל - 3
GANT. קולקציית חורף 2018-19. צילום: יח״צ חו״ל

 

מאת: מאיה אושרי כהןכתבת Efifo

 

GANT, מותג האופנה והלייף סטייל משיק קולקציה חדשה ומציג שילוב מסקרן של חווית קנייה. בקולקציית חורף 2018-19 יצרו ב-GANT מגוון פריטים קלאסיים על-נצחיים עבור נשים, גברים וילדים. הקולקציה כוללת כמה מהקטגוריות המוכרות והאהובות ביותר של המותג החוזרות בקולקציה הנוכחית בלוק עכשווי מתמיד עם פריטים סרוגים, מעילים, מכנסיים, בדי ג'רזי, חולצות מחויטות, אביזרים, הלבשה תחתונה וכמובן פריטים חדשים ומסעירים מקולקציית GANT HOME.

בין הבדים הקלאסיים ניתן למצוא גם פריטים בטכנולוגיית TECH PREP שעוצבו במיוחד עבור אורח חיים תזזיתי, להענקת תחושת נוחות וסטייל מנצח. הבדים שנוצרו בטכנולוגיה זו, פותחו באופן בלעדי עבור GANT ונועדו לנדף לחות מהגוף ובכך להעניק לעור תחושה אוורירית וקלילה. הקולקציה מציגה גזרות קלאסיות לצד פיסים חדשניים שנוצרו בטכנולוגיות מתקדמות במיוחד עבור הצרכן הסקרן והאקטיבי של GANT ומיועדת לכל פעילויות הסתיו בין אם הן בבית או בחוץ, החל מהעבודה בשעות הבוקר ועד פעילויות ספורט ואירועים חברתיים בערב.

 

GANT. קולקציית חורף 2018-19. צילום: יח״צ חו״ל - 8
GANT. קולקציית חורף 2018-19. צילום: יח״צ חו״ל

צבעי מפתח בקולקציה: בדיוק כמו שצבעי הטבע מתחלפים בכל עונה, כך גם צבעי הפריטים שלנו. פלטת הצבעים כוללת גוונים טבעיים של חום ובג', כמו גם טונים כהים יותר של אפור וכחול כהה. ניתן למצוא פריטים בנגיעות של אדום בוהק וירוק סתווי.
סוגי בדים עיקריים: סוגי הבדים בקולקציה נעים בין סריגה נורדית ופלאנלים, למשי מתוחכם וחליפות מתוחכמות שניתן לכבס במכונת כביסה מבלי לחשוש שיתקמטו. הפרינטים המובילים העונה הם נקודות, משבצות יחד עם טוטאל לוק בצבע אחיד למראה קלאסי. הצבעוניות בקולקציה הינה חמימה ומגוונת החל מהוורודים והאדומים דרך הכתומים ועד הגוונים החומים אשר קושרים את כל הגוונים יחדיו.

אני מודה, התלהבתי מהקולקציה והתרשמתי מהאופן שבו שניתן לשלב בין הפריטים השונים ליצירת מראה אחר ושונה כל פעם. מדובר באופנה מרשימה ומדויקת אשר מאופיינת בבחירת בדים איכותיים ומיוחדים בגזרות מדויקות ומחמיאות.  טווח המידות: S-XXXL

ניתן להשיג בחנויות הרשת בפריסה ארצית ובאתר https://www.gant.co.il/

 

 

Maya Oshri Cohen, מאיה אושרי כהן

מאיה אושרי כהן – כתבת טור אופנת וינטג׳
האינסטגרם של מאיה אושרי כהן: maya_oshri_cohen
הפייסבוק שלשל מאיה אושרי כהן: maya oshri cohen
המייל של מאיה אושרי כהן: mayacohenoshri@gmail.com

 

Efifo – מגזין האופנה של ישראל
מייסד ועורך אחראי: אפי אליסי
מייל: efifo@efifo.co.il
אינסטגרם: efifomagazine
קבוצת האופנה שלנו פתוחה לכולם: https://www.facebook.com/groups/efifo/

 

 

 

 

פורסם בקטגוריה כתבות אופנה
תגובות פייסבוק