טרנד ה-MiniMe

EFIFO, מגזין אופנה. דלתא קולקציית Minime בלעדית לאתר האונליין.
|

EFIFO, מגזין אופנה

כחלק מהטרנד העולמי MiniMe, שכבש את העולם, בו ילדים מתלבשים באופן זהה להוריהם, דלתא משיקה קולקציית קפסולה בלעדית שתימכר באתר האונליין: פרטי לבוש ופנאי זהים לכל המשפחה. בין הפריטים בקולקציה ניתן למצוא פיג'מות נשים, פיג'מות גברים, פיג'מות ילדים ופיג'מות לילדות בהשראת מיקי מאוס, דמות הילדים האהובה. לקמפיין הצטלמו מגוון הורים וילדים, בניהם: נטלי דדון עם בנה ריף וכדורגלן העבר לירן שטראובר עם שלושת ילדיו.

EFIFO, מגזין אופנה. דלתא קולקציית Minime בלעדית לאתר האונליין. -2
EFIFO, מגזין אופנה. נטלי דדון והבן ריף. דלתא קולקציית Minime. צילום: שי קדם
EFIFO, מגזין אופנה. דלתא קולקציית Minime בלעדית לאתר האונליין. -3
EFIFO, מגזין אופנה. לירן שטראובר והילדים. דלתא קולקציית Minime. צילום: שי קדם
EFIFO, מגזין אופנה. דלתא קולקציית Minime בלעדית לאתר האונליין. -1
EFIFO, מגזין אופנה. נטלי דדון והבן ריף. דלתא קולקציית Minime. צילום: שי קדם

 

טווח מחירים: 79.9-149.9 שקל
להשיג בלעדית באתר האונליין: https://www.delta.co.il/

 

 

פורסם בקטגוריה מגזין אופנה
תגובות פייסבוק