לעצב את החלום

תצוגת האופנה של דינה בראל צילום יוסי שובה - 2
|

מעצבת האופנה ההוליוודית דינה בראל, השיקה את ספרה "לעצב את החלום", ספר אוטוביוגרפי, המספר על תחנות בחייה עם סיפורים ותמונות מאחורי הקלעים של עולם האופנה בהוליווד, שם הפכה דינה לשם דבר. דינה שסיפורה התחיל כילדה ברמלה, הגיעה לישראל לסגור מעגל ולספר את סיפורה האישי כדי להעצים נשים אחרות. 

שמלה צהובה אחת שלבשה קייט הדסון בסרט "איך להיפטר מבחור ב-10 ימים" הפכה את דינה למעצבת שכל אמריקה לא הפסיקה לדבר עליה, מעצבת שזכתה לתהילה בקנה מידה עולמי ופרס בטקס האוסקר של תעשיית האופנה  ב- LA.

כריכת הספר לעצב את החלום צילום סטימצקי (1) (1)1
כריכת הספר לעצב את החלום צילום סטימצקי

כדי להעצים נשים אחרות

"הספר הזה הוא סיפור חיי והוא מוקדש עם הרבה כבוד, אהבה וחמלה לכל אותן נשים שהתחילו כמוני, מנקודת פתיחה לא מבטיחה ועדיין מגששות את דרכן. אל תוותרו לעצמכן. גלו את הכוח העצום שטמון בכן. קחו אחריות. ולא פחות חשוב- אל תפסיקו להתרגש" מתוך ספרה החדש לעצב את החלום של דינה בארץ. "יש כל כך הרבה תשוקה בשמלה. כך תמיד הרגשתי. בגיל צעיר היקום שלח לי סימנים לגבי הייעוד שלי, ובכל יום התאהבתי במקצוע מחדש. לא הפסקתי להתרגש ממנו והגשמתי את כל החלומות שהיו לי". 

דינה בראל. צילום טל קרסו - 5
דינה בראל. צילום טל קרסו

לאירוע השטיח האדום שכלל תצוגת אופנה מרהיבה עם מיטב שמלות הערב של דינה בראל, שכיכבו על שערים במגזינים, אירוע שעוצב כולו בהשראה של העצמה נשית במגדלי אקירוב, הגיעו כ-200 איש ביניהם: חברתה הטובה רחל עטייה שעזרה לארגן את ההשקה בישראל, הדסה פתאל, בת שבע בובליל, נאוה גינת, אשת שגריר יפן  אסקו מיזושימה, מצדה זאבי, ננסי ברנדס, המאסטרו גיל שוחט ואורח הכבוד היה הנסיך של גאורגיה, חואן בגרוטן מוקהרני שנמצא בישראל לרגל עסקים. כעת הספר נמכר בסטימצקי בכל רחבי הארץ ויושק בקרוב בלוס אנג'לס ובמיאמי. 

Maya Oshri Cohen, מאיה אושרי כהן

מאיה אושרי כהן – עורכת ראשית
אינסטגרם: maya_oshri_cohen

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Editor in Chief: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות אופנה, מגזין אופנה
תגובות פייסבוק