דמיינו שניו יורק הגיעה ל- IL MAKIAGE

יונתן מרגי. IL MAKIAGE השקת חנות הקונספט. צילום רפי דלויה-8
|

בהשקה מושקעת שבסופה קיבלנו הופעה של הזמר והדוגמן יהונתן מרגי בביצוע שיר מרגש של הזמר ג'ון לנון Imagine, הציגה חנות איל מקיאז׳ הראשונה בעולם בקונספט חדש, עם רמיזות לעיר ניו יורק  אשר תציע שירותי איפור כגון הדרכות איפור אישיות או קבוצתיות, איפורי אירוע, 'קוויז' און ליין עם תוצאות התאמת איפור מיידי, לצד מכירת מוצרי איפור ומרצ'נדייז ייחודיים של המותג. 

יונתן מרגי. צילום: דיאנה לטר

החנות הראשונה בעולם בקונספט החדש, נבנתה בקניון עופר רחובות בעיצוב חדשני וחכם, המאפשר לשלב אזורים אישיים לאיפור לצד חללים משותפים לסדנאות איפור קבוצתיות חווייתיות, אירועים וחווית קניה ייחודית, בחלל אחד. צוות המאפרים המקצועי בחנות יעניק שירותי איפור לכל אירוע, לימודי איפור ו/או הדרכות איפור קצרות.

החנות המשתרעת על שטח של כ 70 מ"ר, עוצבה ברוח המותג האמריקאי עם רמיזות לעיר ניו יורק, תוך שילוב ה'סקיי ליין' המפורסם לצד הבטון המזוהה עם התפוח הגדול. 

מדובר בחנות ראשונה מסוגה עבור המותג, אשר מספקת נוף שונה ומרענן בתחום האיפור הן בעולם והן בישראל, המשלבת את החדשנות הטכנולוגית של המותג הבאה לידי ביטוי עם עמדת מחשב אינטראקטיבית המספקת תוצאות התאמת מייקאפ ללא התערבות צוותי המאפרים.

יונתן ארן, מנכ"ל IL MAKIAGE ישראל אמר: "בהשקעה גדולה ובחשיבה מחוץ לקופסא השקנו את חנות הקונספט הראשונה שלנו. החנות מביאה לידי ביטוי בצורה מיטבית את הפוקוסים העסקיים שלנו, מנועי הצמיחה והבידול שלנו בשוק הקוסמטיקה. אנו מציעים בשורה חדשה ללקוחות שלנו וללקוחות איפור בכלל, תוך שילוב ידע באיפור, שירותי איפור, חווית קניה, וטכנולוגיה מתקדמת".

עדן פינס. IL MAKIAGE השקת חנות הקונספט. צילום רפי דלויה-6
עדן פינס. IL MAKIAGE השקת חנות הקונספט. צילום רפי דלויה
IL MAKIAGE חנות בקונספט החדש רחובות צילום דניאל ישראל (1) (Custom)1
IL MAKIAGE חנות בקונספט החדש רחובות צילום דניאל ישראל
יונתן מרגי ועדן פינס. IL MAKIAGE השקת חנות הקונספט. צילום רפי דלויה-1
יונתן מרגי ועדן פינס. IL MAKIAGE השקת חנות הקונספט. צילום רפי דלויה
Maya Oshri Cohen, מאיה אושרי כהן

מאיה אושרי כהן – עורכת ראשית
אינסטגרם: maya_oshri_cohen

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Editor in Chief: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות אופנה, מגזין אופנה
תגובות פייסבוק