ג'ינס חובה בכל מלתחה 

קולקציית הג'ינס של גולף צילום דודי חסון -5
|

אחד הפריטים הכי שימושיים במלתחה הנשית והגברית הם מכנסי הג'ינס. הם התחילו את דרכם כבגד עבודה עוד במאה ה-19 ואי שם בשנות ה-50 כבשו את עולם האופנה

מדובר בפריט אופנה כל כך ותיק ונאמן שאנחנו לוקחים אותו כמעט כמובן מאליו. מכנסי הג'ינס אשר באופן מסורתי נחשבו למכנסיים גבריים, גלשו מזמן למלתחה הנשית והפכו לפריט יוניסקס קלאסי, לא מתאמץ מדי ותמיד טרנדי, פריט חובה בכל מלתחה.

ג'ינס שאוהב את הגוף

למצוא את מכנסי הג'ינס הנכונים למבנה הגוף זו לפעמים מטלה לא כל כך פשוטה, המבחר הוא גדול – גזרות, שטיפות, אורכים משתנים. לכל מבנה גוף, על אף הטרנדים המתחלפים, יש את הגזרות המתאימות לו ועל כן, חשוב להבין מה נכון ומתאים לכם בתוך המבחר הגדול שיש לנו להציע. חשוב לזכור, מכנסי ג'ינס טובים הם כאלו אשר יחמיאו, לא יחנקו את הגוף, ירגישו נוח בישיבה ובתנועה ולא פחות חשוב, יגרמו לכם להרגיש במיטבכם.

אורנית הדר, מעצבת ראשית גולף נשים, עושה סדר במבחר גזרות הג'ינס לנשים וגברים: 

BOOTCUT – מכנסי ג'ינס בגזרה גבוהה, המתרחבים בעדינות מהשוק ומטה ונחתכים בקו המגף. הגזרה האסופה של המכנסיים תתאים בהרכבת לוק יומיומי, אפילו משרדי מחויט בשילוב עם חולצה מכופתרת וג'קט.

SKINNY – מכנסי ג'ינס צמודים ועוטפים את הגוף לכל אורכו למראה מלוטש ואסוף. פריט ה- MUST HAVE האולטימטיבי, משום שמדובר בטרנד על זמני ולאור העובדה, שהוא יתאים עם כל דבר במלתחה שלכם. במהות שלו ג'ינס ה-SKINNY נחשב יותר יומיומי, קז'ואלי ולכן הכי קל להתאים לו חולצות טישרט, או חולצות פולו יומיומיות. אך בקלות ניתן להפוך אותו ללוק ערב עם חולצה מכופתרת או טופ יותר רשמי ונעלי עקב לנשים או נעליים אלגנטיות לגברים.

STRAIGHT – מכנסי ג'ינס בגזרה גבוהה, בעלי מותן גבוהה ורגל ישרה לכל האורך. גזרת ה- STRAIGHT היא לגמרי הקלאסיקה במיטבה, מדובר במכנסיים שיתאימו כמעט לכל מבנה גוף, הם מאוד נוחים וורסטיליים ויכולים לשמש אתכם ביום יום ויכולים להפוך למראה לבוש יותר בהתאמה. כיום ניתן למצוא אותם ברשת גם ב-100% כותנה וגם רכים וגמישים יותר בשילוב עם אלסטן.

JOGGER – מכנסי ג’ינס בגזרה צרה, עשויים בד דנים סרוג בעל גמישות גבוהה. 

דגמ"ח – קבלו את קאמבק העונה, אשר חזר אלינו מתחילת המילניום וכובש מחדש את לב הקונצנזוס האופנתי! מכנסי ג'ינס בגזרה רחבה וגובה מותניים קלאסי, עמוסי כיסים חיצוניים כיאה לדגם. 

נשים –

MOM/PAPERBAG – מכנסי ג'ינס בגזרה גבוהה, רחבה ורפויה יחסית באזור המותן, שהולכים ונהיים צרים יותר לכיוון הקרסול. גזרה מאוד טרנדית ואופנתית שחזרה לאופנה בשנים האחרונות בזכות המראה הקולי והלא מתאמץ שהיא משדרת. מדובר במכנסיים מאוד נוחים בעיקר בשל השימוש במותן אלסטית ומשום שאזור המותן רחב יחסית ולכן לא לוחץ על הבטן.

FLARE – ג'ינס בגזרה גבוהה וסופר טרנדית, הג'ינס מחבק את הגוף באזור האגן, אך מאזור הברך מתחיל להתרחב בהדרגה עד הקרסול ולעיתים גם מעבר.

Maya Oshri Cohen, מאיה אושרי כהן

מאיה אושרי כהן – עורכת ראשית
אינסטגרם: maya_oshri_cohen

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Editor in Chief: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות אופנה, אופנת גברים, אופנת נשים
תגובות פייסבוק