דיוקן. נוף. חומר

דיוקן. נוף. חומר-4
|

גלריית החלונות המוזיאליים בקניון רמת אביב: דיוקן. נוף. חומר. ארבע תערוכות יחיד חדשות. האמנים המשתתפים: נסים בר ציון, אילנה דן חי, יפה וינר, גילה טננבאום-הדר

אוצרת : איילת אמוראי-בירן
ארוע פתיחה: יום חמישי, 10/9/2015 בשעה 19:30

דיוקן. נוף. חומר-3
דיוקן עצמי עבודתו של נסים בר ציון

נסים בר ציון

בן 71, תפאורן וצייר, חי ויוצר בתל אביב, בתערוכה מציג עבודות משנות ה-60 ועד היום בטכניקות מעורבות, ציור ושילוב של צילום עם ציור. בעבודותיו הוא מתאר סצינות מחיי הבוהמה התל אביבית, דמויות ידועות, וכן ציור נוף ונשים. הציג בתערוכות יחיד רבות ביניהן בתיאטרון האוהל, תיאטרון אלהמברה ביפו, במוזיאון הימי בחיפה, כמו כן השתתף בתערוכות קבוצתיות רבות בתיאטרון הבימה, בתיאטרון גבעתיים, בהיכל התרבות במודיעין, בגלריית המגדל בתל אביב, במרכז מורשת בגין בירושלים בגלריית המעגל בתערוכות בוינה, אוסטריה, ועוד.

דיוקן. נוף. חומר-5
עבודה של אילנה דן חי

אילנה דן חי

אמנית, יוצרת, ילידת מקסיקו (1963), עלתה לארץ ב-1983. תואר בעיצוב תעשייתי במכון הטכנולוגי (1987), למדה אומנות בבית ברל, בסטודיו ברעננה ובבית האומנים בתל-אביב – כשש שנים אצל הציירת חניתה בן זנו, וכן, אצל הציירים ג'ון בייל ואבינועם קוסובסקי. אילנה מציירת בשמן. היא ציירת פיגורטיבית חזקה ואקספרסיבית. יוצרת דמויות חיות, עזות מבע, בגוונים שניכר בבחירתם מוצאה המקסיקאי: כחולים, סגולים, אדומים וכתומים. לעבודותיה יש אופי מסתורי, חידתי ויצירי. אילנה מעבירה אל הבד את הזיכרון, את פני הרגעי בתפיסת החושים, מתוך הרגש, הדמיון ותת המודע. התוצאה מרשימה ומהרגשת. מתגוררת בתל-אביב ועובדת בסטודיו שלה בגלריה 5 (מתחם של קבוצת אומנים העובדים ומציגים במקום) שבכפר מל"ל – הוד השרון.

דיוקן. נוף. חומר-2
פסל של גילה טננבאום הדר

גילה טננבאום הדר

גילה טננבאום הדר, אמנית קרמיקה המתמחה בתחום של עיצוב קירות אווירה. למדה בסדנא לעיצוב ואדריכלות בתל אביב, ולתוארB.Arch באדריכלות ובעיצוב פנים ב- Pratt Institute  שבניו-יורק. הרחבתי את כישוריי בפיסול בקרמיקה בבית שניידרמן – המכון לאמנות הפיסול בגבעתיים. החל משנת 1992 עסקתי באדריכלות ובעיצוב פנים, ובשנת 2003 הקמתי את "מצוי בחומר" – הסטודיו שבו אני מעצבת ומפסלת בקרמיקה. בין מגוון עבודותיה ניתן למצוא גם פסלים המאופיינים בנגיעות של הומור, חפצי נוי שונים וסדרה של מוביילים לתליה על קיר בעלי גימיקים מעניינים ומקוריים.

דיוקן. נוף. חומר-1
עבודה של יפה וינר

יפה וינר

יפה וינר, ציירת אימפרסיוניסטית, נולדה וחיה בהרצליה. את השכלתה האמנותית רכשה באוניברסיטה הפתוחה, בקורסי אמנות באוניברסיטת תל אביב, במדרשה לאמנות ברמת השרון ועם אמנים ישראלים אחדים. החלה להתמקד בציור בעת שהותה בפיליפינים (1996-1998), למדה וציירה ציורי טבע ונוף אצל הצייר הפיליפיני המפורסם- רוגר סאן מיגאל. כיום מרבה יפה לצייר מנופי ארץ ישראל. מציירת בעיקר שמן על בד. בדרכה האמנותית מביעה יפה את מחאתה השקטה והציורית על ההתפתחות המהירה ובלתי מבוקרת אותה גורם האדם בתקופתנו. יפה משמרת את הטבע כפי שהיתה רוצה לראותו. משתתפת בתערוכות בארץ ובחו"ל.

התערוכה מוצגת בגלריית "החלונות המוזיאליים",
על הקיר החיצוני של קניון רמת אביב, בין "ארקפה" ל"סופרפארם", איינשטיין 40 רמת אביב.
בין התאריכים 10/9/2015 – 5/10/2015

פורסם בקטגוריות אופנה, מגזין אופנה
תגובות פייסבוק