דנים קלסיקה נצחית 

WRANGLER 23. צילום: יח:צ חו״ל-10
|

החנות החדשה של Wrangler ממוקמת ברחוב שינקין 45 בתל אביב ועומדת להפוך ליעד מבוקש בקרב חובבי הדנים, החנות, כחלק מהקונספט העולמי – משלבת את המורשת של המותג באווירה עכשווית ומזמינה

WRANGLER 23 צילום יחצ חול-1
WRANGLER 23. צילום: יח:צ חו״ל

כל מה שתרצו לדעת על  WRANGLER 

מותג הג'ינסים האייקוני WRANGLER החל את דרכו בשנות ה-40' בגרינסבורו, צפון קרוליינה, מתוך מטרה ליצור את הג'ינסים, הז'קטים החולצות הטובים ביותר עבור בוקרים וקאובוייז. כיום המותג ממשיך להתעדכן ולהתפתח ושם דגש גדול על פונקציונאליות הלבוש לצד מראה אופנתי. המותג מקדם אג'נדה חברתית וסביבתית תוך שימוש בחומרי גלם ברי-קיימא, צמצום תוצרי הלוואי בייצור ובשקיפות מלאה לגבי סחר הוגן. לאחרונה המותג פיתח בד דנים בר-קיימא מהפכני אשר הייצור שלו מצריך לפחות 90% מים פחות מאשר ייצור בדי דנים קונבנציונאלי.

WRANGLER 23. צילום: יח:צ חו״ל-8
WRANGLER 23. צילום: יח:צ חו״ל

המותג נמכר במעל ל-47 מדינות ברחבי העולם והוא מוכר בזכות פריטי הדנים האיכותיים בדגש על גזרות הבגדים, אותנטיות, נוחות ואופנתיות, המתאימים לאוהבי האופנה והלייף סטייל ברחבי העולם. המותג מציע פריטי אופנה לנשים ולגברים. הפריטים פונים לקהל יעד רחב, באמצעות מגוון קולקציות של ביגוד ואקססוריז, לגברים ונשים. מותג אופנת הדנים הנחשק משווק בישראל על ידי אלוף אינטרנשיונל בע"מ.

WRANGLER 23. צילום: יח:צ חו״ל -6
WRANGLER 23. צילום: יח:צ חו״ל

Wrangler בישראל 

 קונספט העיצוב של החנות מציג את המחויבות של WRANGLER למקורות המותג, ומספק חדשנות וסגנון ייחודי המעניקים ללקוחות חווית קנייה מרתקת.

החנות החדשה בתל אביב תציג מגוון רחב של מוצרי ג'ינס לגברים ונשים, לרבות ג'ינסים, ז'קטים, חולצות ואקססוריז אייקוניים של המותג. עם דגש על איכות, נוחות וסגנון, WRANGLER מציעה מבחר מגוון של פריטים העונים על ההעדפות הייחודיות של כל לקוח.

הפתיחה החגיגית של החנות בתל אביב מסמנת פרק מרגש עבור המותג אשר ממשיך להרחיב את נוכחותו בבירות אופנה מרכזיות ברחבי העולם, סצנת האופנה המגוונת והתוססת של תל אביב משמשת כיעד מושלם עבור WRANGLER להתחבר לקהל חדש ולעמוד בצרכים המתפתחים של חובבי אופנה ישראלים. 

Maya Oshri Cohen, מאיה אושרי כהן

מאיה אושרי כהן – עורכת ראשית
אינסטגרם: maya_oshri_cohen

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Chief editor & art director: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות אופנה, אופנת גברים, אופנת נשים
תגובות פייסבוק