מגזין אופנה: CASTRO ACTIVE 2016/7

CASTRO ACTIVE 2016/7-1
|

קו בגדי הספורט והפנאי של קסטרו מתחזק העונה עוד יותר, ומחבר בין אופנה, אורח חיים, ספורטיביות ואורבניות. לעונת סתיו חורף 2016/7 קסטרו מציגה קולקציית אקטיב חדשה לנשים, גברים והעונה: גם לילדים של קסטרו.

CASTRO ACTIVE 2016/7-1-2
קו האקטיב לגברים צילום: דודי חסון
CASTRO ACTIVE 2016/7-6
קו האקטיב לנשים צילום: דודי חסון
CASTRO ACTIVE 2016/7-5
קו האקטיב לנשים צילום: דודי חסון
CASTRO ACTIVE 2016/7-4
קו האקטיב לנשים צילום: דודי חסון
CASTRO ACTIVE 2016/7-3
קו האקטיב לנשים צילום: דודי חסון
CASTRO ACTIVE 2016/7-2
קו האקטיב לגברים צילום: דודי חסון

קו האקטיב – נשים וגברים

קו בגדי הספורט והפנאי של בית האופנה מתחזק העונה עוד יותר, ומסמל את החיבור ההדוק בין אופנה ואורח חיים, ספורטיביות ואורבניות. ההשראהלקבוצת הנשים נבעה העונה מתוך הדפס שעוצב בסטודיו לטקסטיל של קסטרו המשלב בין דוגמת עור נחש לפיקסלים דיגיטליים. ההדפס הייחודי, המסמלחייתיות וטבע יחד עם עתידנות דיגיטלית שימש כהשראה לכל קולקציית האקטיב לנשים.
המראה הכללי, הצלליות והצבעוניות שאפו לשקף את האווירה בחיים העירוניים – הרחוב, העיר, הבטון, הבניינים, ואורח החיים העירוני המהיר. צבעוניותמבוססת על גווני אפור ושחור בסקאלה מגוונת ושילוב מלאנז׳.
בכדי להעניק מענה מושלם ללקוחות הספורטיביים עוצבה הקבוצה כולה בשימוש בטקסטילים טכנולוגיים מנדפי זיעה. השימוש בבד הרשת האופנתי כל כךהעונה ומשמש גם את קו האופנה, התאים בשלמות לעונה הנוכחית – בד ספורטיבי, בעל תכונות שמתאימות לפעילות גופנית ומאוורר.
העונה מצטרפים אל הקולקציה פריטי מפתח חדשים כגון ז׳קט ניילון דקיק המתאים לפעילות גופנית בזמן החורף ועונת המעבר, אך משתלב גם היטבכפריט אופנתי בקו האופנה העומד בפני עצמו, שורטס שחור בשילוב רשת שמחובר אליו טייץ, וגופיית שתי שכבות אוברסייז באפור מלאנז׳ ומעליה טופרשת שחור בגזרת קרופ – שילוב מושלם בין מראה סקסי לגזרה נינוחה ורפויה.
נגיעות צהוב ניאון מאירות את הקולקציה דרך נגיעות בדיטיילים: ז׳קט שחור עם רוכסנים צהובים, טייצים עם כיס אחורי לכרטיס אשראי או מפתחות ללוקורוכסנים צהובים, וכיסי צד.

קולקציית הגברים של קו האקטיב ממשיכה בהרמוניה את קו האופנה של המותג לגברים, ומסמנת את תנופת הפיתוח של קולקציית האקטיב, עם מוטיבמרכזי של טקסטורת הקמופלאז׳. גרפיקת ההסוואה המוכרת קיבלה פרשנות חדשה לגמרי וקיבלה מראה דיגיטלי- ספורטיבי. טקסטורת הרשת שמופיעהעל הפרינט מככבת גם בפריטי לבוש העשויים טקסטיל מבד רשת או בדים המדמים מראה רשת: ז׳קט שחור בטקסטורת רשת עם רוכסנים נוגדי מים,מכנסיים באפור מלאנג׳ בבד רך ומנדף בטקסטורה זהה, או מכנסיים קצרים מבד רשת. טי שירט קצרה עם הדפס הסוואה ושרוולי רגלן באפור מלאנז׳נלבשת מעל טייטס שחור עם תיפורים בצבע זית. עוד בולטים בקבוצה ווסט ניילון נפוח, טי שירט מחולקת עם כיס נסתר עם רוכסן בעל ראש רוכסןדקורטיבי, מעיל ניילון מחולק לפאנלים בצבעים שונים ומודפסים בקמופלאז׳. את הקבוצה משלימות סניקרס פונקציונליות לריצה או בחדר כושר, מרופדותכריות אוויר בבד סרוג.

 

CASTRO ACTIVE 2016/7-7
קו האקטיב לילדים צילום: שי יחזקאל

אקטיב לילדים

מתוך האמונה שאופנה וסגנון חיים בריא הם שילוב מנצח – בכל גיל, קסטרו משיקה העונה גם קולקציית אקטיב חדשה לילדים. עולם הספורט והשראותממנו ממשיכים להוות גם העונה חלק בלתי נפרד מקווי האופנה לגדולים וגם לקטנים, ובקו הילדים מקבל עולם הספורט פרשנות חדשה. הקולקציה מבוססת על צבעי בסיס של לבן, שחור ואפור מלאנג', בשילוב נגיעות ורוד וצהוב ניאון זוהרים, בשילוב הדפסים במראה הסוואה והדפסיםגיאומטריים בשילוב מוטיבים גרפיים מעולם הספורט. הגזרות והבדים בקולקציה מותאמים לפעילות.

סטייליניג: נעה רנרט לקסטרו

 

פורסם בקטגוריה מגזין אופנה
תגובות פייסבוק