הפרינט מת

ירון פאר, סטיילינג אורן דר, צילום: רונן אקרמן, גרפיקה: אדם חבקוק, אופנה, מגזין אופנה, מגזין אופנה ישראלי, כתבות אופנה, מגזיני אופנה ישראלים, מגזין אופנה 2018, עיתון אופנה, מגזין אופנה ועיצוב, מגזין אופנה אונליין, עיתון אופנה 2018, Fashion Magazine, fashion, Israeli Fashion Magazine, Efifo, Fashion Editorial, הפקות אופנה, הפקות, צילום, אמנות - 14
|

הפרינט מת. זה החדש הביא לתמורות מרחיקות לכת בעולמנו בכלל, ובתעשיית הצילום והמדיות הדיגיטליות בפרט. עידן  הפילם והפולורואיד הפך היסטוריה. חשוב שתדעו: אין תחליף לאיכות הפילם

 

 

 

צילום והפקה: רונן אקרמן

סטיילינג: אורן דר
עיבוד ועיצוב גרפי מקורי: אדם חבקוק
דוגמן: ירון פאר

 

efifo magazine

 

 

מאת אפי אליסי

 

ישנם צלמים שצמחו, כיכבו, ונתנו בראש בעידן השקופיות, הלופה והפילם, מי מהם מתגעגע, ומי נושא איתו שאריות של נוסטלגיה מימים אחרים. לעומתם, הדור החדש שלא ממש חווה את התהליכים הללו, ונולד אל העידן הדיגיטלי, אינו חש בחיסרונו. כלל ידוע הוא ש"איננו מתגעגעים לדבר שאיננו מכירים". אישית, אני מאמין שבסיס מקצועי, הוא חלק בלתי נפרד מהעתיד המקצועי.

מי שחווה את תהליכי העבודה של דפוס בלט יוסיף מימד אחר לעיצוביו, לא מעט צלמים, בעיקר מהדור החדש, היו כנראה  מותרים על ריחות החומרים של חדר החושך, מרכיב הזמן והעלויות הגבוהות. לחדר עם התאורה החשוכה והאדמדמה, מקום של כבוד בפנתיאון ההיסטוריה של תולדות הצילום. רומנטיקה.

 

efifo magazine

 

העולם צעד קדימה, ופינה מקומו לעולם דיגיטלי, חדשני, מרהיב, שלא פוחד להיות נועז ובוטה, המדיה הדיגיטלית/וויראלית החדשה, ממציאה עצמה כל בוקר מחדש, ומביאה לאותם מורעלי אופנה, תרבות, סטייל, חוויות וויראליות מרתקות. תעשייות האופנה אינן עוצמות עיניים אל מול המדיות והעולם החדש. המעצבים ומשרדי היחצ יודעים שאם הם לא שם, זה נגמר.

 

efifo magazine

 

בלוגר אופנה

העידן הדיגטלי על כל שלוחתיו חייב להביא את העתיד אל הווה, על מנת להישאר רלווטי: קולקציות קספולה חדשניות מעוצבות ברוח העת החדשה. בלוגים אופנתיים מובילי דיעה, ומגזיני אופנה חדשניים במרחב הדיגטלי, הבלוגרים החדשים מקובלים לא פחות, ואולי אף יותר מעיתונאי (לאחרונה בהשקות מקצועיות ניתן למצוא יותר בלוגרים מכתבי אופנה, הנתונים לחסדי העורך. בלוגר אופנה, חסר עקבות, אומר את האמת שלו, אינו נתון לשינוי דבריו על ידי העןרך. לבלוגרים אין פילטרים של עריכה מגמתית.

 

efifo magazine

 

אקרמן עושה שימוש מרתק  וחדשני. הוא הניח את האגו אי שם, ושילב בין מדיות הכוללות צילום דיגטלי איכותי ועכשוי, סטייליג מעודכן ואריזה גרפית, (אדם חבקוק), השואבת רעיונות והשפעות מעולם הדגיטל. מה שהיה כבר לא יהיה. העולם החדש שייך לרשתות החברתיות. שם קורים הדברים. הויראלי החדש הוא כבר לא התשובה האוטומטית של רופאי ילידים

 

efifo magazine

 

רונן אקרמן: המדיה הדיגיטלית, מורכבת מדימויים המרכיבים את פסיפס חיינו. יש והדימויים לוקחים אותנו למקומות בטוחים, פשוטים ושגרתיים, דימויי האקסטרים מעיפים לחדשנות, תשוקה, ותעוזה היסטרית.

efifo magazine

 

 

efifo magazine

 

אולי זה הרגע החשוב בחייו של צלם: אותו קליק מפורסם. קליק בודד שיש בו הכוח להפוך צילום סתמי ושגרתי לחד פעמני. לתלמידי אני ממליץ לא ללכת למקומות הבטוחים. צריך להעז. להיות עדכני. אסור להשען על העבר ולהתקע שם. חייבים תמיד להיות רלוונטיים עדכנים וחדשנים. לזמן חלק משמעותי בתהליכי העבודה בעידן הויראלי והאפליקציוני.


זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Editor in Chief: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

תגובות פייסבוק