חודש המודעות לסרטן השד 2022

מימין עינת שרוף, שרון חזיז, טל מן, הילה אלרואי ומירית גרינברג צילום אור גפן
|

אוקטובר הוא חודש המודעות לסרטן השד. סרטן השד הוא הסרטן השכיח ביותר בקרב נשים. עם זאת, חשוב שתדעי שסיכויי ההחלמה של נשים שמחלתן אובחנה בשלב מוקדם מגיעים ל-92%!

לרגל חודש המודעות העולמי לסרטן השד אנחנו מעודדים פנייה לבדיקות ולגילוי מוקדם של סרטן השד ומאחלים למתמודדות ולמחלימות רפואה שלמה ובריאות.  

עמותת אחת מתשע יצאה בקמפיין שמטרתו  להניע כל מי שהגיעה לגיל 30 צריכה לקבוע תור לבדיקה. בעמותה הבינו שפניות של נשים חולות עשויות גם להרתיע, ולכן השנה החלטנו לשנות גישה. כך נולד קמפיין "הקבוצות הוורודות". השנה אומרים לכל הנשים – ״אל תקשיבו לנו״ (הנשים החולות), תקשיבו לאלו שקרובות אליכן באמת.

קמפיין עמותת אחת מתשע צילום אילן בשור - 5
קמפיין עמותת אחת מתשע צילום אילן בשור

רשת המשביר שמה לה למטרה לעודד נשים ללכת להיבדק ולתת לנשים האלו ובסניפיה השונים מענה לחזיות מותאמות מבית המותג המיוחד. החזיות מיוצרות תוך שימוש בחומרים חדשניים אשר נועדו לייצר נוחות מרבית, בלי לגרוע מעיצוב אופנתי וחסר פשרות. כל אישה רוצה להרגיש סקסית ונחשקת ובייחוד בקטגוריה הזו המעצבים של Amoena ירדו לפרטי פרטים. בניגוד למה שניתן לחשוב, החזיות של Amoena מתפארות בעיצוב סקסי וחושני שיגרום לכל אישה באשר היא להרגיש מיוחדת ונחשקת.

חזיה עבור מחלימות משביר לצרכן -5
חזיה עבור מחלימות משביר לצרכן. צילום: יח״צ

חולמות בורוד – תערוכת האופנה החברתית בקניון עופר רמת באביב בשיתוף עמותת "אחת מתשע". אוצרי התערוכה יואב מאיר והמפיקה והסטייליסטית גילי סיוון כהן. מטרת התערוכה היא להעלות מודעות לחשיבות של בדיקות וגילוי מוקדם של סרטן השד. נשים מפורסמות שהחלימו מהסרטן הצטלמו לתערוכה בשמלות ורודות. 

"חלומות בורוד", בקניון עופר רמת אביב. צילום: נ יר סלקמן - 7
"חלומות בורוד", בקניון עופר רמת אביב. צילום: ניר סלקמן

חברת אסתי לאודר – מציינת 30 שנה של תמיכה במחקר, חינוך ושירותים רפואיים מצילי חיים במשימתו ליצור עולם ללא סרטן השד. הקרן לחקר סרטן השד  שנוסדה גם היא על ידי אוולין. לאודר, היא השותפה המובילה של חברות אסתי לאודר בקמפיין. זהו ארגון סרטן השד ללא מטרות רווח בעל הדירוג הגבוה ביותר בארה"ב, המוקדש לקידום המחקר המבטיח ביותר בעולם למיגור סרטן השד. עבור כל רכישת מוצר זה, אסתי לאודר תתרום. 

סרום אסתי לאודר
סרום אסתי לאודר. צילום: יח״צ

רשת "ללין" – יצאה בפעילות להגברת המודעות הציבורית לגילוי מוקדם של המחלה, במסגרת שיתוף הפעולה המתמשך שלה עם אחת מתשע. הרשת השיקה קרם ידיים ייחודי במהדורה מוגבלת, בניחוח אושן לוונדר, עם סרט ורוד להגברת המודעות לסרטן השד.  10 ₪ הועברו כתרומה לעמותה מכל יחידה.

מסכת פנים רשת ללין - 5
מסכת פנים רשת ללין. צילום: יח״צ

קרליין –  יצאה במבצע להעצמה נשית, שכל ההכנסות קודש לעמותת אחת מתשע. במהלך הפעילות יוצבו 300 סטנדים בקופות הקוסמטיקה בכל סניפי סופרפארם בארץ. כל סטנד מכיל, מגוון שפתונים ולקים בקשת גווני הוורוד. על גבי הסטנד יש עלונים אינפורמטיביים של העמותה, כמו גם QRC לסריקה לקבל כל האינפורמציה לו את זקוקה. המהלך ילווה בפעילות בערוצים המסחריים של קרליין ועמותת אחת מתשע מועד הפעילות 1-31/10.

קרליין-2022 - 5
קרליין. צילום: יח״צ

סטרונגפול – מותג לבגדי אקטיב פאשן ולייף סטייל יצאו בקולקציה ורודה וייחודית לכבוד חודש המודעות שכוללת סט ספורטיבי ומגוון אקססוריז שבמהלך כל חודש אוקטובר רווחיה ילכו לתרומה לעמותה. את המוצרים ניתן לרכוש באתר המותג.

המותג סטרונגפול - 1
המותג סטרונגפול. צילום: יח״צ

רשת ארומה – לוקחת גם היא חלק להעלאת המודעות לסרטן השד. ויצרו עוגיית האלפחורס של ארומה ״תלבש״ ורוד, ועל כוסות הקפה יודבקו מדבקות ורודות עם ברקוד ייעודי לסריקה- המפנה ישירות לקביעת תור לבדיקה. בנוסף, עובדי ועובדות הסניפים יענדו סיכות ורודות, ישודר סרטון של העמותה במסכים וגלויות עם מידע יופצו בסניפי הרשת.

רשת ארומה - 5
רשת ארומה. צילום: יח״צ
Maya Oshri Cohen, מאיה אושרי כהן

מאיה אושרי כהן – עורכת ראשית
אינסטגרם: maya_oshri_cohen

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Editor in Chief: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות אופנה, אופנת נשים, מגזין אופנה
תגובות פייסבוק