לפרוץ את תקרת הזכוכית 

אסי עזר בר זומר. צילום דין בן דרור-2
|

FACTORY 54 X  ASSI AZAR. שת״פ מסקרן. אסי עזר בסדרת ראיונות עם הדוגמנית ואשת העסקים בר זומר, הנמצאת כיום בחודש התשיעי להריונה, תמשיך עם אושיות הרשת המסקרנות עדן דניאל גבאי ונדיר אליהו, ותיחתם עם ג'ון דיברתולומיאו, קפטן מכבי תל אביב בכדורסל. על הצלחות וכשלונות

פקטורי 54 חוברת אל המנחה, היוצר והתסריטאי אסי עזר, עבור פרויקט משותף העוסק בנושאים הצלחה וכישלון, ומעודד צעירים לפרוץ את תקרת הזכוכית, העוסקת בנושאים הצלחה וכישלון. המרואיינים חזרו אל רגעים משמעותיים מחייהם האישיים שהיוו נקודות תפנית, אל נקודות ציון והישגים חשובים בקריירה שלהם – ואל הדרך בה הם נפגשו. הם שיתפו כיצד למדו לצמוח מתוך כישלונות ולהגיע למקום בו הם נמצאים היום. 

סדרת ראיונות הרשת תיפתח עם הדוגמנית ואשת העסקים בר זומר, הנמצאת כיום בחודש התשיעי להריונה, תמשיך עם אושיות הרשת המסקרנות עדן דניאל גבאי ונדיר אליהו, ותיחתם עם ג'ון דיברתולומיאו, קפטן מכבי תל אביב בכדורסל. 

אסי עזר. צילום דין בן דרור-3
factory54. אסי עזר. צילום דין בן דרור

התמודדות והצלחה

"רציתי לראיין אנשים שמאוד הצליחו ולשמוע מהם על ההצלחה, אבל גם על הרגעים הקשים והקרבות שהם היו צריכים לעבור לצד ההתמודדות. ככה נקבל תמונת מצב יותר ריאליסטית על מה שאנחנו חושבים עליהם", סיפר אסי עזר. "ברשתות החברתיות ובעיתונים רואים וקוראים כותרות רק על ההצלחות הגדולות, וחשוב לדעת שכל דבר כזה מגיע מהמון עבודה קשה וגם מהמון תסכול, חרדה, אמוציות, נפילות ומאבקים – ואת זה לטעמי חשוב להראות. גם חשוב לשמוע מאותם אנשים שהם סיפורי הצלחה מה הדברים שעוזרים להם לקום על הרגליים, להילחם, להצליח. זו הייתה מטרת הפרויקט ואני שמח מאוד שפקטורי 54 התגייסו ושיתפו פעולה".

אסי עזר. צילום דין בן דרור-21
factory54. אסי עזר. צילום דין בן דרור

 עזר בן ה-44 עובד בימים אלה על הסדרה "מתוקים", דרמה קומית חדשה שתעלה בקרוב בערוץ ZOOM של HOT, אותה כתב יחד עם נעם נבו ויעל כץ. הסדרה כוללת גם את טבילת האש הראשונה שלו כשחקן. "זו הייתה חוויה מאוד מאתגרת ושונה מכל מה שאני עושה, ומסקרן אותי לבדוק את העולם הזה עוד ולהתפתח בו", סיפר בראיון למגזין הדיגיטלי של פקטורי 54.  

אסי דיבר גם על האבהות הטרייה יחסית לבתו אלכס בת השנה וארבעה חודשים: "היא או הורות בכלל זה הדבר הכי מדהים שלא ידעתי שאני מחכה לו. לפני שאלכס נולדה חשבתי שהורות זה משהו מאוד מסובך וקשה. נהגתי להגיד 'מה אני מבין בזה? אני לא יודע לעשות כלום, אפילו להחליף חיתול". ופתאום היא באה לעולם, וגיליתי שנפתח לי חדר חדש בלב, גיליתי מה הייעוד שלי בחיים. אם לפני כן חשבתי שהצלחה אישית וזוגיות הם הדברים הכי חשובים בעולם, פתאום באה הגוזל הזו ושינתה את הכל. יותר מזה, זה אולי יישמע קלישאתי נורא ואני מתנצל מראש, אבל אני לומד ממנה המון".  

בהמשך סיפר כיצד הוא ואחותו מדברים ומנגישים ידע על התמודדות עם חרדות, כיצד הוא מקדם את קהילת הלהט״ב עוד מתחילת הקריירה, ומה הוא למד מכל מרואיין. 

אסי עזר בר זומר. צילום דין בן דרור -10
factory54. אסי עזר בר זומר. צילום דין בן דרור
נדיר אליהו. צילום דין בן דרור-1
factory54. נדיר אליהו. צילום דין בן דרור
ג'ון דיברתולומיאו. צילום דין בן דרור-1
factory54. ג'ון דיברתולומיאו. צילום דין בן דרור
אסי עזר. צילום דין בן דרור-1
factory54. אסי עזר. צילום דין בן דרור
Maya Oshri Cohen, מאיה אושרי כהן

מאיה אושרי כהן – עורכת ראשית
אינסטגרם: maya_oshri_cohen

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Editor in Chief: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות אופנה, מגזין אופנה
תגובות פייסבוק