חדשות האוכל. ינואר 2023

קרואסון מושחת בקפה צלמון צ. אתי אוחנה נוף גנוסר - 5
|

בהשקעה של עשרות מיליוני שקלים: מתחם מסעדות יוקם בים המלח בקיץ 2023 

המתחם יכלול בתוכו כ-15 מסעדות ועסקי מזון:  מסעדת שף איטלקית, מסעדה יוונית אותנטית עם שף מיוון, מסעדת בקונספט בריא, בתי קפה, מסעדה טבעונית, מסעדת המבורגרים ועוד. 

עוגיות הנוטלה המפורסמות מאירופה מגיעות לישראל!


חברת פררו, יצרנית נוטלה, השיקה את עוגיות הנוטלה החדשות בישראל. עם השקת עוגיות נוטלה, מתכוונת חברת פררו להרחיב את נתח השוק שלה  בקטגוריית העוגיות

עוגיות נוטלה מארז משפחתי - צילום פררו - 3
עוגיות נוטלה מארז משפחתי – צילום פררו

רשת מקדונלדס פותחת סניף חדש בעופר קניון השרון – בנתניה

רשת מסעדות המזון המהיר מקדונלדס ממשיכה להתרחב בישראל ופותחת סניף חדש בעופר קניון השרון – בנתניה, כולל  שירות חדשני:  "עד השולחן". הסניף החדש  משתרע  על שטח  של 100 מ"ר. הוא סניף כשר עם שירות חדש שמציע הבאת ההזמנה עד השולחן על ידי עובדי הסניף. כמו כן הסניף מציע ארוחות ללא גלוטן לצליאקים ולנמענים מגלוטן. הרשת מקצה פס הכנה נפרד בעבור מנה ללא גלוטן, תוך מעקב וביצוע בדיקות שוטפות להימצאות גלוטן במנה, כולל בצ'יפס שמתאים אף הוא לחולי צליאק.

סניף חדש בקניון עופר השרון צילום טל לוי -6
סניף חדש בקניון עופר השרון. צילום: טל לוי

חדש על שפת הכנרת : קפה צלמון

בית קפה חדש על שפת הכנרת שיעשה לכם חורף חם, על גדת נחל הצלמון בימי חורף חמימים, כשקרני המש מלטפות, הרי הגולן ממול ויופיה של הכנרת נחשף, מהמטבח יוצאות מנות מפנקות שנבנו בתפריט ממוקד, מרענן ומגוון. 'קפה צלמון' יפעל בסופי השבוע (שישי ושבת) במלון נוף גנוסר, סמוך לחוף.

קפה צלמון שף גיל רוברג וסו שף הילאל סבאח צ. אתי אוחנה נוף גנוסר
קפה צלמון שף גיל רוברג וסו שף הילאל סבאח. צילום: אתי אוחנה נוף גנוסר

הסיר שעושה הכל: המולטי קוק החדש מבית סולתם

המולטי קוק מיוצר מאלומיניום בתהליך יציקה רב שכבתי, ההופך אותו לחזק ועמיד בשימוש לשנים רבות קדימה ובעל מראה מעוצב המתאים גם להגשה לשולחן. ציפוי ה- Non stick food safe מונע את הדבקות המזון ומפחית צורך בשימוש בשמן ולשמירה על הבריאות. הסיר מתאים לשימוש בכל סוגי הכיריים, לרבות אינוקציה ובתנור על לטמפרטורה של 230 מעלות. ניתן לניקוי ידני קל ומהיר ומגיע עם אחריות יצרן ל-5 שנים. אינו מכיל PFOA, קדמיום או עופרת וידידותי לסביבה. 

להשיג: אתר www.Soltam.co.il ובחנויות הרשת.

מארז סיר מולטי קוק 5 ב-1. צילום: גל בן זאב - 1
מארז סיר מולטי קוק 5 ב-1. צילום: גל בן זאב

ציון, בר הטרסה מקבוצת ציונה קפה, עם אלכוהול משובח ואוכל מעולה בווייב של חצר כפרית בעיר

נתנאלה פניגר האישה שמובילה את ציונה קפה כבר כמעט עשור, ממשיכה להרחיב את אומנות האירוח שלה ופותחת את הבר, ציון. 

הבר ממוקם על טרסה גבוהה מתחת לצמרות עצי הפיקוס העתיקים בחצר מסעדת ציונה קפה והוא משקיף על המתרחש בחצר הקסומה תחתיו.                      ההוא בנוי בצורת ח' גדולה עם 20 מקומות ישיבת בר וישיבה בשלוחנות נמוכים. 

ציון נועד לתת מענה לקהל המגוון והצעיר שמגיע לציונה בקביעות בשנים האחרונות ומהווה המשך טבעי לאחר פתיחתה של "הקומה למעלה" לאירועים פרטיים ועסקיים.

בבר מוגש תפריט קוקטיילים עשיר כמו אליזבת השנייה (פלנטיישן רום כהה, אננס, מנגו, פסיפלורה, קינמון ופרח ) תשאירי לי פרח (ג'ין, אננס, פסיפלורה, תות, פרח) שושיק (ג'ין, אננס, פטל שחור, לימון, מי טוניק, תפוז וטימין) 46 ₪, לצד תפריט יין רחב המארח יקבים ישראלים ייחודיים ויינות מובחרים מהעולם, במחירים נגישים.

בין המנות בתפריט הבר: טונה אדומה טרייה, פסטו כוסברה ואגוזים (68 ₪), קבב דגים עם סלט עגבניות חריף (86 ₪) , פולנטה מסורתית וירקות צלויים (62 ₪), ארטישוק מטוגן ויוגורט חמצמץ (54 ₪) , סלט אולימפוס (72 ₪ ) פוקצ'ה תאנים (68 ₪) , ניוקי סלק (76 ₪) ובראד פודינג עם גלידת ברולה ופירות יער ( 46 ₪)

ממש כמו בציונה, האוכל נעשה מחומרי גלם משובחים, הקפדה על טריות עם שילובים ים- תיכוניים, התאמה ללב הישראלי ואהבה גדולה לאנשים. בימי שני מתקיימים במקום ערבים מוזיקליים.

ציון
וייצמן 18 ( בחצר), נס ציונה
שעות פעילות: ימים ראשון עד חמישי 18:00 עד סגירה
שבת עד חצות. אתר: https://www.zionacafe.co.il/

ציון בר צילום שי אשכנזי (2)3
ציון בר. צילום: שי אשכנזי

"הכובשים" הוותיקה מתחדשת ומשנה פנים בבעלות חדשה ומשיקה תפריט בראנץ׳ חדש בסופ״ש 

המסעדנים דוד אבוקיה ואיתי שלום (קבוצת פר דרייר) הצטרפו כבעלים לשף שי טנא למסעדת "הכובשים", הביסטרו הישראלי האהוב שפועל מזה 14 שנים ושוכן ברחוב הכובשים 48, בסמוך לשוק הכרמל ופסיעה מחוף הים. כעת הם מובילים את המקום יחד עם השף שי טנא ובעקבות הצטרפותם, הכובשים הוותיקה מתחדשת ומשנה פנים. בין השאר, התחדשו במקום העיצוב, זמני הפתיחה ותפריטי האוכל והאלכוהול.  

אל הכובשים המחודשת, שבמרכזה מוצב כעת קיר יינות רחב ידיים, אפשר להגיע לארוחת ערב "ביסטרואית" קלאסית של שלוש מנות לצד יין איכותי ברקע אורות מונמכים ומוסיקת פאנק ובלוז. אפשר להנות בה גם מארוחת צהריים נעימה או  ארוחה קלילה עם דרינק טעים לצד מנות חלוקה קטנות או לבראנץ׳ מפנק בסוף השבוע .האווירה במקום נותרה שכונתית וקז'ואלית והעיצוב במקום משלב בין חום לאורבניות, בין אלמנטים של עץ אגוז, אבן וברזל. בחלק החיצוני של המקום הפינתי הוצבו שולחנות ביסטרו עגולים ובכניסה נשאר תלוי הלוגו המפורסם של הכובשים המיתולוגית . יחד עם זאת, אבוקיה ושלום הוסיפו למקום נופך אירופאי יותר, איתו הם מזוהים, והעשירו אותו מהידע הרחב שלהם וההתמחות בתחום היין.  

תפריט בראנץ בימי שישי ושבת בין השעות 9-17 יוגש תפריט בראנץ עשיר שנבנה על ידי השף שי טנא ויציג מגוון מנות המתאימות לשעות הבוקר והצהריים לארוחה עם חברים, בני זוג ואף בהרכב משפחתי עם ילדים. 

בין המנות ניתן למצוא : חציל על האש עם סלט עגבניות בצל פטרוזיליה טחינה וטוסטונים 48 ש״ח , כבד קצוץ עם בצל מטוגן מלפפון חמוץ עגבניות שרי וטוסטונים 48 ש״ח , סיגר דגים : קבב דג ים בעלי סיגר ירקות חתוכים גס, טחינה ולימון כבוש 49 ש״ח, שקשוקה עגבניות עם טחינה וחלה 58 ש״ח , שקשוקה ירוקה עם עלי מנגולד תרד שום כמון שמנת ביצים וחלה 61 ש״ח, מסבחה פטריות על לבנה שמפיניון ופורטבלו בבישול ארוך לימון כמון ובייגלה חלה 58 ש״ח , כריף מעורב פטריות יער בחלה עם בצל עמבה סומק וטחינה 58 ש״ח , אגס בנדיקט על בריוש חלה הולנדז ותרד 64 ש״ח, קציצות טופו בחריימה 65 ש״ח קפרציו טונה אדומה עם שמן צ׳ילי ליים כוסברה בצל צנונית וגרנטיה מלפפונים 66 ש״ח , קרפצ׳יו בקר 69 ש״ח , קציצות דגים בחריימה 69 ש״ח  ושניצל עוף פום סאטה 69 ש״ח 

כמו כן יוצעו מגוון קינוחים: קוקופקאקן 43 ש״ח , סופלה שוקולד 46 ש״ח , עוגת גבינה מסקרפונה 46 ש״ח, בננה קדאיף 48 ש״ח,  ופרנץ׳ טוסט פירות יער ושמנת חמוצה 52 ש״ח.  

תפריט האוכל הקבוע של הכובשים במתכונתו החדשה אשר מוגש במהלך ימי ראשון עד חמישי מציע מנות שיצר שף שי טנא בהשראת קיבוץ הגלויות הישראלי ונשענות על טהרת חומרי גלם טריים ועונתיים שמגיעים יום יום לשוק הכרמל. טנא יוצר במקום מנות שף של אוכל ביתי "כמו שבישלה סבתא" עם הקפדה על טכניקות בישול מסורתיות וטכניקות של שימור וכבישה. 

בין המנות המיתולוגיות של הכובשים אפשר למצוא, למשל, ראשונה של כבד קצוץ שהכין השף עם מלח על רשת, כמו שהיו מכינים אז בפולין, מוגש עם בצל מטוגן, מלפפון חמוץ, עגבניות שרי וטוסטונים (48 ש"ח); מנה עיקרית של מפרום עם כרובית ותפו"א במילוי בשר על קוסקוס ביתי עם צ'ירשי (77 ש"ח); או ניוקי ביתי עם ירקות העונה שהגיעו טריים מהשוק ברוטב על בסיס שמנת, יין לבן ושום (76 ש"ח).  

גם תפריט המשקאות במקום התרחב וכולל מגוון יינות וקוקטיילים קלאסיים כגון נגרוני, לילה שפריץ, מרגריטה,  בירות בוטיק ועוד. הוא מתמקד ביצרנים ישראלית מקומיים ומתכתב עם מהות המקום כ"ביסטרו ישראלי", אבל אפשר למצוא בו גם יינות מיקבים קטנים פורצי דרך ברחבי אירופה ובעיקר צרפת.  

כתובת: הכובשים 48, תל אביב – יפו 

זמני פתיחה:  ראשון עד חמישי בשעות 12:00-24:00 
בראנץ שישי שבת  בשעות 9:00-17:00 
טלפון: 03-510-8555 

כובשים בראנץ. צילום אמיר מנחם
כובשים בראנץ. צילום: אמיר מנחם

רשת פוד אפיל (Food appeal) פתחה סניף דגל לאביזרי בישול מקצועי ופרטי בקניון עופר רחובות בהשקעה של 350 אלף שקל 

הסניף יציע מגוון רחב של כלי מטבח, בישול, מוצרי אירוח והגשה, מערכות אוכל וסכום, מוצרי אחסון וארגון, מתנות לבית ועוד,  כולל גאדטים לבישול הפרטי והמקצועי ומוצרים נלווים. כמו כן החנות תחולק למחלקות של בישול, אפייה ועוד, בעיצוב חדשני וקווים נקיים, בגוונים סולידים המאפיינים מטבח מעודכן של 2022.

פוד אפיל בעופר רחובות צילום רותם לוי (13)3
פוד אפיל בעופר רחובות. צילום: רותם לוי

סדרת "על האש" החדשה של השף מאיר אדוני ו"חוות הבוקרים"

"חוות הבוקרים" והשף מאיר אדוני, היועץ הקולינרי שמלווה את מותג הבשר בשנתיים האחרונות השיקו את "על האש", סדרת בשרים טחונים ומתובלים חדשה  שעליה שקדו במהלך השנה האחרונה. הסדרה כוללת שני מוצרים בשר האהובים ביותר על הצרכן הישראלי – המבורגרים וקבבים  ומביאה לצרכן הישראלי עד הבית את החוויה הקולנרית הגבוהה ביותר היישר לצלחת, היכן שרק יבחר. המוצרים הראשוניים בסדרה כוללים: המבורגר חווה, המבורגר חווה ילדים, קבב חווה "חפלה", קבב חווה "אירופאי" וקבב חווה טלה.

מאיר אדוני: "אני מודה על ההזדמנות שקברניטי החברה נתנו לי. מדובר בפיתוח סדרה של מוצרי בשר טחון מהאיכותיים ביותר ובטעם של מסעדת גורמה, מתכונים מיתולוגיים מהמסעדות שלי ותערובות שנוצרו תוך כדי עבודה במהלך השנים. בפיתוח המוצרים החזון שלי היה לאפשר לצרכן לרכוש מוצר לבית,. תוך תחושה שהוא סועד באחת ממסעדות הגורמה שלי". 

הסדרה החדשה כוללת:  

  • קבב חפלה  – בשר עגל בשילוב טעמים ותבלינים עם בהרט, פטרוזיליה וקינמון.
  • קבב רומני  – בשר עגל בשילוב כמות גדולה של שום העושה כבוד לטעם האותנטי של הקהילה הרומנית .
  • קבב אסייתי  בשר עגל בשילוב של  כוסברה, סויה ג'ינג'ר שום..
  • המבורגר מבשר טחון מתובל בחרדל דיז'ון, פלפל שחור גרוס ומלח ים.

"חוות הבוקרים" מציעה לצרכן הישראלי בשר טרי, מובחר וישראלי שכל תהליך ייצורו מוקפד ומקצועי ברמה הגבוהה ביותר וכולל מקסימום מידע על הנתח לצרכן .  "חוות הבוקרים" הינו מותג בשר בקר טרי, איכותי ומקומי שלוקח את ענף הבשר קדימה ומציע איכות ומקצועיות לצרכן שמבין בבשר חדשנות במוצרים ובשירות: לא רק בשר משובח, אלא גם בחירת זנים מובחרים, גידול העגלים בישראל, תזונה מותאמת לכל זן, טיפול בקצביה בהתאם לזן, סיווג הנתח ואיכותו, נתחים מיוחדים בזמינות גבוהה. המותג מציע בשר טרי, איכותי ובריא המבטיח שכל נגיסה תעניק חוויה עוצמתית של טעמים 

לאחרונה השיקה החברה אתר סחר  בשיווק ישיר לצרכן המקומי. באתר קצביה מהמתקדמות והגדולות בישראל, כל המוצרים שלהם מוקפדים וטריים . בשר כשר פרימיום המגיע ישירות לבתי הצרכנים. באתר ניתן לרכוש  את כל סוגי הבשר והעוף ביניהם נתחים מיוחדים בזמינות גבוהה, בקיצוב מיוחד וביישון רטוב או יבש וביניהם: סטייק דנבר קאט, שניצל עגל איירון, סטייק פיקניה, ראמפ סטייק, טומהוק, נתחים למעשנה ועוד. האתר מציע עולם עצום של ידע נגיש – הוויקיפדיה של הבשר: לצד שירות מקצועי וייעוץ אישי לכל לקוח, תינתן הדרכה בנושא בחירת נתחים ואופן הכנתם.

ניתן להשיג באתר www.havat-habokrim.co.il, ברשתות השיווק המובילות ובאטליזים מובחרים.

המבורגר גדול מסדרת על האש החדשה של מאיר אדוני וחוות הבוקרים להשיג באתר החברה וברשתות המובחרות צילום בועז נודלמן סטודיו לצילום והדמ - 8
המבורגר גדול מסדרת על האש החדשה של מאיר אדוני וחוות הבוקרים. צילום בועז נודלמן
זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Editor in Chief: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות Fashion Food, חדשות האוכל
תגובות פייסבוק