חופש יצירתי  SCOTCH&SODA

SCOTCH&SODA סתיו-חורף 2023. צילום: יח״צ חו״ל-15
|

מותג האופנה ההולנדי SCOTCH&SODA מציג קולקציית סתיו חורף חדשה  שמביאה את סצנת המוזיקה, להקות אייקוניות, התקליטים והחופשיות המזוהים עם אמסטרדם

Scotch &Soda שמה לה למטרה "ליצור את המלתחה האולטימטיבית עבור הלקוחות, המתאימה לכל יום בשבוע, עם עיצובים ייחודיים ויפים שמרגשים, מעצימים ומעוררים השראה.  המותג עושה שימוש בהדפסים ודוגמאות נועזות, תוך שילוב צבעים חזקים ותשומת לב לפרטים עם כפתורים, רקמה וטקסטורות בד מסוגים שונים.  בשנים האחרונות, קיימות הפכה לגורם חשוב יותר ויותר עבור המותג. 

קולקציית סתיו-חורף 

הקו המנחה בקולקציה הנוכחית לנשים וגברים שעוצבה בהשראת סצנת המוזיקה האייקונית המלווה את רחובות אמסטרדם הוא ארון בגדים מודרני ורב-תכליתי שמחזיק מעמד לאורך זמן, כאשר הצבעים המובילים הם גוונים עמוקים של כחול, אדום, ירוק וורוד בשילוב תחרות עדינות, רקמות, הדפסים עונתיים מעולם הטבע כמו הדפסים פרחוניים, הדפס מנומר עונתי בשלל צבעים ועוד.

הקולקציה כוללת פריטים לנשים וגברים כדוגמת שמלות משוחררות מבד עדין עם מפתח וי עמוק וכתפיות דקיקות בשילוב תחרה, טי שירטים עם הדפסים צבעוניים מעולם המוזיקה, חולצות מכופתרות חלקות או הדפסים ססגוניים, בלייזרים ייחודיים בגזרת קימונו ובגזרת אוברסייז, מכנסי בד איכותיים ונעימים עם פרינטים שונים כמו מנומר ופרחוני. הגזרות בקולקציה מעניקות תחושת נוחות וקלילות לצד האופנתיות הבועטת והבלתי מתפשרת של המותג ההולנדי.

SCOTCH&SODA סתיו-חורף 2023. צילום: יח״צ חו״ל-11
SCOTCH&SODA סתיו-חורף 2023. צילום: יח״צ חו״ל
SCOTCH&SODA סתיו-חורף 2023. צילום: יח״צ חו״ל-8
SCOTCH&SODA סתיו-חורף 2023. צילום: יח״צ חו״ל
SCOTCH&SODA סתיו-חורף 2023. צילום: יח״צ חו״ל-1
SCOTCH&SODA סתיו-חורף 2023. צילום: יח״צ חו״ל
SCOTCH&SODA סתיו-חורף 2023. צילום: יח״צ חו״ל-3
SCOTCH&SODA סתיו-חורף 2023. צילום: יח״צ חו״ל
Maya Oshri Cohen, מאיה אושרי כהן

מאיה אושרי כהן – עורכת ראשית
אינסטגרם: maya_oshri_cohen

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Chief editor & art director: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות אופנה, מגזין אופנה
תגובות פייסבוק