לשחות עם דיאנה – מותג בגדי הים הישראלי שכבש את בית המלוכה הבריטי

צילום מסך 2023-12-17 ב-8.39.22 - 2
|

בימים בהם אנו מבינים כמה חשוב לחזק עסקים ישראליים, מותג ישראלי אחד עורר גלי התלהבות בקרב צופי נטפליקס האדוקים, והדגיש את שינוי המלתחה שעברה הנסיכה הבריטית האופנתית והאהובה ביותר

ב-16 בנובמבר עלה חלקה הראשון של העונה האחרונה בסדרת המקור של נטפליקס "הכתר", המספרת על  קורותיה של משפחת המלוכה הבריטית. העונה הנוכחית מספרת על רגעיה האחרונים של הנסיכה דיאנה, מי שעד היום נחשבת לאייקון אופנה ואישיות מרתקת.

המקור. הנסיכה דיאנה. צילום: פינטרסט - 1
המקור – הנסיכה דיאנה לובשת בגד ים של גוטקס. צילום: פינטרסט

מתוך הסדרה של נטפליקס – ״הכתר״

במחלקת התלבושות של הסדרה לא הצליחו להשתמש בכל פריטי המקור, כך סיפרו לכלי התקשורת השונים, ולכן בגוטקס התגייסו ליצירת הדגמים מחדש, כמו בגד הים בפסי הצהוב ניאון והסגול עם חצאית החוף התואמת. 

שני הפרקים הראשונים של העונה המדוברת של 'הכתר' סוקרים בהרחבה את החופשות של הנסיכה דיאנה עם איש העסקים דודי אל פאייד בדרום צרפת. בעונה הזו בא לידי ביטוי השינוי המשמעותי במלתחה של הנסיכה – משמלות מפוארות לפי קוד הלבוש המלכותי, לסגנון סמארט קז'ואל במכנסי ג'ינס בשילוב בלייזרים, סוודרים וכמובן בגדי ים. הבחירות האופנתיות מדגישות את החיבור של הנסיכה דיאנה לדבר שהיה הכי משמעותי בשבילה- גידול ילדיה. הבחירה בפריטים נגישים שקיימים בארון של כל אישה, תרמה רבות למעמדה בקרב הציבור, ולתחושת הזדהות גדולה איתה.

ברגעים רבים היא נתפסת בעדשת המצלמה של הפפראצי לבושה בגדי ים ססגוניים, וביניהם בגד ים מיוחד שגרר התלהבות רבה:  בגד הים המנומר של חברת 'גוטקס' הישראלית. בגד הים 'דיאנה' עוצב במיוחד עבור הנסיכה אחרי פגישה אישית עם הגברת לאה גוטליב, מייסדת המותג 'גוטקס' ומי שנחשבה שנים לגברת הראשונה של האופנה הישראלית. לאחר עליית הפרקים לנטפליקס, התייחסו בחשבון האינסטגרם של המותג לפגישה שהתקיימה בשואו רום של החברה בשנת 1996, בין הנסיכה והגברת גוטליב, שהובילה לרכש של 10 דגמים, ישירות מידיה של המעצבת. 'גוטקס' אפשרו למעריצים לשחזר את הלוק המנומר, והעלו את הדגם הנחשק לאתר האונליין בשתי גרסאות: עם מפתח עגול ועם מפתח וי.

בגד ים אחד אותו לא ניתן היה לשחזר באופן מדויק היה בגד הים הוורוד של נסיכת וויילס בתמונת הפפראצי המפורסמת עם דודי אל פאייד. מעצבי התלבושות מספרים כי מסיבות משפטיות מסוימות לא יכלו ליצור העתק שלו ולכן יצרו דוגמה דומה מאוד שהפרחים עליה והמפתח מעט שונים.

Princess Diana Photo_ Dodi and Diana on holiday, April, 1997
צילום: פינטרס

תמונה אייקונית נוספת שנבחרה לפרסום העונה האחרונה היא תמונתה של דיאנה הישובה על קרש צלילה בבגד ים בצבע תכלת, אותו שחזרו בדיוק כמעט מוחלט. תמונת בגד הים התכלת היא אחת מתמונות החופשה האחרונות שלה על היאכטה של אל פאייד, תמונה שמעוררת אצל הצופים תחושת עצבות, בהתחשב בידיעה מה היו נסיבות מותה.

6e69e0e94963ff878b91f93345ce7e9f
״המקור״. צילום: פינטרס
The Story Behind Princess Diana’s Blue Swimsuit Featured in ‘The Crown’ Season Six - NewsBreak.jpg
-1
מתוך הסדרה של נטפליקס – ״הכתר״

את בגד הים המנומר ניתן לרכוש באתר האונליין של גוטקס החל מ-349 שקל

דפנה סאפר -2

דפנה סאפר – כתבת אופנה
אינסטגרם: dafnasaffer@

נינה שוורץ - 3

נינה שוורץ – עורכת אופנה
אינסטגרם: nina_schwartz_stylist@

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Chief editor & art director: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות אופנה, אופנת נשים, מגזין אופנה
תגובות פייסבוק