חיבור שורשי טבע נאות

HIGHLIGHT STUDIO באירועי שבוע האופנה בפריז. שיתוף עם טבע נאות. צילום עומרי רוזנגרט-13
|

עוד שיתוף פעולה מבית המותג  נעלי האופנה והנוחות הישראלי, טבע נאות  בחיבור עם מעצב האופנה הישראלי אור יאיר ביטון בעל המותג HIGHLIGHT STUDIO שמציג את הקולקציה שלו במסגרת אירועי שבוע האופנה בפריז שיתקיים בין התאריכים -20-28.6

החיבור בין טבע נאות , מותג שנולד בישראל  ומייצר  עד היום בעבודת יד בקיבוץ נאות מרדכי שבגליל , לבין  HIGHLIGHT STUDIO, נולד מתוך חיבור לשורשי ארץ ישראל, לפשטות הנוחות.

HIGHLIGHT STUDIO באירועי שבוע האופנה בפריז. שיתוף עם טבע נאות. צילום עומרי רוזנגרט-1-9
HIGHLIGHT STUDIO באירועי שבוע האופנה בפריז. שיתוף עם טבע נאות. צילום עומרי רוזנגרט

אור יאיר ביטון בחר להציג את הקולקציה שלו כאשר הדוגמנים  והדוגמניות נועלים את אחד הדגמים הקלאסיים המזוהים של טבע נאות, דגם אביב האייקוני והאהוב , כפכף סגור בחלק הקדמי, שקיבלו טוויסט עיצובי באמצעות טכניקת UV שהעניקה לעור הזמש של הנעליים שכבת פטינה ומראה של כפכפים משומשים  שננעלו לאורך זמן תוך שימור האיכות המקורית של הנעל. 

בחיבור ישיר לקולקציה, גם עיצוב הנעל, מתאים עצמו לקהל הנשי והגברי כאחד בכדי ליצור קו יוניסקס הממשיך את האידאולוגיה של המותג. הבחירה של אור יאיר ביטון בטבע נאות היא לא בכדי שכן מדובר במותג נעלי אופנה ונוחות ישראלי ובינלאומי מוכר ואהוב. על רפידת הכפכף שעיצב  הוטבע לוגו משותף  של טבע נאות ושל HIGHLIGHT STUDIO

בתום שבוע האופנה תועבר הקולקציה לשואורום יחסי ציבור בפריז למשך שנה, בו מבקרים בעיקר קניינים ועיתונאים מאירופה והמזרח.

HIGHLIGHT STUDIO באירועי שבוע האופנה בפריז. שיתוף עם טבע נאות. צילום עומרי רוזנגרט-17
HIGHLIGHT STUDIO באירועי שבוע האופנה בפריז. שיתוף עם טבע נאות. צילום עומרי רוזנגרט

השראות מסבא

בהשראת זיכרונותיו מסבו, והבגדים שלבש במהלך חייו, המעצב הישראלי, אור יאיר ביטון מציע קולקציה בטוחה ואינטימית, שבה הוא חוקר את הנוחות שבצורות בעלות נפח ואת רעיון הקיימות של מלתחה משותפת. בפעם הראשונה, הוא מחליט להציג את בגדיו על נשים, תוך שהוא נשאר נאמן לפילוסופיה ולתשוקה שלו לבגדים פונקציונליים.

החייטות היא עמוד השדרה של הקולקציה הזאת, שחוגגת את הכתפיים ואת הפרופורציות החדשניות. למרות שהחייטות של ביטון תמיד מדויקת – תמיד בעלת חיתוך מושלם- ניתן לראות גם את המראה המרושל שמוסיף מודרניות ונוחות.

העונה, כוללת הקולקציה ז'קטים ארוכים יותר עם שרוולים רחבים וחתוכים, ומעיל באורך מלא ללא שרוולים עם חזה כפול, ושני כיסים קדמיים. בדומה להשראה שלו מהסתיו הקודם, שהתמקדה בבדים ובעיטורים ביתיים, המעצב מתמקד ברעיון של חלוק מחויט ליצירת פריטים פשוטים המשלבים מבנה ונוחות יחד.

HIGHLIGHT STUDIO באירועי שבוע האופנה בפריז. שיתוף עם טבע נאות. צילום עומרי רוזנגרט-15
HIGHLIGHT STUDIO באירועי שבוע האופנה בפריז. שיתוף עם טבע נאות. צילום עומרי רוזנגרט

באמצעות משחק עם נגיעות צבאיות -הקשורות כאמור לחיי סבו- ביטון ממשיך לחקור את הבגד שמשנה את צורתו ויכול להפוך לתיק או לאקססוריז.מעיל הספארי חסר השרוולים שלו, שניתן לשנות את צורתו, הוא אחד הפריטים הבולטים העונה.

גווני האדמה והמדבר שהמעצב אוהב להשתמש בהם, מוסיפים רוגע והילה שלווה לבגדים שלו. הם אמורים להיות נצחיים, רגועים ונגישים. כותנה וצמר הם הבדים המועדפים עליו. המעצב ממשיך להתמקד בנושא הקיימות וחוגג את הרעיון של פריטים משותפים.

הקולקציה מלאה בתחושת נדיבות, והיופי של המותג HIGHLIGHT STUDIO הוא היכולת להפוך את הלבוש היומיומי להצהרת אופנה. פרופורציות חדשות ,תשומת הלב לפרטים ואקססוריז מיוחדים מעניקים לקולקציה תהודה ייחודית, שמצליחה לאזן בצורה נכונה בין שימושיות לאלגנטיות. 

HIGHLIGHT STUDIO באירועי שבוע האופנה בפריז. שיתוף עם טבע נאות. צילום עומרי רוזנגרט-20
HIGHLIGHT STUDIO באירועי שבוע האופנה בפריז. שיתוף עם טבע נאות. צילום עומרי רוזנגרט
דגם אביב טבע נאות בעיצוב צילום יחצHIGHLIGHT STUDIO
צילום יחצ
דגם אביב טבע נאות בעיצוב צילום יחצHIGHLIGHT STUDIO6
צילום יחצ
Maya Oshri Cohen, מאיה אושרי כהן

מאיה אושרי כהן – עורכת ראשית
אינסטגרם: maya_oshri_cohen

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Editor in Chief: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות אופנה, מגזין אופנה
תגובות פייסבוק