יש בי אהבה

הפקות-אופנה-ליעוז-הרוש-אופנה
|

"יש בי אהבה והיא תתעורר ותיגע. יש בי אהבה והיא תנצח. בין השפיות לשינה אומרים שיש עוד תקווה, אומרים שיש אהבה". אנסטסיה שיין – צלמת מופלאה, ליעוז הרוש – יפה תואר ושרמנטי ואייל חג׳בי מוכשר כמו שד וצנוע. שלושה חברים טובים שלא נותנים לקורונה להשבית את היצירתיות שלהם. תראו כמה יפים החיים כשהשלישיה הזו נפגשת


*בואו רגע לצד, יש לנו סוד: אנחנו מתים עליהם. אבל שישאר ביננו ששש….


צלמת: אנסטסיה שיין shein.anastasia
מוזה: ליעוז הרושliozharoush
סטיילינג: איייל חג׳ביeyal_hagbi
טקסט: נועם שקדnoam.shaked

כשהצלמת (אנסטסיה שיין) והדוגמן (ליעוז הרוש) הם לא רק מוכשרים כל אחד בתחומו, אלא גם חברים טובים, תוסיפו לזה את אייל חג׳בי, הסטייליסט המושלם ובן משפחה. אין פלא שהפקת האופנה שלהם יצאה מושלמת.

אנסטסיה, מה היה הקונספט להפקה ומאין הגיעה ההשראה?
"ההשראה הגיעה מאיזו צלמת שאני עוקבת אחריה ומאוד אוהבת את סגנון הצילום שלה, וגם הרבה זמן רציתי לצלם את ליעוז הרוש כי הוא גם מהווה לי השראה במישור האישי יותר. מי שמכיר אותו יודע שהוא לא רק דוגמן יפה אלא יש הרבה מעבר והאישיות שלו כובשת."

האם התוצר הסופי תואם לתוצר שדמיינת שתקבלי לפני הצילום?
"לא דמיינתי משהו ספציפי אלא פשוט זרמתי עם הרעיון שהוא היה לצלם גבר שהוא בעצם מהווה לי איזושהי דוגמה לאיך נראה בעיניי גבר אמיתי. אולי בצילום אי אפשר להעביר תכונות אופי אבל ליעוז ואני חברים מאוד טובים ומכירים, והתכונות שיש בו בתור בן אדם ובתור זכר נקרא לזה, בואי נגיד הוא יכול לעשות הרבה בית ספר ל״גברים״ שלנו."

איזה צילום הכי אהבת בהפקה הזו ולמה?
"זאת תמיד בחירה קשה, חח… במקרה הזה אני לא אובייקטיבית ואין צילום שאני לא אוהבת כי זה ליעוז, וכשאני מסתכלת עליו אני רואה אדם קרוב אלי שאני אוהבת מאוד ואז נזכרים בוייב ובאנרגיה שלו ועולה חיוך על הפנים, זה הופך כל צילום שלו ליפה."

כמובן שלא הזנחנו את ליעוז, וגם ממנו ביקשנו לקבל מספר תשובות

איך אתה מסכם את חווית הצילום להפקה?
"היו אחלה צילומים, אנסטסיה היא החברה הכי טובה שלי, כך שגם נפגשנו והשלמנו פערים וגם הצטלמנו. נסטיה היא צלמת בחסד עליון, היא חברה טובה שלי והיה כיף ומצחיק כמו תמיד."

מה אתה עושה בימים אלו, השפעות הקורונה הגיעו גם אלייך?
"אני סטודנט בעיצומו של תואר במנהל עסקים עם התמחות במימון ושוק ההון, מתמודד על הצטיינות נשיא. אני גם בעלים של אתר אינטרנט בתחום הנדל"ן, מצטלם להפקות אופנה וניגש לאודישנים לתפקידי משחק."

"לצערי השפעות הקורונה לא פסחו עליי וגזלו ממני המון וויתורים בעיקר גופניים. אני כבר לא יכול להתאמן בדיוק כמו שהייתי רגיל: בדיוק החלטתי לכבוש יעדים באימונים ואז -יש חדר כושר/אין חדר כושר, הייתי עושה הרבה אגרוף תאילנדי ויוגה ואז אפשר להתאמן בקבוצות/אי אפשר להתאמן בקבוצות.

"היו לי כמה פרויקטים שירדו לטמיון אבל הכל הבל הבלים ואני מודה לה' כל בוקר על משפחה בריאה, גוף בריא ונפש בריאה. מאחל לכולנו לעבור את התקופה הזאת כלא הייתה ולנסות להפיק את המיטב מהיתרונות שבה." 


זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

בעלים ועורך אחראי: אפי אליסי
Fashion Israel – מגזין אופנה ישראלי
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com
טלפון: 050-7368167
אינסטגרם: fashionisrael.mag
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה של כולם!
דף עסקי: Fashion Israel
כתובת למשלוח: רח׳ בר כוכבא 1, דירה 1, רמת גן

תגובות פייסבוק