חדשות אופנה: אלכסה דול-יעל גולדמן וירדן הראל

אלכסה דול, אייס קיוב, צילום איתן טל2
|

וגם: ענבל ועדי בוסיבא ימשיכו למכור את Cheap Monday, מוטי רייף, חבר מועצת עיריית תל אביב, הביא חצי עולם לתערוכת הצילום שלו, ניו יורק, פריז ומילאנו – שבועות אופנה למי שידו משגת ועוד. אופנה על כף ידך

 

אפי אליסיעורך אחראי Fashion Israel

 

חדשות אופנה: אלכסה דול-יעל גולדמן וירדן הראל

 

1. קוביית הקרח של הישרדות VIP

אלכסה דול עושה חיל בעולם. מסקרן כיצד  שרדה את הישרדות VIP שצילומיה הסתיימו לפני זמן לא רב. דול, הפרזנטורית של ICE CUBE מציגה את קולקציית חורף 2018-19 שיש בה חליפות ושמלות שיתאימו לסילבסטר הקרוב.

טווח מידות: 36-44/46.
להשיג ב-18 חנויות רשת ICE CUBE ברחבי הארץ
ובאתר: www.ice-cube.co.il

אלכסה דול, אייס קיוב, צילום איתן טל2
אלכסה דול לאייס קיוב. צילום: איתן טל

 

2. מיה דגן ויעל גולדמן ממתינות לגשם

מיה דגן ויעל גולדמן הסתובבו עם מעילים, סוודרים וג'קטים ברחובות תל אביב וגרמו לפקק תנועה. גולדמן סיפרה שהיא עדיין לא ישנה בלילות. לצילומים היא הגיעה רעננה בזכות מיה דגן גיסתה אצלה העבירה את הלילה. נומי נומי? כל כך רעננה שהרגישה צורך בשינוי וקיצרה את שיערה לקארה כמעט) דווקא על סט הצילומים של גולף. מעניין מה אמר על זה אדון אורי פפר.

יעל גולדמן, גולף, צילום נוי ערקובי
יעל גולדמן לגולף. צילום: נוי ערקובי

מיה דגן, גולף, צילום נוי ערקובי
מיה דגן לגולף. צילום: נוי ערקובי

 

3. ירדן הראל של MICHAEL KORS

ירדן הראל, שחקנית, דוגמנית, מגישה, צלמת, בעלת בלוג, נבחרה על ידי MICHAEL KORS העולמית להיות הסלבריטאית הראשונה בארץ שתשתף פעולה עם המותג העולמי. ירדן הראל: ״שמחתי להיבחר על ידי המותג העולמי לשיתוף הפעולה ולהפוך חלק ממשפחת מייקל קורס לראשונה בישראל״. החוזה עם המותג נחתם באמצעות FACTORY 54.

ירדן הראל , מייקל קורס, צילום שי פרנקו
ירדן הראל למייקל קורס. צילום: שי פרנקו

 

4. CÉLINUNUNU. קולקציית אופנה מפתיעה לסלין דיון ו-NUNUNU הישראלי

שיתוף פעולה נרקם בין הזמרת האייקונית סלין דיון לאיריס אדלר וטלי מילכברג בעלות NUNUNU, מותג האופנה הנחשק לילדים שהפך כבר בינלאומי. מותג היוניסקס (ג'נדר בנדר״) אותו הן מעצבות הוקם לפני כעשור והפך להצלחה. החיבור עם סלין דיון יצר את קולקציית CÉLINUNUNU המבקש להעצים את הילדים כבר מהגיל הרך ולשחרר אותם מהגדרות מגדריות דרך הבגדים שהם לובשים.
את CÉLINUNUNU ניתן להשיג ב: www.celinununu.com

סלין דיון עם איריס אדלר וטלי מילכברג. צילום: אליקס מלכה, Iris Adler, Celine Dion, Tali Milchberg - Celinununu.
סלין דיון עם איריס אדלר וטלי מילכברג. צילום: אליקס מלכה

 

 

5. H&M סוגרת את צ'יפ מאנדיי

H&M החליטה לסגור את מותג הדנים Cheap Monday, שנרכש על ידה בשנת 2008. לדברי H&M הסיבות שהביאו לסגירת המותג הן חוסר ההצלחה של המותג. צ'יפ מאנדיי ימשיך להימכר על ידי חברת האופנה Belle&Sue. "כמי שהיו בין הראשונות בישראל לזהות את המהפכה האינטרנטית ולהקים פלטפורמת מכר, אנו מבינות את ההחלטה של H&M, אם כי מצרות עליה מאד״, מסרו האחיות ענבל ועדי בוסיבא, בעלות Belle&Sue, יבואנית ומשווקת צ'יפ מאנדיי בישראל.
האתר של בל וסו: https://www.belleandsue.co.il/

ציפ מנדיי, צילום זוהר שטרית
Cheap Monday. צילום: זוהר שטרית

 

6. ״רגעים״. תערוכת צילום למוטי רייף

50 צילומי אופנה של מוטי רייף הוצגו למכירה. ההכנסות קודש לעמותת ״רוח נשית״. התערוכה התקיימה ב-BARAM CITY PRESS של קבוצת ברעם בבעלות מיכל וגיא ברעם.

ראינו שם את רון ויעל חולדאי. גלית גוטמן, יגאל אהובי, דנה פרידר, דין שטרן, מיה דגן, ערן פפר, קורין גדעון ובעלה חילי סורוצקין, מיכל אנסקי, סנדרה רינגלר, שגב משה, גיא פינס, רותי רודנר, שי מיקה, אורנה דץ, שירלי בוגנים, איבונה קרוגליאק, תאלין אבו חנא, שלי גפני, אופק קאירי, ויקה שוורץ, רם קאירי, ליאת אשורי, אסי נקדאי, לירז אסייג, סמואל חגאי, ורד ספיבק.

טובהל'ה, אלון ליבנה, הודא נקאש, אלונה פרידמן, נועה בן ארצי, תמר שוורץ – מנכ"לית רוח נשית, חגית בכור – יו"ר רוח נשית, עירית שטראוס, אתי וגבי רוטר, עירית רפפורט, ורד ואברי דרנגר, רג'ין מושיק גנזי,שרון ומודי כידון, מיכל ודוד פורר, ג'ניס ודני גילרמן, שירי ועידן וולס, רד גרינבוים, אילן גרינבוים, איילה ובועז מולדבסקי, הרצל חבס, אורית ושאול בן אדרת,.

אמיר חייק, ז'אן בן אהרון, לימור וקובי בלדב, מירי וסמי עזורי, עדה וקובי אושרת, פנינה רמון, אורית אפרתי, אייל וחלי דוידס, דן להט ורונית רייכמן, אלינור קופלר ורועי בן נתן, רוברטו בן שושן, תמרה סלם, אורי גרוס, אילן פיבקו,  אורלי שרם, רונית יודקביץ', אלי ברק, חוה זינגבוים, בת שבע בובליל, דפנה ואמיר פושינסקי, בן ינובר, אלון גלרט, אבי לוין, .

זיו וגיל ביילין, יגאל שרמייסטר והנית ויטוס, ליטל קלמנסון, גיא כספי, גיל זוהר, דליה מזור, קארן וגדעון אוברזון, נעמה חסין, רונן חן, עינת פורטוגלי, שירלי ועמיחי עורקבי, רוני דיסנצ'ק, דספינה שרמייסטר, רחל מישורי קופלר, רעות ואיתן שוורץ, ועוד רבים נוספים.

מוטי רייף, מיכל ברעם, גיא ברעם בתערוכת רגעים, צילום שוקה כהן
מוטי רייף עם מיכל וגיא ברעם. צילום: שוקה כהן

 

 

7. שבועות האופנה בניו יורק, פריז ומילאנו בארנק שלכם

Travenista מבית ״תלמה תיירות״ מציעה טיולי אופנה במהלך חודש פברואר: שבוע האופנה בניו יורק, פריז ומילאנו. סיורים פרטיים בחנויות יוקרה של ניו יורק, סדנת איפור של Sisley, פרזנטציה סגורה של המגזין הנחשב- Vouge ואטרקציות נוספות לפאשניסטים שבכם. מחיר התענוג יעלה לכם: ניו יורק – 4500 דולר לאדם, פריז ומילאנו – 3500 אירו לאדם.
תלמה נסיעות ותיירות: www.talma.com
טל׳: 03-7541717

תלמה תיירות_טרווניסטה_צילום- אלסנדרו זינגון
טרווניסטה. תלמה תיירות. צילום: אלסנדרו זינגון

 

 

8. MontBlanc למען Red – עמותת למלחמה בנגיף האיידס

Red מייצרת שיתופי פעולה עם מותגים מובילים בשוק על מנת להילחם בנגיף האיידס באפריקה. הקולקציה של MontBlanc (מון בלאן) עוצבה בשיתוף עם Red ומציעה פריטי אופנה בצבע אדום עז: שעונים, תיקים, ארנקים, חגורות ועוד. מון בלאן  תורמת לעמות שהצליחה להשפיע במשך השנים על כמעט 110 מיליון אנשים באמצעות מניעה, טיפול, ייעוץ ובדיקות לגילוי הנגיף.
טווח מחירי הקולקציה: 531 – 2723 שקל.
ניתן להשיג בבוטיק של מון בלאן בקניון רמת אביב ובממילא, ירושלים ובחנויות העטים המובחרות.
האתר של מון בלאן: https://www.montblanc.com

MontBlanc (מון בלאן) לפלאנט עט , מחיר 2031 שח צילום איימי טל
עט MontBlanc (מון בלאן) ל׳פלאנט׳. מחיר: 2031 שקל. צילום: איימי טל

 

 

9. גוצ'י עושים עם Comme des Garçons

המעצבים של גוצ׳י האקלקטי ו-Comme des Garçons, מותג יפני מינימלסטי שיתפו פעולה ויצרו תיק ייחודי המראה תעשיייתי מעודכן שמחבר בתוכו את הקודים של שני בתי האופנה. מ-6 בדצמבר בחנויות.

תיק של גוצ׳י ו-Comme des Garçons. צילום: יח״צ חו״ל
גוצ׳י ו-Comme des Garçons. צילום: יח״צ חו״ל

 

10. הפופ אפ והאאוטלט שאתם צריכים לשמוע עליהם

1. קבוצת גולברי, המפעילה את רשת האופנה גולברי ורשת הקוסמטיקה סאקרה, עוברת לצריפין. המתחם החדש המשתרע על שטח של כ-12 דונם והושקעו בו 45 מיליון שקל יכלול: בניין משרדים בן 4 קומות להנהלת רשת גולברי ורשת סקארה, מרכזים לוגיסטיים ומחסנים.

2. חנות דגל חדשה לנאוטיקה וטימברלנד נפתחה בקניון הדר בירושלים בהשקעה של 600,000 שקל. הקונספט: STORE IN STORE. בהמשך צפויים להפתח חנויות נוספות באותו קונספט.

3. Adika פתחו חנות פופ אפ חדשה בעופר – הקניון הגדול בפתח תקווה. החנות המשתרעת על שטח של כ-200 מ"ר תפעל למשך 3 חודשים.

4. אירוקה השיקה אתר אאוטלט מקוון של מותגי משקפיים מובילים במחירי אאוטלט: פראדה, גוצ'י, דולצ'ה גבאנה, ארמאני, פנדי, רייבאן, מארק ג'ייקובס, מייקל קורס, טומי הילפיגר, הוגו בוס ווג ועוד. ההזמנה לבית הלקוח תתבצע עד 4 ימי עבודה או באמצעות איסוף מאחת מחנויות רשת אירוקה המונה 60  סניפים  ברחבי הארץ,  ללא תשלום (לא כולל הדיוטי פרי), או ע"י שליח עד הבית בעלות של  29 שקל.

5. TNT השיקה כרטיס מועדון לצעירים עם מגוון הטבות, הנחות  ומבצעים. פתיחת המועדון הינו חלק ממהלכים אסטרטגיים שעורכת הרשת  שנרכשה באפריל 2018 ע"י איש העסקים עלי חיאדרה. ההשקעה במועדון החדש נאמד במיליון שקלים.

בית גולברי. הדמיה: אורי ואורבך הלוי ודפנה בירן
בית גולברי. הדמיה: אורי ואורבך הלוי ודפנה בירן

 

המלצת העורך

 

קולקציה חדשה ומצטיינת לגל שנפלד

 

סתיו חורף 18/19 של Mews.  קולקציה חדשה למעצבת המוכשרת והמצטיינת גל שנפלד. עפנו על העיצובים והצילומים המצויינים של JULI TEITLER. קז׳ואל עכשווי וסממנים אייקונים מרתקים ומסעירים.
להשיג בסטודיו המותג: רחוב תחכמוני 12 (פינת שבזי 56) תל אביב, בתיאום מראש.
טל׳: 052-6773733
האתר של Mews בעיצוב גל שנפלד: www.mewstlv.com

גל שנפלד, MEWS- GAL SHENFEL FALL 2019 VOYAGER PIC BY JULI TEITLER (6)
Mews בעיצוב גל שנפלד. צילום: JULI TEITLER

 

Fashion Israel – מגזין אופנה ישראלי
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
אינסטגרם: fashionisrael.mag
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה ישראלי
דף עסקי: Fashion Israel

חדשות אופנה: אלכסה דול-יעל גולדמן וירדן הראל
פורסם בקטגוריה חדשות האופנה
תגובות פייסבוק