חגיגה איטלקית ברשת הלפרין

צילום באדיבות אופטיקה הלפרין 48
|

מותג הבוטיק "POLAROID" עם שימוש בפילטר פולארויד משיק קולקציית משקפיים מיוחדת אשר תימכר בלעדי בסניפי ״אופטיקה הלפרין


הקולקציה תכיל משקפי ראיה המאופיינים בצורות עגולות ומרובעות בשילובי צבעים מיוחדים וגם משקפי שמש המאופיינים במסגרות מתכתיות עגולות בגוונים קלאסיים.

צילום באדיבות אופטיקה הלפרין 32
צילום באדיבות אופטיקה הלפרין

הקולקציה החדשה של "POLAROID" מגוונת ורחבה כך שכל אחד יכול למצוא בה את הסטייל שלו, צבעוני, שחור לבן, צבעים זוהרים, מסגרות עגולות, מרובעות, דגמים עם קליפון ושילובים של מתכות ופלסטיק כאשר לצד העיצוב תוכלו להנות מאיכות גבוהה ומטכנולוגיות מתקדמות של עדשות וציפויים, הכל כדי להבטיח חווית ראייה מושלמת. בקיצור, חגיגה איטלקית בהלפרין.

קרדיט באדיבות אוטפיקה הלפרין20
קרדיט באדיבות אוטפיקה הלפרין


מותג "POLAROID", הוא המותג הראשון בעולם שעשה שימוש בפילטר פולרואיד (מסנן קיטוב), המפחית את הסנוור שנוצר כשקרני האור משתקפות במשטחים מחזירי אור (כדוגמת מים, או אספלט), בעדשות משקפי שמש  משנת 1937 ועד היום המותג משקיע בפיתוח תמידי של טכנולוגיית הקיטוב לצד איכות מתקדמת של עדשות וציפויים, הכל כדי להבטיח חווית ראיה מושלמת.

חיה הלפרין, מנכ״לית אופטיקה הלפרין: ״אני גאה ושמחה שמותג העל האיטלקי בחר להשיק את הקולקציה החדשה שלו ברשת אופטיקה הלפרין. כל מי שרוצה להתחדש משקפיים סופר אופנתיות שלא רואים כל יום מוזמן להיכנס לאופטיקה הלפרין ולהנות ממותג העל האיטלקי במחירי הלפרין. אנחנו נמשיך לחדש ולהתחדש עבור קהל הלקוחות שלנו וקוראת לכל מי שלא ביקר לאחרונה ברשת לבוא ולהתרשם מהקולקציות החדשות. בטוחה שתופתעו".

קרדיט באדיבות אוטפיקה הלפרין20
קרדיט באדיבות אוטפיקה הלפרין

אופטיקה הלפרין מציעה בסניפיה מגוון גדול של משקפיים אופטיים ומשקפי שמש הכוללים הן מסגרות ממותגי הבית והן ממיטב המותגים הבינלאומיים ביניהם  קרולינה הררה, MICHEL KORS, MARK JACOBS, PRADA, ARMANI, DOLCE & GABBANA, RAY BAN, BOSS, GUESS, TOMMY HILFIGER , DIOR.

Maya Oshri Cohen, מאיה אושרי כהן

מאיה אושרי כהן – עורכת ראשית
אינסטגרם: maya_oshri_cohen

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Editor in Chief: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות אופנה, מגזין אופנה
תגובות פייסבוק