מגמות אופנה סתיו 2

Simone Rocha1 מתכות יקרות
|

מהמינימליזם של בגדי ספורט נוחים ועד חזרת הלוקים של שנות ה-80 ועליית הלוק המתכתי, אלה רק חלק מהלוקים שתשתוקקו אליהם בעונה הקרבה. לא יכולים לחכות? כיצד ללבוש את מגמות האופנה 2023

אתלטיקה בסטייל 

מאז פרוץ מגפת הקורונה, בגדים נוחים הם חלק מהאופנה. סטים תואמים של טייצים, חולצות קרופ, חזיות ספורט וז'קטים ספורטיביים ניתן לראות בכל מקום, אז כדאי שיהיו לכם כמה  פריטים כאלה בארון.

ביגוד מודרני בלוק משנות ה-80

כן, נוסטלגיה היא  הכוח המניע מאחורי מגמות האופנה של העונה (לשמחתי). מגמות אופנה משנות ה-80 במיוחד עושות התעוררות מחודשת בסתיו הקרוב, ואתם יודעים מה זה אומר: נראה המון דוגמאות גיאומטריות נועזות, צבעים נועזים, פריטי אוברסייז, ואולי אפילו כרית כתפיים או שתיים.

ביגוד מודרני בלוק משנות ה-80 -1
ביגוד מודרני בלוק משנות ה-80. צילום: פינטרסט
Stella McCartney מארק פיאסצקי
Stella McCartney מארק פיאסצקי. צילום: פינטרסט

אדום בהיר ומודגש

 לגווני אדום עמוק וחום תמיד יהיה מקום במלתחת הסתיו, אבל השנה, אולי תצאו מאזור  הנוחות שלכם ולבחור באדום בהיר ובוהק יותר בלוק של חליפה אדומה בוהקת. עם זאת,  אם אתם מעדיפים ללבוש הרכבים שילוב עם אדום מטאלי  אופציה נהדרת נוספת בסתיו הקרוב.

צבע העונה אדום - 1
צבע העונה אדום. צילום: פינטרסט

מרקמים רכים

כן, מינימליזם יהיה שיק בסתיו הזה. עם זאת, אם "מינימליזם" היא לא מילה באוצר המילים שלכם, אל דאגה: יש טרנד אופנת סתיו 2023 שמגלם מקסימליזם שאין שני לו. בסתיו הזה, אנחנו  פריטי נוצות ומטושטשים עדיין לבישים מאוד, כמו גם פריטים הכוללים תחרה וחרוזים.

הצבעים השולטים אדום ומרקמים רכים Dolce & Gabbana, Dior, Valentino via GoRunway-1
הצבעים השולטים אדום ומרקמים רכים Dolce & Gabbana, Dior, Valentino via GoRunway. צילום: פינטרסט
מנימליזם מודרניים. צילום: פינטרסט-1
מנימליזם מודרניים. צילום: פינטרסט

מתכתי מנצנץ

טרנד נוסף בהשראת שנות ה-80  שאני שמחה לראות אותו השנה למסלולי התצוגות הוא חזרתו של המטאלי.  בגדים מטאליים הם ורסטיליים באופן מפתיע, ואני לא יכולה  לחכות לשלב פריטים מטאליים במלתחת הסתיו שלי.

Gucci מתכות יקרות-1
Gucci מתכות יקרות. צילום: פינטרסט
צילום: פינטרסט. Simone Rocha מתכות יקרות-3
Simone Rocha מתכות יקרות. צילום: פינטרסט

העור חוזר 

העור יהיה סופר שיק העונה, אז תרגישו חופשי ללבוש טופ מחוך עור עם חצאית מיני או מקסי מעור מבלי להרגיש מוגזמת מדי. מגפי עור ותיקי יד הם אביזרים שאפשר ללבוש בקלות גם עם כל הרכב, ולא חייב לשלב  צבע במשוואה. עור שחור הוא עדיין מאוד שיקי ותמיד בחירה נצחית.

העור חוזר. צילום: פינטרסט-1
העור חוזר. צילום: פינטרסט

תכשיטי הצהרה נועזים

טרנד האקססוריז המטאליים של הקיץ לא הולך להיעלם בסתיו הקרוב. באופן אישי, אני חושבת פריטים אלה תופסים את מרכז הבמה בכל הנוגע לאקססוריז   והם משדרגים כל תלבושת, מה שהופך  לאפשרויות מגוונות שמהן בהחלט תקבלו לוקים בשפע.

מגמות התכשיטים 2023 Getty inages-5
מגמות התכשיטים 2023. צילום: פינטרסט
Maya Oshri Cohen, מאיה אושרי כהן

מאיה אושרי כהן – עורכת ראשית
אינסטגרם: maya_oshri_cohen

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Chief editor & art director: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות אופנה, אופנת נשים
תגובות פייסבוק