מגזין אופנה: קסטרו קונה אופנה

קסטרו קונה אופנה-1
|

קסטרו הודיעה היום על חתימת הסכם לרכישת 26.4%  מקבוצת החברות המונה את קרולינה למקה, הודיס, טופ טן ואקססורייז

גבי רוטר מנכ"ל משותף קסטרו הודיע:"אני שמח להודיע היום על רכישת 26.4% מקבוצת החברות שמונה את קרולינה למקה, הודיס, טופ טן ואקססורייז. הרכישה מהווה צעד חשוב בהמשך התרחבותה של  קסטרו. כחברה שמובילה את שוק האופנה בישראל אני מוצא בשותפות עם קבוצת החברות פוטנציאל גדול שיאפשר לנו צמיחה נוספת מעבר לצמיחה הצפויה בקסטרו בשנים הבאות.. קסטרו רוכשת בכך מנועי צמיחה חדשים, חברות שנמצאות בתחום עיסוקה של קסטרו, אופנה ולייף סטייל, העוסקות במוצרים שהם משלימים לפעילות קסטרו״.

קסטרו קונה אופנה
מימין יוסי גביזון אתי רוטר גבי רוטר צלם אביב חופי

קסטרו חתמה על הסכם לרכישת 26.4% מהון המניות של קבוצת החברות: הודיס, טופ טן, קרולינה למקה ואקססורייז לחברה ניתנה האופציה להגדיל אחזקתה בקבוצת החברות ל-50%. יוסי גביזון, מבעלי קבוצת החברות, ימשיך לכהן כמנכ"ל. העסקה כפופה לאישור הממונה על ההגבלים העסקיים.

יוסי גביזון, מנכ"ל קבוצת החברות; הודיס, טופ טן, קרולינה למקה ואקססורייז  ומבעלי השליטה בקבוצה, אמר היום: "כל חברי בקבוצת החברות רואים בקסטרו שותף אסטרטגי לשנים רבות. אנו גאים על העסקה ועל שיתוף הפעולה העתידי עם קבוצת קסטרו. אין לי ספק ששילוב ביננו לקבוצת קסטרו הוא שילוב מנצח".
במסגרת העסקה ישולמו לחברות הנרכשות 21.25 מיליון ש"ח תמורת הקצאת המניות, 53.75 מיליון ש"ח במזומן לבעלי המניות המוכרים תמורת הרכישה ובנוסף, תקצה החברה לחלק מבעלי המניות המוכרים 266,500 מניות רגילות של החברה.
עוד דיווחה קסטרו כי קבוצת החברות העניקה לקסטרו אופציה לרכישת מניות נוספות, אשר תהוונה, יחד עם המניות הנמכרות, 50% מהון המניות. תמורת המניות הנרכשות תחת האופציה, תשלם החברה במועד מימוש האופציה סך כולל של 100 מיליון ש"ח, מתוכו 21.25 מיליון ש"ח לחברה ו-78.75 מיליון ש"ח לבעלי המניות המוכרים. העסקה כרוכה באישור הממונה על ההגבלים העסקיים למיזוג.

על קסטרו

קסטרו עוסקת בעיצוב אופנה לנשים, גברים וילדים ושיווקם, לצד מוצרים נלווים, ברשת חנויות המותג בישראל. הרשת מונה 155 חנויות בישראל. בנוסף, מחזיקה קסטרו במותג "הילדים של קסטרו", הנמכר ב-95 נקודות מכירה. תחום הפעילות של החברה הינו מכירה קמעונאית של מוצרי האופנה המעוצבים על ידה ומיוצרים עבורה על ידי ספקי משנה, במסגרת חנויות המופעלות על ידי הקבוצה, בעצמה ו/או על ידי מפעילי חנויות בישראל. ביולי 2015 השיקה החברה את המותג Yves Rocher, שהינו מותג קוסמטיקה בוטנית צרפתי. החברה מפעילה 7 חנויות של המותג וכן אתר אינטרנט מכירתי.

על קבוצת החברות

הקבוצה כוללת ארבעה מותגים: הודיס עוסקת בתחום הביגוד והאופנה, ומתמחה בעיצוב, שיווק והפצה של אופנת Basic. החברה מפעילה בישראל רשת המונה 77 חנויות תחת המותג "Hoodies". טופ טן עוסקת בתחום אביזרי האופנה. החברה מפעילה בישראל רשת המונה 75 חנויות תחת המותג "TopTen Accessories". קרולינה למקה עוסקת בתחום המשקפיים. החברה מפעילה בישראל ובחו"ל רשת המונה 73 חנויות ודוכנים תחת המותג "Carolina Lemke Berlin". אקססורייז עוסקת בתחום אביזרי האופנה ומתמחה בעיצוב, שיווק והפצה של אביזרי אופנה תחת הסכם זיכיון למותג Accessorize מחברת Monsoon Accessorize Ltd ("מונסון"). החברה מפעילה בישראל רשת המונה 17 חנויות.

 

 

פורסם בקטגוריה מגזין אופנה
תגובות פייסבוק