דניאלה דואק: ״בלי איפור בכלל, זה ממש לא סוף העולם״ 

דניאלה דואק - 111
|

מעבר לסרטוני המתיחות והבדיחות, אושיית הרשת דניאלה דואק ידועה כמאפרת מקצועית וביוטרית עם מאות אלפי עוקבות. היא תמיד אהבה את תחום הביוטי וידעה שתעסוק בו, וכשלקוחות החמיאו ושאלו על שיטת האיפור הייחודית שלה והמוצרים איתם היא עובדת, היא החלה לעלות סרטונים שזכו לחשיפה גדולה. היום היא מרגישה שהגיע הזמן לפתח ליין מוצרים משלה. וכמובן, שזה לא בא על חשבון הזמן שהיא מבלה באתרים אקזוטיים עם בן זוגה

כבלוגרית ביוטי, יש סיכוי שנראה אותך לא מאופרת ביומיום, או שגם לזרוק את הזבל את יוצאת עם איפור מוקפד?

״נכון, אני בולגרית ביוטי, אבל אני ההפך מהסטיגמה שהוצמדה לטייטל הזה . ללכת בלי איפור בכלל, זה ממש לא סוף העולם מבחינתי. כמובן שאעדיף להראות מטופחת, אבל בואו נגיד שלא אבזבז זמן על זה בשביל לזרוק את הזבל.״

דניאלה דואק - 1
דניאלה דואק. צילום: אינסטגרם

יש תחושה שהשוק היום מוצף לא רק במותגי החברות הגדולות, אלא גם בהרבה מותגי איפור של יודעניות/אינסטגרמריות. מה הייחוד של המוצרים שלך?

״קודם כל אני חושבת שיש מקום לכולן. כל אחת מביאה את האני מאמין שלה וזה מהמם בעיניי. לקח לי הרבה זמן עד שאזרתי אומץ לעשות צעד כזה ענק, מבחינתי זה היה חלום במגירה. למדתי איפור ואיפרתי אלפי לקוחות, עד שנכנסתי לעולם הרשת ולא הצלחתי לשלב בין 2 העבודות .

אחרי שהתחלתי להתפתח ברשת והבנתי איך אנשים אוהבים את סרטוני האיפור שלי ואת הטכניקות והטיפים שאני מעבירה להם, הבנתי שזה הזמן להגשים את החלום ולהקים מותג משלי.

הייחוד במוצרים שלי זה שאני מנסה להקל על הלקוחות שלי. המוצרים שלי יתאימו גם לבנות שרק עכשיו נכנסות לעולם האיפור ורוצות לדעת איך להתאפר ועד למתאפרות והמאפרות המקצועיות ביותר.  מאחורי כל מוצר יש מחשבה ענקית, וברגע שאחשוף את המוצר הראשון כולם יבינו למה אני מתכוונת.״

דניאלה דואק - 1 - 3
דניאלה דואק. צילום: אינסטגרם

איך אלדד מקבל את ההתעסקות שלך ברשתות החברתיות, הוא זורם עם זה, או שאת צריכה לשכנע אותו לשתף פעולה?

לפני שאני ואלדד נהינו זוג היינו ידידים מאוד טובים. הוא ידע בדיוק מה המקצוע שלי ואת הדברים שאני משתפת, אז ברגע שהפכנו לזוג זה לא השתנה. אבל כן, יש מקרים שאני לא משתפת כי אני מבינה שיש פה בן אדם שאוהב את הפרטיות שלו ואני מכבדת את זה. אפילו את אלפי הבקשות שיש לו באינסטגרם הוא לא מאשר. והאמת? אני עפה על זה!״

דניאלה דואק - 15
דניאלה דואק. צילום: אינסטגרם

מה הגבול שלא היית עוברת בתוכן שאת מעלה?

מהרגע שנכנסתי לרשת לא הייתי מעלה שום תמונה חשופה. אנשים היו מרימים גבה ולא מבינים למה, הייתי מעלה סרטונים שאני בחופשות קיציות ולא היו רואים אותי בנוף.

קיבלתי מלא שאלות בנושא.  אנשים היו בטוחים שאני מתביישת בגוף שלי ואחרים חשבו שמטעמי דת.  ואני, אולי בגלל שנכנסתי לרשת בגיל בוגר יחסית, צרם לי לראות שכל בחורה שרוצה להצליח מצטלמת בתמונות פרובוקטיביות בשביל עוד כמה עוקבים ועוד לייקים. רציתי להראות לכולם שאפשר גם אחרת, שאפשר להצליח גם בלי לחשוף את הגוף שלנו, שהעוקבים והלייקים יכולים להגיע בעקבות מי שאנחנו ומה שאנחנו משדרות, בהשקעה ובתוכן טוב.

אחרי שסיפרתי את זה אצלי באינסטגרם קיבלתי מאות הודעות מבנות שמחקו תמונות חשופות שהיו אצלן בעמוד, הרמתי את הביטחון לאלה שלא עשו את זה וכן רוצות להצליח בעולם הזה. 

אחרי שהמסר עבר והגעתי לאן שהגעתי הרשתי לעצמי בתקופה האחרונה כן להראות את עצמי על רקע הנח, בחופשה שהייתי, אבל אני לא חושבת שאותן תמונות הן בעלות אופי מיני, כמו שאנחנו רגילים לראות בתעשייה, אלא יותר מלוות בבן הזוג או בארוחה טובה והוכחתי לכל מי שהיה לו ספק, שאלו באמת היו המניעים שלי.

דניאלה דואק - 17
דניאלה דואק. צילום: אינסטגרם

אילו 5 טיפים תוכלי לתת לאיפור מהיר שנראה מיליון דולר?  

קודם כל, להשקיע בעור שלנו.

  • טיפ ראשון: לפני שהולכים לישון חובה ! לשים קרם לחות על הפנים, ככה אתן מכינות את הפנים ליום שלמחרת.
  • טיפ שני: לפני הנחת המייק אפ אתן חייבות קרם לחות וסרום , כדי שהמייק אפ ישב מושלם וימרח במהירות.
  • טיפ שלישי: אם אתן ממש ממהרות קחו פלטה אחת, לדוגמא פלטת ברונזר ותשתמשו בה להכל-להצללות, לסומק וצללית. ככה הגוונים ישתלבו ויתאימו מבלי לחשוב יותר מידי מה יתאים עם מה .
  • טיפ רביעי: למרוח על השפתיים מרכך שפתיים וטיפה לשפשף אותן, ורק לאחר מכן לשים אודם או תוחם. כך השפתיים יראו גדולות ובשרניות יותר תוך כמה שניות.
  • טיפ חמישי: תעופו על עצמכן !!! אתן תראו מיליון דולר גם בלי.
דניאלה דואק - 19
דניאלה דואק. צילום: אינסטגרם

הכנת משהו מיוחד לפורים השנה?

האמת שלצערי השנה לא הספקתי לעשות סרטון איפור מיוחד לפורים. נתתי את כל כולי בתקופה הזאת למוצר שהולך לצאת. אבל נתתי טיפים לאיפור באינסטגרם שלי. מלא בחורות צילמו לי את התחפושת שלהן ושלחתי להן דוגמאות לאיפור שיתאים .

אינטסגרם: https://www.instagram.com/danielladuek/

נועם

נועם שקד – עיתונאית אופנה
אינסטגרם: noam.shaked

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Chief editor & art director: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות איפור, ביוטי
תגובות פייסבוק