לא רק במספרה: טיפוח ושיקום השיער שלך

Fashion Israel - חדשות אופנה, כתבות אופנה, טרנדים, מגזין אופנה, אופנה - פול מיטשל. צילום: יח״צ - 3
|

נזקי השמש והקיץ ניכרים בשיערך? מותג השיער ״פול מיטשל״ מציע מגוון פתרונות לכל סוגי השיער, תוך שימוש בטכנולוגיות חדשניות וירוקות. קולקציה חדשה מצמח Awapuri מהוואי, עלי עץ התה ועוד

 

Fashion Israel - חדשות אופנה, כתבות אופנה, טרנדים, מגזין אופנה, אופנה - פול מיטשל. צילום: יח״צ - 2
פול מיטשל. צילום: יח״צ

 

מאת: מאיה אושרי כהן

 

המוצרים מותאמים לכל סוגי השיער ומגוון רחב של פתרונות. המוטו של המותג מאז ועד היום הוא Giving Back. המותג מושתת מסורת וערכים לשמירה על הסביבה, העולם ועל השיער שלך.

שמפו מספר 3 – מהמוצרים הראשונים של המותג, הושק עוד בשנות ה-80 ומבוסס על צמח Awapuri הידוע בתכונותיו לשיקום שיער יבש ופגום במיוחד.

מרכך השיער – מרכך ללא שטיפה ומכיל צמח האוופורי המשלים את פעולת השמפו. מוצר זה דורג על ידי אתר המתולתלות כמוצר הטוב ביותר לשיער מתולתל.

יש לך שיער בלונדיני? סדרת הבלונד בדיוק עבורך. Blonde Ker Active מבוססת על פטנט בלעדי של המותג, עם קרטין אקטיבי החודר בצורה אקטיבית לתוך השערה, מחדש אותה בלחות, והופך את השיער לבלונדיני בריא מבריק ויפה.

סדרת הבלונד Blonde System – מיועדת לשימוש מקצועי על ידי מעצב השיער במספרה שיהפוך אותך לבלונדינית בצורה הבריאה ביותר לשיער.

סדרת Tea Tree – מבוססת על תמצית עץ התה האוסטרלי ותבטיח ריפוי לקרקפת יבשה, כזו שמזרימה את הדם הקרקפת, דבר גורם לזירוז צמיחת השיער ומניעת נשירה. סדרת "עץ התה" ידועה גם כמנקה ומעלימה קשקשים במיידי אחרי חפיפה אחת.

סדרת סופר סקיני – מיועדת לבעלות שיער עבה ומרדני הפורמולה מעדנת ומרככת את שיער מורידה נפח ומחליקה את השערה ללא שימוש בחומרים כימיים.

 

Fashion Israel - חדשות אופנה, כתבות אופנה, טרנדים, מגזין אופנה, אופנה - פול מיטשל. צילום: יח״צ - 1 RS14129_thecolorXG California Dreaming Jesi 01_pink_BG-scr
פול מיטשל. צילום: יח״צ

 

לשיקום שיער פגום ברמה הגבוהה ביותר

Wild Ginger Awapuri סדרת הדגל של המותג – מבוססת על צמח האוואפורי, שבזכות היכולות הטכנולוגיות של שנות האלפיים ניתן לייעל את השימוש בהפקת החומר מהצמח ולהגיע לתוצאות עוד יותר טובות. סדרה זו מבוססת על פטנט בלעדי מכבשה ספציפית בניו-זילנד היות והצמר שלה מכיל קרטין הזהה לקרטין של בני האדם. גילוי זה מאפשר שימוש בקרטין זהה לקרטין אנושי לשיקום שיער פגום ברמה הגבוהה ביותר.
אתר: https://www.paulmitchell.com

 

Maya Oshri Cohen, מאיה אושרי כהן

מאיה אושרי כהן – כתבת אופנה וביוטי
אינסטגרם: maya_oshri_cohen

 

רונית גלמור

רונית גלמור  – עורכת ביוטי
מאפרת כלות, ביוטי ואופנה
אינסטגרם: ronitgalmor
אתר: www.ronitgalmor.com

 

Fashion Israel – מגזין אופנה ישראלי
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
אינסטגרם: fashionisrael.mag
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה ישראלי
דף עסקי: Fashion Israel

 

 

פורסם בקטגוריות אופנה, ביוטי, שיער
תגובות פייסבוק