הבחירה הנכונה לנעל  ספורט

גלי - נעלי ספורט XTI. צילום: יחצ - 7
|

אז סופסוף החלטתי להתחיל להתאמן, כדי להגיע מוכנה ומצוידת בנעל הנכונה,  יצאתי לבדוק מהי הנעל הנכונה שתתאים לכם לכל סוג ספורט שתבחרו בין אם כדורגל, ריצה, הליכה או כל סוג אחר של פעילות גופנית חשוב לבחור את נעל הספורט הנכונה והמתאימה שתעניק נוחות מקסימלית ושמירה על בריאות כף הרגל.    

הטיפים של יסמין לביב, קניינית ברשת גלי  לבחירת נעל ספורט: 

זמן מדידה – רצוי מאוד למדוד את נעלי הספורט אחר הצהריים או לקראת שעות הערב. כפות הרגליים נוטות להתרחב לקראת שעות אלה, תהליך שדומה למה שקורה בזמן הליכה או ריצה כך ההתאמה של הנעליים לכף הרגל תהיה אופטימלית בשעות אלו.

גרביים – כדאי להביא גרביים מהבית (גרבי אימון), בחנות בדרך כל נותנים גרבי מדידה עשויות ניילון דקות מאוד ולכן התאמה של הנעל לכף רגל לא תהיה מדויקת.

מידה – דאגו שיישאר רווח של אצבע בין הבוהן לקצה הנעל על מנת למנוע תחושת אי נעימות ולחץ. העקב לעומת זאת צריך להיות מהודק לקצה האחורי של הנעל, כך שלא תתאפשר תנועה חופשית של העקב בזמן הפעילות הספורטיבית. את המדידה צריך לעשות בעמידה וכדאי מאוד לעשות מספר צעדים בחנות.

גמישות – כף הרגל שלנו מורכבת ממספר רב של עצמות ומפרקים ולכן חשוב לבחור נעל גמישה שתאפשר תנועה במפרקים אלה בזמן ביצוע פעולות ספורט כגון ריצה או הליכה.

יעוד – חשוב לדעת לאיזה סוג פעילות ספורטיבית מיודעת הנעל: לטיולי שטח למשל נבחר נעלי שטח עם סוליה שלהן קשיחה יותר ועמידה לתנאי השטח, בעוד שנעלי ריצה איכותיות יהיו כמה שיותר קלילות ואווריריות. 

 קלילות – ככל שהנעל קלה יותר, כך יוקל על הרגליים והן לא יידרשו לשאת משקל עודף, הדבר יתרום לשפר הישגים למשל בתחום הריצה. 

אוורור – במיוחד בקיץ, רצוי לבחור בנעליים שעשויים מרשת (MESH) לאוורור כף הרגל ולנידוף הזעה. 

גלי - נעלי ספורט XTI. צילום: יחצ -65
גלי – נעלי ספורט XTI. צילום: יחצ
גלי - נעלי ספורט XTI. צילום: יחצ - 2
גלי – נעלי ספורט XTI. צילום: יחצ
גלי - נעלי ספורט XTI צילום יחצ (2)2
גלי – נעלי ספורט XTI. צילום: יחצ
Maya Oshri Cohen, מאיה אושרי כהן

מאיה אושרי כהן – עורכת ראשית
אינסטגרם: maya_oshri_cohen

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Editor in Chief: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות אופנה, אופנת גברים, אופנת נשים
תגובות פייסבוק