דניאל פרץ חושף קוביות

FACTORY54 VALENTINO. דניאל פרץ בצילומי אופנה לפקטורי 54 צילום אסף עיני -1
|

כדורגל הוא אחד מענפי הספורט הנצפים ביותר בעולם. עם 3.5 מיליארד אוהדים ברחבי העולם. גם מחוץ למגרש השחקנים צריכים לעמוד בסטנדרטים. צלמי פפראצי, צילומים וסטייל הפכו לחלק חשוב בחייהם כמעט כמו הביצועים שלהם על המגרש. חלק משחקני הכדורגל הללו הם חלק מעולם האופנה כבר שנים שנהנים לפלרטט עם עולם האופנה. 

דוגמן חדש מעולם הכדורגל

בדומה למסי, רונאלדו או ניימאר, שמדגמים לקמפיינים עבור בתי האופנה הגדולים, כעת מושקת הגרסה המקומית עם הפקת אופנה של פקטורי 54 בכיכובו של דניאל פרץ. צוות הצילום, הקניינות והסטיילינג בחר להתמקד בדיוויד בקהאם כמודל השראה. פרץ בן ה-23 נכנס בטבעיות לנעליו ודיגמן את הפריטים החדשים לעונת הסתיו. 

הצילומים נפתחו עם סדרת פריטי דנים – פרץ לבש טוטאלוק מבית דיסקוורד, הכולל ג'ינס וחולצה מכופתרת. לוק דנים נוסף הוגש באדיבות בית האופנה לנוון, ושודרג עם סניקרס מדגם פלרמו של פומה בגוונים חדשים של תכלת וכתום. עבור המראה הקלאסי של ג'ינס כחול וטי-שירט לבנה, לבש דניאל חולצה מבית בוטגה ונטה עם ג'ינס של ולנטינו. 

בז'אנר המחויט הציג פרץ חליפה מבית דיסקוורד בגוון תכלת, ששולבה עם סניקרס מדגם פלרמו של פומה בכחול-לבן. ליצירת מראה בהשראת הדמויות הקולנועיות של בראד פיט, ויתר דניאל על הז'קט ונשאר עם גופיית סבא לבנה. לוק מחויט נוסף כלל חליפה שחורה קלאסית, גם היא בעיצוב דיסקוורד, שאובזרה עם כובע שחור וסניקרס מבית המותג.   

את התשובה הגברית לטרנד הברבי ששוטף בימים אלה את עולם האופנה, סיפק טוטאלוק מבית המותג מונקלר – הכולל טי-שירט לבנה עם מפתח וי, וסט פאפר בגוון ורוד בוהק ומכנסי ג'וג אפורים באורך ברמודה. וכן, יצא קן. 

בסגנון המונוכרומטי צולמה חולצה בגוון בז' מבית בוטגה ונטה, ששולבה עם מכנסיים קצרים של ברברי המציגים את הדפס המשבצות האייקוני. סקאלת הגוונים התואמים נשברה עם סניקרס מדגם סופר-טים של פומה בגוון ירוק מנטה. 

את יום הצילום המאתגר, שהתקיים בגל חום קיצוני ואחוזי לחות גבוהים, קינח השוער בקפיצה לבריכה בבגד ים עם הדפס מונוגרמה של ולנטינו וחולצת פשתן לבנה מכופתרת מבית דיסקוורד. 

דניאל פרץ בצילומי אופנה לפקטורי 54 צילום אסף עיני _125
דניאל פרץ בצילומי אופנה לפקטורי 54 צילום אסף עיני
דניאל פרץ בצילומי אופנה לפקטורי 54 צילום אסף עיני -4
FACTORY54 BOTTEGA VENETA. דניאל פרץ בצילומי אופנה לפקטורי 54 צילום אסף עיני
FACTORY54 DSQUARED. מכנסיים מחוייטים צילום אסף עיני-5
FACTORY54 DSQUARED. דניאל פרץ. מכנסיים מחוייטים צילום אסף עיני
FACTORY54 DSQUARED2 חליפת טוקיו מצמר + DSQUARED2 נעלי סניקרס + DSQUARED2 כובע. דניאל פרץ. צילום אסף עיני-5
FACTORY54 DSQUARED2 חליפת טוקיו מצמר + DSQUARED2 נעלי סניקרס + DSQUARED2 כובע. דניאל פרץ. צילום אסף עיני
FACTORY54 DSQUARED מכנסיים מחוייטים. דניאל פרץ. צילום אסף עיני-7
FACTORY54 DSQUARED מכנסיים מחוייטים. דניאל פרץ. צילום אסף עיני
Maya Oshri Cohen, מאיה אושרי כהן

מאיה אושרי כהן – עורכת ראשית
אינסטגרם: maya_oshri_cohen

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Editor in Chief: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות אופנה, דוגמנים, מגזין אופנה
תגובות פייסבוק