לחלום כמו באיטליה

שני שמר צילום אלון שפרנסקי (2)-7
|

שני שמר בעלת המותג בגדי הים והריזורט משיקה את קולקציית קיץ 2023 וכרגיל מדובר בקולקציה עוצרת נשימה. כדי לחגוג את השקת קולקצית קיץ באווירת דרום איטליה נעשה שיתוף פעולה עם מותג האירוח והלייף סטייל The Table Fairy של לי גרבנאו וסיון שבת שנתנו טאץ' ייחודי בעיצוב האירוע.

שני שמר. ראיון: מאיה אושרי כהן

 "La Dolce Vita".  

העונה מותג בגדי הים והריזורט של שני שמר נסע לדרום איטליה עם קולקציית הקיץ של 2023. בהשראת הנופים וחופים עוצרי הנשימה עוצבו פריטי הקולקציה של בגדי הים ושל קולקציית הריזורט של המותג. עם בגדי ים בהדפסי צדפות, גזרות ייחודיות וצבעוניות שמאפיינת את חוף אמלפי. המותג של שני שמר מזקק את המהות של העיירות הנמצאות בדרום איטליה לכדי קולקציה רומנטית שתתאים לכל חופשה.

סיון שבת שני שמר ולי גרבנאו צילום אור גפן-1
סיון שבת שני שמר ולי גרבנאו צילום אור גפן

אז מה נמצא בקולקצייה?

הקולקציה כוללת: בגדי ים בקיני ושלמים, שמלות, פראו, מכנסיים, חולצות פשתן, שמלות כפתן והעונה בהשראת הקולקציה תכשיטים משלימים. כולם בצבעים נעימים המאפיינים את האזור לצד הדפסי צדפים על בגדי הים והבגדי הריזורט.

שני שמר בעלת מותג בגדי הים הכי נחשק בארץ מלביש שלל מפורסמות בארץ ובעולם כמו: בר רפאלי, יעל שלביה, עומר נודלמן, רותם סלע, לירון ויצמן, שיר אלמליח, יעל גולדמן, מור סילבר, אגם רודברג , שונית חמד, מאיה ורטהימר, אנה ארונוב ועוד רבות נוספות.

ולצד סלבריטאיות הביצה המקומית בלוגריות בינלאומיות נחשבות כמו : רוקי ברנס, לנה פרמינובה, אריאל מסמטיינג נייבי ועוד שמות כמו: כריסטי טיגן, ג’סיקה אלבה לובשות פריטים של המותג הנחשק. עם קהל גדול ואוהד של לקוחות נאמנות מזה 12 שנה שמעריכות את האיכות של הבדים האיטלקיים הסופר עבים ומחטבים, תפירה ברמה שלא מביישת אף בית אופנה מהשורה הראשונה. כעת שני משיקה קולקציית קיץ של בגדי ים וריזורט שניתן להשיג בחנות דגל של המותג בתל אביב ובאתר לקנייה של המותג.

המותג זוכה לאהדה רבה ונוכחות באתרי הסחר המובילים בעולם כגון: Revolve, Shopbop, Intermix, Fwrd, Bloomingdale’s והזמנות לעונה הבאה מ net a porter ו Mytheresa אפשר בהחלט  להכתיר אותה כגוטקס של ימנו / או כמותג הבינלאומי הכי נחשק שיש לנו היום בארץ. 

שני שמר. צילום: אלון שפרנסקי-30
שני שמר. צילום: אלון שפרנסקי
שני שמר צילום אלון שפרנסקי (2)3
שני שמר. צילום: אלון שפרנסקי
שני שמר צילום אלון שפרנסקי (2)1
שני שמר. צילום: אלון שפרנסקי
Maya Oshri Cohen, מאיה אושרי כהן

מאיה אושרי כהן – עורכת ראשית
אינסטגרם: maya_oshri_cohen

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Chief editor & art director: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות אופנת נשים, מגזין אופנה
תגובות פייסבוק