העונה החדשה של ba&sh 

BASH לבוטיק 77 חליפת קטיפה מכנס 1309 ש'ח ז'קט 1803 ש'ח יחצ חו'ל - 1
|

שרון וברברה, צמד המעצבות של ba&sh מבקשות מאיתנו לדמיין שאנחנו נבלעות בגל של אנרגיה חיובית. אנחנו בעיר שוקקת שנמצאת בשינוי מתמיד.

חיי היומיום שלנו מלאים במפגשים מרגשים והפתעות,  תעוזה שלא האמנת שיש בך, ברוכה הבאה לעונה הבאה של ba&sh שכולה אינטנסיביות ועוצמת חיים כזו שאיתה ממריאים גבוה ורחוק.

BASH לבוטיק 77 שמלה 2079 ש'ח טופ נוצץ משמאל 1340 ש'ח יחצ חו'ל (2)1
BASH לבוטיק 77 שמלה 2079 ש'ח טופ נוצץ משמאל 1340 ש'ח יחצ חו'ל

Up and away

הבנות של ba&sh עומדות איתן על הקרקע אבל ראשן מלא בחלומות המכוונים אותן גבוה, ההרגשה של חופש מוחלט היא תמצית ההתעלות, השמיים הם הגבול.

צבעי העונה משרים אווירה שמחה: אמרלד, אוקר, ענבר, ורוד והרבה בורדו. חלק מהמוטיבים הגרפיים משרים אוירה מהפנטת עם הדפס בעל נופך פסיכדלי, או עיצוב פרחוני בהשראת ציורי פרידה קאלו על שמלת מקסי.

את הווייב החיובי הזה נמצא גם בעיצובים עם רוח אורבנית יותר, שמלות סליפ בצבע קארבון או ירוק ים, או שמלת הסריג הא סימטרית בזהוב גוף, טוויסט חדש של חליפת טוויד עם גזרה אולטרה מודרנית בעלת כפתורים מרובעים.

BASH לבוטיק 77 מחיר: 3496 ש'ח יחצ חו'ל - 3
BASH לבוטיק 77 מחיר: 3496 ש'ח יחצ חו'ל

The Reunion

עבור הבנות של ba&sh הסתיו היא התקופה המרגשת למצוא את עצמנו מחדש. זו העונה לתת ביטוי ליצירתיות שבנו, ליצור ביחד זיכרונות נהדרים וגם הפתעות שיבואו.

פריטים נפלאים עוזרים לך להתקרב לתקופה הזו בסטייל: עם בלייזר בצבע דובדבן, עם סריגים צבעוניים בסגנון שנות ה- 70 בצבעים מקפיצים, עם טוויסט על קלאסיקה ואביזר חובה הוא מגפי בוקרים והעונה עם כמה גרסאות חדשות בנוסף לזו הקלאסית.

תיק חדש העונה , ה-SWING גזרתו כסהר מאד גמיש ונוח לשאת על הכתף. גם התיק הוא בר קיימה – עשוי מעור  Leather Working Group ומיוצר באיטליה.

קולקציית קפסולה ממוחזרת שעוצבה על ידי המעצבת הצרפתייה Johanna Senyk.

את המותג הפריזאי Françoise , הקולקציה מפיחה חיים חדשים בבדים של ba&sh שלא נעשה בהם שימוש בעונות קודמות.

המותג שותף גם בפרויקט VEJA , השם האולטימטיבי לסניקרס בר קיימא. התוצר של שתוף הפעולה הוא שני דגמי סניקרס עם מוטיבים של שנות ה- 70 מתאים במיוחד לאנשים בתנועה שאוהבים פריטים מגניבים.

BASH. מחיר: 1540 ש'ח יח'צ חו'ל - 5
BASH. מחיר: 1540 ש'ח יח'צ חו'ל

Stick Together

עונת המסיבות בפתח.. האם יש דבר טוב יותר מאשר לבלות בה עם חברים ומשפחה? זו שנולדת לתוכה וזו שבחרת. המוטו של המותג הוא לחגוג בשמחה בזמנים טובים יחד. החורף נראה יותר מתוק כשאת מוקפת בחברים מכורבלת בבגדים גדולים ונעימים , כמו סריגי האובר סייז, מעילי הצמר. השנה בקולקציה שמלת שחורה – Odelle אותה ניתן לפתוח במותן כדי להפוך אותה לחצאית וטופ תואמים.

BASH לבוטיק 77 מחיר: 1624 ש'ח יחצ חו'ל - 1
BASH לבוטיק 77 מחיר: 1624 ש'ח יחצ חו'ל
Maya Oshri Cohen, מאיה אושרי כהן

מאיה אושרי כהן – עורכת ראשית
אינסטגרם: maya_oshri_cohen

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Editor in Chief: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות אופנה, אופנת נשים
תגובות פייסבוק