החיילת המשפיענית. אביב יוסף

אביב יוסף. צילום: אינסטגרם-92
|

אביב יוסף (20) מאור יהודה עשתה את הטירונות כמשפיענית ברשתות החברתיות במקביל לטירונות הצבאית. השנתיים שחלפו מאז החלה להיות פעילה ברשתות הספיקו לה כדי להבין שיש לה את הכוח והיכולת להקים מותג משלה. יוסף בעלת מותג תיקי איפור שהפכו ללהיט בטיק טוק

avivyossef@
32.6K

אז למה דווקא תיקי איפור ? מה הביא אותך לעצב  דווקא תיקי איפור ומה מייחד את התיקים שלך?
"אני זוכרת שלפני פחות משנה הייתי בברצלונה, רכשתי תיק איפור בחנות חמודה ומקומית כזאת שממש מזכירה את הסגנון של פינטרסט. עשיתי כמה סטוריז באמבטיה ומשם השאלות פשוט לא הפסיקו, כמובן שלא היה לי לינק וגם לא היה לי לאן לכוון את העוקבות כי אף אחד לא מייצר תיקי איפור בסגנון הזה בארץ. משם הרצון העז לעשות משהו ולייצר משהו משלי גבר עליי והחלטתי שבא לי להביא את היצירתיות שלי לידי ביטוי במשהו שלא רואים הרבה בנוף בארץ. אני מאוד חזקה בשיווק, אני יודעת מה ילך היום וראיתי את כמות השאלות, כך שהבנתי שזה ילך. משם הגיעו תיקי האיפור החמודים שלי, עיצוב שלי רק בקטן, לקחתי את זה למקום שלי ולשילובי צבעים שלי."

מה הדרך הנכונה לארגון תיק איפור?
"הדרך הנכונה לארגן תיקי איפור היא לרכוש שניים. בתיק אחד לשים את כל מוצרי הקוסמטיקה והתיק השני ישמש לאיפור, ככה תמיד הכל מסודר ולא לוקח לך המון זמן לחפש פריט קטן. מעבר לזה ששני תיקי איפור זה פשוט סוגר פינה לחופשה."

אביב יוסף. צילום: אינסטגרם-3
אביב יוסף. צילום: אינסטגרם

אילו מוצרים חייבים להיות בתוך התיק?
"האמת, אני לא יודעת איזה מוצרים חייבים, אני כל פעם משנה, כל פעם מתחברת למוצר אחר, אם זה לפנים או אם זה איפור. אני מאוד ניזונה מהטיקטוק ומהמלצות במדיה. מעבר לזה אני עובדת עם מותג טיפוח ואיפור שמאוד נחשב ״בובי בראון״ שמבחינתי הוא לא פחות מחובה בכל תיק." 

אביב יוסף. צילום: אינסטגרם -111
אביב יוסף. צילום: אינסטגרם

הלוקים שלך באינסטגרם נראים מאוד מוקפדים ומדויקים. כמה זמן לוקח לך לבחור לוק ומה הטיפ שלך ללוק מנצח?
"סגנון הלבוש שלי באמת השתנה בשנה האחרונה, אבל האמת שלא לוקח לי הרבה זמן לבחור  לוקים, יש לי ים השראה בראש וים רעיונות. תחשבי שזאת העבודה שלי, אני נושמת את עולם האופנה, הטרנדיות ושילובי הלוקים תמיד אצלי בראש. הלוקים שלי תמיד במקום. תמיד בקו המסוים של האסתטי והנקי. אני חושבת שהטיפ הכי גדול שאני יכולה לתת הוא לדעת לשלב אקססוריז, איפור ושיער נכון. זה מה שאני מאמינה בו. לדוגמה: יכול להיות שאני אלבש בלייזר אוברסייז ענקי בצבע שחור וג'ינס פשוט, אבל אז אני אענוד שרשרת פנינים בצבע מטורף ואיזה גולגול מתוח עם עגיל שווה. המוצרים הנלווים לאאוטפיט הרבה פעמים גורמים לו לעוף ולהיות קלאסי ונקי בצורה שלו."

אביב יוסף. צילום: אינסטגרם -1-5
אביב יוסף. צילום: אינסטגרם

החורף כאן  ואני חייבת לשאול – איזו אופנה את מעדיפה, אופנת קיץ או חורף?
"וואו זאת אפילו לא שאלה מבחינתי, ברור שחורף. אני מתלבשת תמיד באוברסייז מוגזם. יש עניין בחורף, יש לוקים רציניים, שילובים מדויקים, פלטת צבעים ולא סתם גופיה וג'ינס. מעבר לזה שבכללי אני לא אחת של חשוף אז קשה לי מאוד בקיץ."

אביב יוסף. צילום: אינסטגרם-1
אביב יוסף. צילום: אינסטגרם

מה התוכניות לעתיד, האם נראה בקרוב מוצרים חדשים בעיצובך?
"אני אחת שהכל אצלה לפי תכנון מראש, אז אם תראי עוד מוצרים בעיצובי? זה החלום, לגמרי. להיות מעצבת אופנה ובעלת מותג אופנה זה לגמרי החלום. וזה יקרה. הסגנון שלי ופלטת הצבעים שלי מאוד ייחודים לי, אבל אני פשוט לא יכולה לא לתת את המאה אחוז שלי,  ואם יהיה לי עסק בעתיד אני רוצה ללמוד, לעבוד, להרוויח הכל בזכות עצמי ולא לעשות את זה על הדרך. אז כן, יש עוד כמה שנים, אבל אני מתחילה לעבוד מעכשיו ותאמינו לי שיש למה לצפות!"

נועם

נועם שקד – עיתונאית אופנה
אינסטגרם: noam.shaked

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Editor in Chief: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות Instagram Style, אופנה, מגזין אופנה
תגובות פייסבוק