כמו מאהב צרפתי

Etam. צילום: יח״צ - 5
|

Etam הוא מותג צרפתי נחשק להלבשה תחתונה מהמובילים ובטוחה בעצמה המהווה השראה לחברה כבר יותר ממאה שנים. המותג מפעיל 860 חנויות ב-50 מדינות

Etam מתהדר בדגמים יפהפיים וגזרות מדויקות, בהם משולבים בדים מיוחדים יחד עם טכניקות חדשניות. שילובים אלו מולידים מוצר מדהים ונוח בצורה מושלמת. הלבשה תחתונה איכותית ונכונה, היא התשתית הבסיסית, לכן חשוב להתאים אותה למבנה הגוף ולבגד או האירוע.

Etam. צילום: יח״צ - 1
Etam. צילום: יח״צ

נוחות מקסימלית

הלבשה תחתונה צריכה לגרום לכן להרגיש טוב עם עצמכן לא פחות מהבגד שאתן לובשות משמלה מפוארת לארוחת ערב חגיגית ועד לפיגמה הפשוטה – נוחות מקסימלית ותחושה נעימה, זה כל הסיפור.

הדגמים השונים של המותג מגיעים בצבעוניות רחבה ומלאת השראה, כך שכל אישה יכולה למצוא את מה שהיא אוהבת ומתחברת אליו: בין אם את ספורטיבית חסרת מעצורים, קלאסית ואלגנטית, אולי את מעדיפה הלבשה תחתונה פחות מורגשת על העור או לחוש רומנטית וסקסית – תוכלי למצוא את הסגנון המתאים לך ביותר בין שלל המוצרים של Etam. המגוון הרחב של החברה כולל גם בגדי ים, לבוש בית ופנאי ובגדי ספורט – כך שחוץ מהלבשה תחתונה איכותית, תוכלי למצוא פריטים יומיומיים ואיכותיים לא פחות, להשלמת הלוק.

במותג קיימים סיפורים, המורכבים מחזיות תחתונים, בגדי גוף, הלבשת בית ולילה, חלק מהפריטים מוגדרים רב עונתי ובייסיק, הסיפורים הם pure fit – Cherie Cherie Success קבוצת PURE FIT מעניקה נוחות מירבית ורכות מוחלטת. קו Fit Pure הוא בלתי נראה מתחת לבגדים הודות לגימור של תפרים נסתרים בכל הדגמים הכוללים: חזיות, תחתונים בשלל גזרות ובגדי גוף.

Etam. צילום: יח״צ - 13
Etam. צילום: יח״צ

 בשנים האחרונות Etam מקיים את ה Live Show – תצוגת אופנה מרהיבה שמתקיימת במהלך שבוע האופנה בפריז ומשודרת בכל העולם ובחנויות המותג. בתצוגה המושקעת אפשר לראות את הדגמים החדשים של Etam במופע ענק וייחודי למותג.

בישראל, רשת המשביר היא הבית של Etam. בשנה הקרובה תפתח הרשת האהובה 12 עמדות חדשות בנוסף לשתיים הקיימות כבר היום בסניפי פתח תקוה ומלחה ובנוסף לאתר האונליין.

המשביר הוא המקום המושלם להציג את המותג הנחשק והתוסס שהוא Etam וכל אישה ישראלית באשר היא תוכל למצוא את הפריט המושלם עבורה באחד מסניפי הרשת.

Maya Oshri Cohen, מאיה אושרי כהן

מאיה אושרי כהן – עורכת ראשית
אינסטגרם: maya_oshri_cohen

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Editor in Chief: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות אופנה, אופנת נשים
תגובות פייסבוק