דורין סגול: ״הוא זורם איתי ושנינו משוגעים״. עובד כהן: ״כולם יכולים לאהוב״

אופנה, Fashion Israel,
|

בתצוגת אופנה משותפת, תחת הקונספט "לאהבה אין חוקים", ישיקו עובד כהן ודורין סגול את דגמי שמלות הכלה וחליפות הערב לשנת 2020. סגול: ״אני הולכת לשיעורי תורה, שומרת שבת וכשרות״. עובד: ״גם אני איש של אמונה״. והאופנה? הטרנדים לחורף 2020 השנה הם שכמיות, עליוניות ושמלות סינדרלה נפוחות

 

אופנה, Fashion Israel, מעצבת חליפות החתן דורין סגול
מעצבת חליפות חתן דורין סגול. צילום: יח״צ

 

מאת: נועם שקד

 

אין מתבקש יותר משיתוף פעולה בין מעצב שמלות כלה וערב ובין מעצבת חליפות גברים. זה בדיוק מה שעומד להתרחש באירוע מרילנד 2019 לכלות וחתנים שיתקיים ב-31 באוגוסט. באירוע ישתפו פעולה שני מעצבים מוכשרים ומוערכים – עובד כהן ודורין סגול, שישיקו בתצוגת אופנה משותפת את הקולקציות החדשות שלהם לשנת 2020.

 

אופנה, Fashion Israel, עובד כהן וריף נאמן צילום דביר כחלון
מעצב שמלות כלה עובד כהן והפרזנטורית ריף נאמן. צילום: דביר כחלון

 

לאהבה אין כללים

הקונספט שנבחר לתצוגה הוא קונספט שתומך ומעודד אהבת חינם – "לאהבה אין  חוקים". במסגרתו דוגמנים ודוגמניות ללא הבדל דת, גזע או מין, זוגות מהקהילה הלהט״בית, ממגזרים שונים וזוגות מעורבים יצעדו יחד על במה אחת. ״אנחנו שנינו מגיעים מעולם האירועים, החתונות והשמחות, חשוב לנו להעביר מסר אחיד שלאהבה אין כללים, כולם יכולים לאהוב וזכאים לאהוב בדרך שהם בוחרים ונראית להם הכי טובה – בלי שיפוטיות, בלי סטיגמות, בלי שנאה", מספר עובד כהן.

 

אופנה, Fashion Israel, שמלת כלה של המעצב עובד כהן צילום דביר כחלון
שמלת כלה של עובד כהן. צילום: דביר כחלון

 

כל הזמן מייצרים רעיונות מקוריים יחד

על החיבור בין שני המעצבים מספרת דורין סגול: "אני מאוד אוהבת את הראש היצירתי של עובד. לפני שנה ביקשתי ממנו לעצב לי שמלה ליום צילומים במילאנו שתעצור את כל התנועה וזה בדיוק מה שקרה. הוא זורם איתי ושנינו משוגעים שכל הזמן מייצרים רעיונות מקוריים יחד. אני אוהבת שהוא ממציא את עצמו מחדש כבר 3 עשורים ומשקיע בבדים טובים והולך עם הדברים שלו עד הסוף". מעבר לפן היצירתי ישנו הפן הרוחני שמקשר בין השניים – "אני מתחברת לאנשים שיש להם אמונה, אני הולכת לשיעורי תורה ורוחניות, שומרת שבת וכשרות ומשתדלת ללמוד להגיד תודה על כל מה שיש לי בחיים" . עובד כהן מוסיף ואומר: "גם אני איש של אמונה מאז ומתמיד. זה משהו שמלווה אותי לאורך כל הקריירה שלי וזה חיבר אותי בצורה מיוחדת לדורין".

 

אופנה, Fashion Israel, חליפות חתן של המעצבת דורין סגול
חליפות חתן של דורין סגול. צילום: יח״צ

 

הטרנד הנפוח יככב בחורף הקרוב

עם כל הכבוד לחתן, ויש כבוד, שמלת הכלה היא הפנינה של הערב הגדול בכל חתונה וזו בדיוק ההזדמנות להבין מעובד כהן מה הטרנד לחורף הקרוב – "הטרנדים לחורף 2020 השנה הם שכמיות, עליוניות ושמלות סינדרלה נפוחות, הכל חוזר מפעם כמו בסרט 'חלף עם הרוח' בסגנון של סקרלט. הטרנד הנפוח יככב בחורף הקרוב עם שילוב של בדים והרבה תחרות, פנינים, קריסטלים, נוצות ועוד".

מכיוון שבכל זאת יש גם חתן בעסק ביקשנו לקבל טיפ לתאום מושלם בין חתן לכלה – "בעיני מוקד העניינים באירוע היא הכלה – אין מה לעשות. החתן מומלץ שיבוא בשחור והכלה תבלוט בשמלה נפוחה בחלק הראשון ואז תחליף לשמלה נוחה לריקודים".

 

אופנה, Fashion Israel, שמלת כלה של עובד כהן. צילום: דביר כחלון
שמלת כלה של עובד כהן. צילום: דביר כחלון

 

היום באופנה אין חוקים

ולסיכום, ביקשנו לברר עם עובד כהן האם גם בעיצוב שמלות כלה, כמו באהבה "אין חוקים", או שיש קווים אדומים: ״היום באופנה אין חוקים – יש כלות בשמלת שורט קצר ויש עם אוברול או מחויט, יש נוצץ ונפוח ויש קלאסי וצמוד, כל כלה קובעת את הכללים שלה. גם המעצבים היום לא עובדים על קו אחד אחיד – כפי שאתם רואים, הם פונים למגזרים שונים, לסגנונות שונים, לבקשות השונות. אני מייצר כל עונה גם קלאסיות וגם שמלות סינדרלה ויש ביקוש לכולן. חשוב לי להעביר מסר בכתבה שמעצבים צריכים להתחיל להיות ריאליים, גם אנחנו המעצבים הגדולים צריכים לייצר שמלות במחירים שפויים המתאימים לכל כיס. תמיד תהיה את הכלה שרוצה שמלה ב-20,000 שקל ונעצב לה בדיוק את מה שהיא רוצה, אבל ישנן כלות שלא מסוגלות לשים סכומים גבוהים, ועבורן חשוב לי לייצר בחורף הקרוב גם ליין שמלות ב-8000-9000 שקל״.

 

אופנה, Fashion Israel, חליפות חתן של המעצבת דורין סגול (1)
חליפות חתן של דורין סגול. צילום: יח״צ

 

החתנים והכלות לעתיד שיגיעו לאירוע  בגן האירועים 'אמיליה' בראשון לציון יוכלו להנות מערב נוצץ שיכלול בנוסף לתצוגת האופנה הפנינג ססגוני, מסיבת אפטר פארטי, מיצגים חיים, דוכני אוכל ושתייה, מתחם VIP והצצה לעשרות טרנדים וגימיקים חדשניים בתחום הפקת החתונות. לזוגות מאורסים הכניסה היא ללא תשלום.

 

 

נועם שקד, אופנה, אינסטגרם

עיתונאית אופנה – נועם שקד
אינסטגרם: noam.shaked

 

עורכת ראשית – מירב רום
Fashion Israel – מגזין אופנה של ישראל
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
אינסטגרם: fashionisrael.mag
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה של ישראל
דף עסקי: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות אופנה, כתבות אופנה, שמלות כלה
תגובות פייסבוק