חלום ליל קיץ

חלום ליל קיץ-5
|

מגזין אופנה ועיצוב: גלריית "החלונות המוזיאליים" בקניון רמת אביב: "חלום ליל קיץ"

האמנים המשתתפים: אלי לוינגר, רחלי ויקטוריה נוימן, מיכל פרידמן-וינברג וג'ורג' פרוידנשטיין
אוצרת: איילת אמוראי-בירן

"חלום ליל קיץ" הוא קוורטט של ארבעה ציירים, תערוכה אשר תוצג בין התאריכים 11/08/2015 – 31/08/2015 בגלריית "החלונות המוזיאליים", על הקיר החיצוני של קניון רמת אביב. התערוכה, שמציגה מעבודותיהם של 4 אמנים, נעה בין פנטזיה למציאות. אלי לוינגר מציג עבודות העוסקות בנוף אנושי ובנוף אורבני, המתארות בעיקר את הלכי רוחו וחושפות את עולמו הפנימי. רחלי ויקטוריה נוימן, אף היא מציגה נוף אנושי, בעיקר פורטרטים מדומיינים של עצמה כדמות הנעה בין תרבויות, גם היא חושפת הלכי רוח וחשפת חלומות ופנטזיות דרכם היא חוצה גבולות פנימיים וחיצוניים ועוברת מסעות אישיים שמטרתם התפתחות מעבר לכאן ועכשיו . מיכל פרידמן וינברג, צעירה חרדית, נעה בין עולמה הפנימי לעולמה החברתי, בין פנטזיות אישיות למציאות שבה הכול מוכתב בחוקיות ברורה ומדוקדקת. ג'ורג' פרויידנשטיין מנסה להנציח את הרגע, לתת משמעות אלמותית לתיאור מצבים ומקומות חולפים בסביבה הקרובה , בירושלים ובארץ בכלל. במכחולו הוא מתאר אנשים דרך לבוש, שפת גוף וסיטואציות חיים יומיומיות.

חלום ליל קיץ-2
אלי לוינגר

אלי לוינגר

אלי לוינגר בוגר המדרשה לאמנות בית ברל 2013 , בעבר הציג בתערוכות במגדלי עזריאלי, מרחב לאמנות יפו ותיאטרון גבעתיים.
אלי לוינגר: "בתערוכה זו אני מציג מקבץ של עבודות אשר כל אחת יכולה לעמוד בפני עצמה, כל אחת היא חלון לנושא אחר בו אני עוסק ומציגה תמונה מורחבת על כמה מהפרויקטים שבהם עסקתי . תמונה אחת מדברת על הומור ומנסה לעודד את הצופה לחשוב מעבר לנראה ברגע הראשון ותמונה שניה מדברת על נושא הדיוקן העצמי ודרכי הצגת העצמי כשאני מציג עצמי כוואן גוך. בהמשך לכך, התמונה השלישית היא תמונת נוף מדומיין של ניו יורק כשהשתמשתי בפנדה על בד , טכניקה אשר השתמשתי בה מספר פעמים בעבר ולבסוף בתמונה הרביעית ציירתי באקריליק על בד תמונה מדומיינת של ריקוד של כמה בני אדם לשבט באפריקה . במבט ראשון אין קשר בין ארבעת התמונות אך כולן מציגות את דרך המחשבה והעולם הפנימי שלי".

חלום ליל קיץ-3
רחלי ויקטוריה נוימן

רחלי ויקטוריה נוימן

עבר- הווה – עתיד, משחקים בערבוביה באמנות של רחלי ויקטוריה נוימן הם זורמים זה בזה וזה לזה, בסימביוזה מדויקת. רחלי ויקטוריה נוימן נמצאת  בכל אחד ממישורי הזמן, בו זמנית, בכל רגע. כאילו פוחדת להמשיך בדרך מבלי לשאת בתוכה שאריות עבר. כאילו בונה זמן משלה, זמן חיים, זמן פנטסטי הלקוח מתוך ריאליזם מובנה, ברור. חד משמעי לשיטתה. שאינו מתאר את הקיום המודרני אלא את קיומה היא בזמנים אחרים. סגנונה, רב גוני. כמו נסעה למסע בין ארצות הנפש.  מטיילת בין ריאליזם נאיבי, בהיר,  לבין מונומנטים אבסטרקטים אפרפרים וחשוכים. טיוליה מתנפצים אל הבד, כמו היו גלים בתוך ים עמוס דימויים ומזכרת. והיא משתמשת במכחול כמנציח האולטימטיבי. רחלי ויקטוריה נוימן נולדה וגדלה בבודשט הונגריה, ועלתה לישראל בגיל 15. עברה האירופאי, ניכר היטב ביצירותיה. בצבעים, בגוני הקווים ובדיוק המופשט שהיא מנסה להנחיל לציוריה. בדיוק נאיבי, היא נוגעת בנפשה דרך המכחול ויוצרת שפה ייחודית אל זמנית, אל מקומית, ויוצרת עבודות רגישות ומרגישות בו זמנית.

חלום ליל קיץ-4
של מי העולם. מיכל פרידמן וינברג

מיכל פרידמן וינברג

מיכל פרידמן וינברג עוסקת בציור מגיל צעיר. ״התקדמותי בתחום הוא בעיקר באופן עצמאי תוך כדי יצירה. סגנון הציור שלי אינו מוגדר, אני מציירת את מה שעולה ובא ממני, בלי להיצמד לסגנון כלשהוא. יצירותיי הן בעיקר שמן על בד. צבע השמן היה אהבתי הגדולה מאז ומתמיד, תמיד הרגשתי אותו ואת שאיפותיו ממני והוא התאים את עצמו אלי ונעשה חלק בלתי נפרד ממני ומיצירותיי. תיאור האדם מופיע כחלק מרכזי ומשמעותי ביצירותיי, תמיד גיליתי עניין בתיאור האדם ורגשותיו יותר מכל דבר אחר, מבחינתי עולמיו הפנימיים של האדם הם אין סופיים ומהווים בשבילי מלא מקורות של השראה, רוח ועומק״.

חלום ליל קיץ-1
ג'ורג פרוידנשטיין

ג'ורג' פרוידנשטיין

העבודות של ג'ורג' פרויידנשטיין משקפות השפעה חזקה של הסגנון הנרטיבי של NORMAN ROCKWELL ומשתדלות לספר סיפור או לתפוס רגע שבהם –במיוחד לאחרונה – מעורבים אנשים או מקומות מקומיים בארץ. יליד ארצות הברית, ג'ורג' פרויידנשטיין התחיל לצייר כילד צעיר, אך לא קיבל השכלה פורמלית באמנות. הוא סיים אוניברסיטה בתואר לראיית חשבון וניהל קריירה בעסקים, ראשית בארה"ב ואח"כ בישראל אחרי עלייתו ארצה עם בני משפחתו. אחרי קריירה של כ-30 שנה כאקזיוטיב פיננסי ותפעולי, ג'ורג' פרויידנשטיין סוף סוף חזר לאמנות. עבודותיו הן בצבעי מים. ציוריו מתעסקות במגוון של נושאים. עבודותיו בתקופה האחרונה מתרכזות במה שאפשר להגדיר כ"צבע מקומי", שמשתדל לתפוס אנשים או מקומות ברגעים מיוחדים או בסיטואציות בחיים היום-יומיים באתרים שונים בארץ "שמספרות סיפור."

 


Beauty fashion Fashion israel Fashion Magazine Fashion News hair Makeup photography style Trends zara אופנה אופנה 2021 אופנה ישראלית אופנת גברים אופנת נשים איפור אפי אליסי אתר אופנה אתר אופנה 2021 ביוטי הפקות אופנה זארה חדשות אופנה חדשות האופנה טיפוח טרנדים טרנדים 2021 כתבות אופנה מגזין אופנה מגזין אופנה 2021 מגזין אופנה אונליין מגזין אופנה ויופי מגזין אופנה ישראלי מגזין אופנה לנשים מעצבי אופנה סטייל עיצוב אופנה צילום צילום אופנה קורונה קסטרו שבוע האופנה שיער שמלות כלה

פורסם בקטגוריות אופנה, מגזין אופנה
תגובות פייסבוק