כשאיכות פוגשת תרבות

כשאיכות פוגשת תרבות-3
|

Arcaffe (ארקפה) מותג הפרימיום בתחום בתי הקפה והבייקרי יוצא בשיתוף פעולה עם הבלט הישראלי, במסגרתו תתקיים תערוכת צילומי רקדני הלהקה בסניף "הבימה" בתל-אביב.

התערוכה תיפתח ביום חמישי הקרוב 26 במאי, למשך חודש שלם, ותציג 25 תמונות של אמנים מובילים שצילמו את רקדני "הבלט הישראלי" בתנועה, לרגל הבכורה העולמית להפקת הענק White Swan"" אגם הברבורים "מהקלאסי ועד עכשיו".

כשאיכות פוגשת תרבות-1
תערוכת הבלט הישראלי בארקפה. צילום: מאיה אילטוס

כחלק משיתוף הפעולה, לקוחות Arcaffe המחזיקים בכרטיס "פרדיסו" ייהנו מכרטיסים למושבי הפרימיום בשורות הראשונות, למופעים הראשונים של הבלט במחיר הטבה של 149 ש"ח במקום 199 ש"ח.

חוויית הבילוי בבית הקפה עולה מדרגה; מותג בתי הקפה והבייקרי Arcaffe (ארקפה) משתף פעולה לראשונה עם להקת הבלט הישראלי במסגרת White Swan – "ברבור לבן", הפקה ייחודית לאגם הברבורים "מהקלאסי עד העכשווי" אנדוניס פוניאדקיס, הכוריאוגרף היווני הבינלאומי, יוצר טוויסט נדיר לבלט המפורסם. 30 רקדני הבלט יעלו על במה אחת לחוויה יוצאת דופן בשתי מערכות: חלק ראשון- המערכה השנייה של אגם הברבורים, בגרסת המקור. חלק שני- קונטרסט לחלק הראשון, כוריאוגרפיית מקור עבור הבלט הישראלי בפרשנות עכשווית ומשוחררת ליצירה בכוריאוגרפיה של אנדוניס פוניאדקיס.

כשאיכות פוגשת תרבות-2
תערוכת הבלט הישראלי בארקפה. צילום: אירה טשליצקי

במסגרת שיתוף הפעולה, לקוחות ארקפה המחזיקים בכרטיס "פרדיסו" ייהנו מכרטיסים למושבי הפרימיום בשורות הראשונות, למופעים הראשונים של הבלט במחיר הטבה של 149 ש"ח במקום 199 ש"ח. התערוכה "מאחורי הקלעים של אגם הברבורים" המאגדת צילומים יפהפיים של אמני צילום מהשורה ראשונה, ביניהם: אירה תשליצקי, ואילך לנדסמן, תוצג במהלך חודש יוני ב  Arcaffe "הבימה".

כשאיכות פוגשת תרבות-4
תערוכת הבלט הישראלי בארקפה. צילום: אייל לנדסמן

יגאל שרון, מנכ"ל ארקפה: "כמותג פרימיום המוביל את תרבות הקפה בישראל למעלה מעשרים שנים, ארקפה ממשיכה את תפקידה כחלוצה בתחום, מביאה בשורה חדשה ללקוחותיה ומעניקה להם הזדמנות להצטרף לחוויה תרבותית יוצאת דופן באיכותה וברמת הרגש שלה. מכיוון שבארקפה אנו משלבים קלאסיקת קפה ומאפה לצד חווית לקוח עכשווית ומכיוון שקהל לקוחות ארקפה הוא קהל המבקש לצרוך חוויות תרבותיות בכל אספקט בחייו, החיבור שלנו למופע זה של הבלט הישראלי הנו טבעי".

לאה לביא מנכ"לית הבלט הישראלי: "אנו שמחים שמותג איכותי כמו Arcaffe בחר לתמוך בבלט הישראלי, כלהקה האמונה על שימור רפרטואר יצירות הבלט הקלאסי בארץ והנחלתו לדור העתיד. אני בטוחה כי קהל לקוחות המותג ייהנה מההפקה הייחודית "הברבור הלבן" אשר נותנת מענה לכל קשת שוחרי המחול ומציגה על במה אחת את הבלט הקלאסי במיטבו ולצדו  האינטרפרטציה העכשווית של הכוריאוגרף היווני אנדוניס פוניאדקיס".

פורסם בקטגוריה מגזין אופנה
תגובות פייסבוק