חדשות האופנה: אנה זק שוחה – יעל שלביה ועדן פינס

יעל שלביה, ניבר מדר ועדן פינס, לרנואר. צילום אלון שפרנסקי, Fashion, fashion magazine, fashion articles, fashionisrael, fashion Israel, אופנה, מגזין אופנה, כתבות אופנה, חדשות אופנה
|

רות דיין חוגגת, אמה רוברטס מתקשטת, גוטקס מתחדשת, אנה זק שוחה, נלי תגר מדגמנת. וגם: יעל שלביה, ניבר מדר ועדן פינס מראות כמה הן יפות. מקדימה. החדשות שעשו את מרץ

 

מרוות חכרוש – עורכת אופנה

חדשות האופנה: אנה זק שוחה – יעל שלביה ועדן פינס

1. רות דיין, המעצבת האגדית של בית האופנה "משכית", חוגגת 102

המעצבת שהקימה לפני 65 את המותג הכי ארצישראלי. רות דיין יצרה מפעל ישראלי פורץ דרך עם אינספור פריטים המציגים את אומנותם המסורתית של העולים למדינת ישראל, והתאימה אותם להלך הרוח העכשווי של התקופה. בשנת 2013 החזירה לתחייה המעצבת והיזמית, שרון טל, את בית האופנה שמרה לאורך השנים על הערכים של המותג והחיבור אל המקום, ארץ ישראל. מותג האופנה "משכית" מספר בעזרת רקמות בעבודת יד, טקסטיל, עיצוב ואומנות את הסיפור של ארץ ישראל ואת המורשת המקראית הייחודית תוך שמירה ודגש על איכות עילית ללא פשרות ואותנטיות. למותג 3 חנויות, בית משכית שממוקם ברחוב הצורפים 14, בו נמצא גם האטלייה של המותג בו מיוצרים כל דגמיה, חנות ביפו העתיקה בשיתוף עם הצורף התימני בן ציון דוד וחנות במלון הילטון.

רות דיין חוגגת 102 ביחד עם שרון טל מעצבת בית האופנה משכית. צילום: עימנואל זילברשטיין

 

 

2. הבלוגרית המצליחה בעולם מגיעה לישראל בחודש אפריל

קיארה פראני, רשמית בלוגרית האופנה המצליחה בעולם עם מעל ל-16 מיליון עוקבים באינסטגרם תגיע לביקור פרטי בישראל ברביעי באפריל, ביקור אשר ימשך ארבעה ימים. האחראים לבואה של פראני האיטלקיה הם ״קאווה גרופ״ ומימי לוזון, קוסמטקאית מסיכות הזהב של חלק מהדוגמניות המצליחות בארץ ובעולם ביניהן אירנה שייק ונעמי קמפל. הבלוגרית המצליחה החלה את דרכה בבלוג "The blond salad" והקימה בהמשך אימפריית אופנה משגשגת הכוללת גם קולקצית בגדים על שמה. אין ספק שלחשבון האינסטגרם שלה הרבה כוח והשפעה, וכי לביקור שלה הפוטוגני שלה בארץ יש השפעה על ייצוגה של ישראל ברשתות החברתיות לכל עוקביה מסביב לעולם.

https://www.instagram.com/p/BuRJB5uBms6/

 

 

3. נלי תגר היא הפזנטורית החדשה של H&M בישראל

מותג האופנה השוודי הכריז על השחקנית והקומיקאית המוערכת, נלי תגר לפרזטורית שלהם. השחקנית מקדמת אג'נדות סביבתיות וחברתיות, ומכאן ששיתוף הפעולה בין השחקנית לבין הרשת משקיע שנים רבות בקידום פתרונות למחזור ופתרונות למעגל הטקסטיל, הינו טבעי. קולקצית Conscious שאותה תפרסם נלי תגר עשויה כולה מחומרים המתחשבים בסביבה תושק לראשונה בארץ בשמיני באפריל.

נלי תגר ל-H&M קונצ'ס. צילום: רותם לבל

 

 

4. כשסנדרה פוגשת את שרה

הבחירות הקרובות לראשות הממשלה בישראל מתקרבות בצעדי ענק. לקראת היום הגדול אשר יתקיים ב- 9 באפריל, מגזין "את" ערך ראיונות עם נשים מעוררות השראה בפוליטיקה הישראלית, פוליטיקאיות משמעויות וחשובות בשדה הפוליטי שלנו, כגון אורלי לוי יו"ר מפלגת גשר או מהרטה ברוך רון ממפלגת מר"צ. הכתבה המרכזית הינה ראיון עם הגברת הראשונה ואשת ראש הממשלה הנוכחי, שרה נתניהו, אשר רואיינה על ידי הסטייליסטית שלה, סנדרה רינגלר. הראיון האישי בין החברות הקרובות עסק בשאלות בנוגע לסר היום של אשת ראש הממשלה, ועד לשאלות בנוגע לתפנית באופן הלבוש שלה.

מהרטה ברוך רון צילום איליה מלינקוב
מהרטה ברוך רון. צילום: איליה מלינקוב

אורלי לוי- צילום רון קדמי
אורלי לוי. צילום: רון קדמי

 

5. יום האופנה של נצרת, בירת הגליל ומעצמת אופנה

אחרי שבוע האופנה בתל אביב, מגיע תורה של בירת הגליל ואחת הערים הגדולות בישראל. ביום האופנה של העיר, אשר יתקיים ב-7 באפריל במלון ראמדה ובו יציגו מעצבים מקומיים, אך גם מעצבים מחיפה, תל אביב, יפו וראמללה. ביום זה יציגו מעצבים שונים כגון המעצבת נדיה עזיזי, טל מדינה, KK couture ועוד. ניתן לרכוש כרטיסים באתר https://eventbuzz.co.il/lp/event/nfd ולהציץ כמובן בעמוד האינסטגרם של האירוע nazarethfashionday@.

יום האופנה נצרת
יום האופנה נצרת

 

6. הרשת הבינלאומית הבאה בישראל: אנתרופולוג'י

המותג האמריקאי שהוקם אי שם בשנות ה-90 עשה עלייה לישראל באיחור אופנתי של יותר מ-20 שנה והקים סניף ראשון בקניון TLV Fashion mall של גינדי ב-23 במרץ. הרשת יובאה לארץ על ידי קבוצת פוקס שהחלה לייבא לפני כן מותגים אמריקאים נוספים כמו פרי פיפל ואורבן אאוטפיטרס, וגם במקרה הזה ימכרו לא רק בגדי אופנה, אלא אביזרים ומוצרי לייף סטייל של הרשת ביניהם מוצרי טקסטיל לבית ואביזרי נוי. הסגנון של החנות הינו בסגנון בוהו שיק, ובהתאם לכך כולל בדים עם הדפסים שונים, בדים נעימים וגזרות נוחות, ועוד. כמו יתר המותגים שבבעלות רשת פוקס בארץ, ניתן לרכוש את הבגדים והמוצרים הנלווים באתר Terminal X.

ANTHROPOLOGIE. מחיר חולצה: 299.90 שקל. צילום יח״צ חו״ל
ANTHROPOLOGIE. מחיר חולצה: 299.90 שקל. צילום יח״צ חו״ל

 

 

7. עונת הרחצה של רשת Adika החלה

לאנה זק, בת ה-18 יש לא פחות ממיליון עוקבים באינסטגרם. אין זה מפתיע שהיא נבחרה להיות פרזנטורית בגדי הים של המותג האינטרנטי Adika, ונשלחה להצטלם בקמפיין פוטוגני ומעורר קנאה במלדיביים. המותג הישראלי והצעיר בחר בדוגמנית היפייפיה והפוטוגנית לקלאב מד באיים הלא פחות פוטוגנים, ומה יצא מכל הפוטגניות הזו? התשובה היא כמובן תמונות קלילות, מהפנטות ומעוררות קנאה. קולקציית בגדי הים של הרשת מגיעים בגזרות שונות ובצבעים וההדפסים הכי עכשווים, ביניהם ניאון, מנומר ועוד. את הקולקצית ניתן לרכוש באתר החנות או בחנויות הרשת במחירים נוחים 69-199 שקלים.

אנה זק
אנה זק. צילום:יח״צ

 

 

8. הפנים החדשות של TOUS

אמה רוברטס, אחייניתה של ג'וליה רוברטס, תחליף את מקומה של גווינת' פאלטרו ששימשה כפרזנטורית 3 שנים של מותג התכשיטים הספרדי TOUS. לאמה רוברטס 12.9 מיליון עוקבים באינסטגרם. היא המוכרת בין היתר מהסרט "אנחנו המילרים", הסדרה "לא מדהימה". בקמפיין החדש מזמינה אמה רוברטס את הצופים לשקוע בסיפור של רגעים קטנים.

אמה רוברטס. צילום: יח״צ חו״ל

 

 

9. קולקציית בגדי ים וחוף לקיץ 2019. גוטקס

קולקציית בגדי ים מעוצבת לעונת אביב קיץ 2019, המשלבת את הטרנדים העדכניים ביותר בדגמים מודרניים, יוקרתיים ועתירי שיק, תוך שימוש בבדים אופנתיים וחדשניים לבגדי הים ובגדי החוף. קמפיין הפרסום של קולקציית גוטקס 2019 צולם בים המלח ונאבי מוסא, על רקע המים, המלח, דיונות החול והצוקים. את הקמפיין מובילה דוגמנית העל ההולנדית רובין הולצקן, דוגמנית של ״ספורטס אילוסטרייטד״ ו״ויקטוריה סיקרט״, שעשתה בעבר קמפיינים למותגים המובילים בעולם.

גוטקס 2019. צילום: יניב אדרי

 

10. לא רק ג׳ינס

הרשתות הגדולות יצאו לאחרונה בקמפיינים סקסיים במיוחד המקדשים את האימרה ״ג׳ינס לנצח״. לצד רותם סלע, גם רנואר הראתה לנו בעיקר את האחוריים של הפרזנטוריות הנחשקות שלהן (ניבר מדר, יעל שלביה, עדן פינס), רגע לפני החג, מתקפת הג׳ינס נדמה שנרגעה וברנואר מתריעים לנו שהטרנד לחגים הוא ״בוהו שיק״. שיהיה. חג שמח.

יעל שלביה. ניבר מדר ועדן פינס. רנואר קמפיין אביב קיץ 2019. צילום: אלון שפרנסקי

 

 

 

מרוות חכרוש, עורכת אופנה Efifo

מרוות חכרוש – עורכת אופנה
האינסטגרם של מרוות חכרוש: mervatstyle

 

Fashion Israel – מגזין אופנה ישראלי
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
אינסטגרם: fashionisrael.mag
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה ישראלי
דף עסקי: Fashion Israel

חדשות האופנה: אנה זק שוחה – יעל שלביה ועדן פינס

פורסם בקטגוריות אופנה, חדשות האופנה
תגובות פייסבוק