מריה קארי תופיע בישראל

מאריה קארי-1
|

מריה קארי תופיע ב-LIVE PARK בראשון לציון

מריה קארי

מאריה קארי-2
צילום: יח"צ

מאת מערכת המגזין

חודש לאחר ביקורה בישראל נודע הבוקר כי הזמרת שזכתה בכל פרס אפשרי, מריה קארי תופיע ב-LIVE PARK בראשון לציון ב-18.8. מכירת הכרטיסים תחל היום דרך משרד הכרטיסים קופות תל אביב. מריה קארי מהזמרות היותר גדולות של אמריקה מכרה למעלה מ-200 מיליון אלבומים בעולם. הפרפורמרית בעלת 5 האוקטבות שלחה מסר ובו היא מודיעה על הופעתה בארץ.

ממפיקי האירוע נמסר כי עדיין אין פרטים על ההופעה עצמה וסדר השירים. נכון לעכשיו ברור הוא כי לחץ פוליטי הוא לא יהיה זה שימנע את ההופעה. מחירי הכרטיסים יש לציין שפויים יחסית לאמן בסדר גודל שכזה: כרטיס דשא – 249 שקל, כרטיס לגולדן רינג – 399 שקל, מחירי כרטיס VIP  (ישיבה) – 599-699 שקל.

״הזמרת החדשה הטובה ביותר"

מספר השירים שלה שדורגו במקום הראשון במצעד ה"בילבורד" האמריקאי גדול משל כל אמן אחר בהיסטוריה פרט לביטלס. לאורך הקריירה זכתה מריה קארי במספר רב של פרסים, ביניהם: גראמי עבור ״הזמרת החדשה הטובה ביותר", 19 פרסי "World Music Awards" (המספר הרב ביותר לאמן), 11 פרסי "American Music Awards" ו- 31 פרסי "Billboard Music Awards". היא זכתה בפרס "האמן הנמכר ביותר בשנות התשעים", ובשנת 2000 בפרס "האמן-הנשי

הזמרת ידועה בזכות יכולתה לשיר תווים גבוהים במיוחד, הן בצלילי חזה והן בצלילי ראש, בהם השליטה שלה מעוררת התפעלות ונחשבת לנדירה.

תגובות פייסבוק