חליפות גברים, פריט על זמני

פולגת צילום דודי חסון.... - 5
|

אין באמת תחליף לחליפה טובה! חליפה היא פריט קלאסי, על זמני, שאמור לשרת אותך לאורך זמן. לכבוד עונת החתונות,יונתן רפפורט, מעצב ראשי בפולגת עשה לנו  סדר איך בחורים חליפה

לכאורה, תהליך בחירת החליפה אמור להיות פשוט, אך בפועל, רבים מוצאים את תהליך החיפוש והבחירה מורכב ומעורר לא מעט סיבוכים – איך לובשים? מה הדגשים? איך מתאימים למבני גוף שונים? אילו אביזרים מוסיפים לחליפה? ועוד..

 1.  מתחילים במשימה עם ראש (וז'קט) על הכתפיים

קווי התפר של שרוולי הז'קט צריכים לשבת על הנקודה החיצונית ביותר של עצם הכתף, כך תוודא שתקבל את החיבור המחמיא ביותר בין הכתפיים לשרוולים. הז'קט, כמו שאר חלקי החליפה, צריך להרגיש כאילו נתפר במיוחד עבורך.

2.  בוא ניקח נשימה עמוקה

בכדי להיות בטוח שהמידה מתאימה לך, תצטרך לבדוק שכפתורי הז'קט נסגרים בנינוחות וללא מאמץ. במידה ומדובר בז'קט בעל רכיסה כפולה או משולשת, פשוט רכוס את הכפתור העליון על מנת לוודא שאתה יכול לקחת נשימה עמוקה ועדיין חש שנוח ולא צפוץ.

3. לא משאירים מקום לרווחים

הצווארון של הז'קט והצווארון של החולצה המכופתרת צריכים להשיק זה לזה ללא רווחים מיותרים. הקו התחתון של צווארון החולצה צריך להיות מתואם עם הנקודה בה הצווארון של הז'קט הופך לדש. 

פולגת, צילום דודי חסון, מכנסיים 3938700 399.9 חולצה 3938103 299.9 גקט 39...3
פולגת, צילום דודי חסון

4. הגודל לא קובע, האורך כן!

המראה הרצוי אותו אנו מחפשים הוא כזה שרואים את החולצה המכופתרת מבצבצת במעט מתחת לשרוולי הז'קט ולכן חשוב ששרוולי החולצה יגיעו עד פרקי הידיים.

אל תוותר על מדידה של הז'קט עם החולצה המכופתרת שבחרתם, במידה והשרוולים ארוכים או קצרים מדי, חפש חולצה אחרת מתאימה יותר.

5. ענבת לבד?

שים לב, שגם בנושא העניבה חשוב לוודא שאתם נושם בנינוחות. הכלל הוא – מכניסים אצבע בין הצוואר לחולצה ואם היא נכנסת בקלות – אתה מסודר.

פולגת צילום דור שרון, ג’קט חליפת בי מכנסי חליפת בי סטרץ’ 549 סטרץ 1190-5
פולגת צילום דור שרון, ג’קט חליפת בי מכנסי חליפת בי סטרץ’ 549 סטרץ 1190

6. לא מעמיסים על הכיסים 

אנחנו מכירים את ההרגל המגונה של רבים לדחוס את הארנק והמפתחות לתוך הכיסים, אבל מאחר ואנחנו עוסקים בנראות אלגנטית ומראה אסוף ומעוצב, אנו ממליצים להיפטר מההרגל הזה לאלתר ולחפש תיק קטן שיחמיא לאאוטפיט וישמור על לוק נקי ומלוטש.

7. תחגור חזק, אנחנו מתקדמים במהירות

איך תדע שמידת החגורה נכונה לך? אז ככה, חגורה צריכה להיסגר בחור האמצעי – אם אתם אנשים של מספרים, מדובר בחור השלישי מתוך החמישה. חגורה איכותית ואלגנטית תחבר את שני חלקי החליפה בהרמוניה מושלמת.

8. מפגינים יצירתיות

אנו ממליצים לאמץ את גישת המיקס-אנד-מאץ'! אל תחשוש לשלב מכנסיים וז'קטים משתי חליפות שונות. מתחשק לך  ללכת על סגנון קליל יותר? שלב בין פריטים מחויטים לפריטים מעולמות הקז'ואל ותקבל את הלוק שרצית. הרעיון הוא לא לפחד לנסות ולערבב עולמות, כי מי אמר שכולם צריכים להיראות אותו הדבר.

9. לא נותנים לגרביים להציץ

שאלת השאלות –  קנית מכנסיים, צריך לקצר את אורך המכנסיים, אבל לאיזה אורך כדאי? דילמה. גם פה יש לנו תשובה מלומדת, שולי המכנסיים אמורים לכסות כחצי משרוכי הנעליים מלפנים ואילו מאחור הם צריכים להגיע עד להתחלה של סוליות הנעליים. באופן הזה, הגרביים שלך יציצו בישיבה, אך לא כאשר אתה בתנועה.

10.  זכור – במשחק הזה, אתה קובע את החוקים!

בסופו של דבר חליפה היא עניין של טעם אישי, עולם החליפות מאפשר לך לקחת את החליפה המחויטת הקלאסית ולהפוך אותה לשלך – תפורה למידותיך ובהתאם לסגנון המועדף עליך!

בשורה התחתונה: בחר בחליפה שמחמיאה לגזרה שלך, בחן את סוג הבד, וודא שהיא נוחה לך. אחרי שעקבת אחרי כל הטיפים, תוכל להיות בטוח שאתה מוכן לכל מצב – מפגישת עסקים, בה רושם ראשוני הוא הכל, ועד לחופה.

פולגת צילום דור שרון , ג’קט חליפת בי מכנסי חליפת בי סטרץ’ 549 סטרץ 1190 (2)6
פולגת צילום דור שרון , ג’קט חליפת בי מכנסי חליפת בי סטרץ’ 549 סטרץ 1190
Maya Oshri Cohen, מאיה אושרי כהן

מאיה אושרי כהן – עורכת ראשית
אינסטגרם: maya_oshri_cohen

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Editor in Chief: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Editor in Chief: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות אופנה, אופנת גברים
תגובות פייסבוק