החיים רק מתחילים אחרי גיל  50

ארז משולמי. צילום ליה יפה. סטיילינג: שחר רבן - 2
|

כך טוען ארז משולמי עם קריירה חדשה, פורצת גבולות בשילוב חיוכים למצלמה, המפוזרים חינם לעולם כולו, עם אנרגיה חסרת מעצורים הרוצה להפיצה לכולם

"בואו נעוף", המופע המקורי, האישי והמיוחד המכיל את סיפור חייו האישיים של ארז משולמי, שהיה במשך 30 שנים מומחה בתחום הוראת המתמטיקה,  לכיתות תיכון נחשלות וגרם להם לאהוב את המקצוע ואף להשיג ציונים החל מ-90 ועד 100!

ארז נחשב לקוסם בתחומו ובבתי הספר נלחמו על מקומו. היה מעביר את משנתו במספר בתי ספר ופגש אלפי תלמידים במשך 3 עשורים. 

ארז משולמי. צילום ליה יפה. סטיילינג: שחר רבן - 24
ארז משולמי. צילום ליה יפה. סטיילינג: שחר רבן

בשילוב כריזמה אישית וחיוך שלא משאיר פה אחד לא מחוייך במהלך המופע מציג את התפתחותו והעצמתו חסרת תקרת הזכוכית, הכוללת הגשמת חלומות בכל רגע בחייו ואותם ארז משולמי, משתף עם הקהל.

 ההופעה לא זאת בלבד שערוכה לעילא, כל פרק מפעים בפני עצמו, מלווה בשירים ישראלים מוכרים, החוברים יחד בצורה הרמונית על  חלקיו השונים במופע שאותם מלווה הפסנתרן המוכר עשור  אלקיים שגילה את ארז מבחינה ווקאלית.

ארז משולמי. צילום ליה יפה. סטיילינג: שחר רבן - 27
ארז משולמי. צילום ליה יפה. סטיילינג: שחר רבן


ארז מסתמן כאדם מרשים ורב כישרונות, שבכל תחנה בחייו הצטיין ומקסם את חייו בכל רגע ורגע ותמיד דאג לתמוך ולעזור לזולת כחלק אינטגרלי מחייו.

 "להעניק מעצמך כשאתה בטוב" (אומר משולמי בראיון אישי),  זו מתנת אל. העולם הינו עגול ויש מי שדואג גם לי, אך כמובן מבלי לשבת ולצפות לתמורה.

"כל פריט בבית שאיני מוצא בו הנאה מועבר ישירות לאגודות.  אני גם תומך אישית במשך מספר שנים באדם בודד שיש לו קושי חברתי עצום הנודד מבית לבית במשך השנה והפרנסה מקשה עליו מלהתקיים.

אינני לבד בעולם ועל כן חשוב לי לראות את כולם שווים בשווים ולגרום להם את ההרגשה הזו. כך גדלתי וכך אני מחנך את ילדיי". אומר משולמי.


ארז גורם לקהל באולם המלא מפה לפה, לחשב מסלול מחדש ולראות את פני המציאות באור חיובי. בעיקר על הגשמת חלומות, שחרור פחדים והשתחררות מדעות קדומות שאינן מקדמות המופע מיועד לכל הגילאים מגיל 20 ועד 120.

ממליץ בחום  למנהלות משאבי אנוש, מוסדות, וועדי עובדים , ארגונים ציבוריים להמריא אל על עם ארז משולמי

קומיניקט ארז משולמי בואו נעוף - 5

מופע היכול לשנות את חייכם מבלי היכר!
המופע הקרוב יערך  ב-18.6.23
בבית ציוני אמריקה, ת"א
בשעה 20:30

לינק לרכישת כרטיסים: https://bit.ly/3WpfWxF

שחר רבן_אופנה

שחר רבן
סטייליסט אישי ועיתונאי אופנה
אינסטגרם: shachar_rabanne
אתר: www.styleyourlife.co.il

פורסם בקטגוריות אופנה, מגזין אופנה
תגובות פייסבוק