מוצרי יופי וטיפוח לשנה טובה

ד״ר להבית אקרמן מומחית לרפואת עור
|

הצבעים של גרנייה, המוס של ST TROPEZ, הסרום של לה רוש פוזה, מסיכות הבד של סקארה ועוד מוצרי ביוטי לטיפוח לפתוח איתם את השנה החדשה


עולם היופי – אורנה רימוק עורכת ביוטי Fashion Israel. ממליצה!


ד"ר להבית אקרמן

ד"ר להבית אקרמן משיקה: קצף ניקוי לעור רגיש היפואלרגני עם רכיבים עשירים בלחות ומינרלים

אין דבר חשוב יותר בשגרת הטיפוח היום יומית, מקצף ניקוי איכותי המסיר לכלוך, מסיר את התאים המתים ומחדש את העור תוך החדרת לחות. 

ד"ר להבית אקרמן מרחיבה את סדרת הטיפוח ומשיקה לראשונה  "קצף ניקוי לעור רגיש היפואלרגני" – תכשיר ניקוי מקציף,  בעל תכונות ייחודיות, המתאים לטיפול בעור יבש, עור יבש מאוד ואדמומי.  

קצף הניקוי  החדש  מכיל רכיבים עשירים בלחות ומינרלים המסייעים בהפחתת תסמיני היובש בעור ושומר על העור נקי ומאוזן. הרכבו המקציף מפחית בצורה ניכרת את צריכת החומרים פעילי השטח בכל שימוש בודד. קצף הניקוי ההיפואלרגני  מתאים לכל הגילאים. 

ד"ר להבית אקרמן, מומחית לרפואת עור, בעלת רשת קליניקות לאסתטיקה, פיתחה סדרת מוצרי טיפוח הכוללים גם: קרם מחדש עור, אל סבון, קרם אנטי אייגינג, , סרום, ליפטינג סרום. המוצרים מטפלים באנטי אייגינג, פיגמנטציה, התחדשות העור, מרקם והם מוגדרים כמוצרים פעילים המכילים רכבים שהמינון ואפקא ההשפעה שלהם גבוהים. 

הוראות שימוש: באמצעות 2-3 לחיצות על משאבת הדיספנסר להוציא כמות מספקת של מוס הניקוי הקטיפתי ולפזרו על האזור הדרוש בתנועות עיסוי אחדות. לסיום- לשטוף היטב במים עם ידים נקיות. להשתמש 1-2 פעמים ביום או בהתאם לצורך. 

טיפ מד"ר להבית אקרמן: "אנחנו חושבים שככל שנשפשף יותר חזק וככל שנשתמש בחומר חזק יותר, עור הפנים יהיה נקי יותר – זו טעות נפוצה. להיפך, כשבוחרים סבון חשוב לבחור תכשיר עדין שינקה אבל לא יגרה את העור. גירוי של העור לאורך זמן יכול להזיק". 

מחיר לצרכן: 200 שקל. מחיר השקה 130 שקל
ניתן להשיג ברשת הקליניקות  של ד"ר להבית אקרמן
ובאתר האונליין: https://drlehavitshop.co.il/collections/all
מוצר איכותי מבית המומחית לרפואת העור.

קצף ניקוי לעור הפנים דר להבית אקרמן
ד״ר להבית ארקמן. צילום: טל טרי

SACARA

רשת SACARA משיקה: סדרת מסיכות בד לטיפוח עור הפנים 

רשת SACARA משיקה סדרת מסיכות בד לטיפוח ושיקום עור הפנים. הסדרה כוללת ארבע מסיכות בד, למגוון טיפולים. המסיכות מכילות רכיבים איכותיים ומתקדמים כגון שמן המפ, קולגן וחומצה ההיאלרונית. 

מסכת בד עם פחם לניקוי וספיחת שומנים –  המכילה פחם פעיל הידוע בספיחת עודף שומן וזיהומים, חידוש והמרצת תאי העור, הנועד לטיהור עור הפנים והיפטרותו מפצעים, אקנה, שחורים ועוד. המסיכה מעושרת באלוורה ומכילה קמומיל המסייעים להרגעת העור, המסיכה מנקה ביסודיות את נקבוביות עור הפנים ובכך מסייעת לקבלת גוון עור אחיד ומאוזן בחומרים משקמים.
טיפ לשימוש: השימוש במסיכה נועד לעור הפנים אך ניתן להתאימו לאזורים אחרים בגוף אשר סובלים מבעיות עור. 

מסכת בד עם קולגן –  בעלת פורמולה ייחודית העשירה בקולוגן המעניק זוהר ומרענן את מראה עור הפנים. המסיכה מזינה את הפנים בלחות באמצעות החומרים שמכילה: תמציות מלפפונים, חומצה היאלורונית ושמן אמרגן, המגנים על העור מפני סימני הגיל הראשונים ומעניקים לו קורן וזוהר. 
טיפ לשימוש: יש להניח את המסכה על פנים רחוצות ונקיות. מומלץ להניח את המסכה מיד לאחר שטיפת הפנים, הרטיבות עוזרת לחומרים להיספג בצורה טובה יותר.

מסכת בד עם חומצה היאלורונית וקוויאר שחור – המכילה הרכב לחות מתקדם של קוויאר שחור, חומצה היאלוונית וקומפלקס לחות טבעי המסייעים בחידוש הלחות ההכרחית לטווח הארוך בשכבות העמוקות של העור. המסיכה מסייעת למנוע קמטים ומעלימה מעור הפנים קווים, פגמים, נקבוביות ועוד. שימוש מוגבר במסיכה תורם למראה העור מראה זוהר, רענן וצעיר יותר.
טיפ לשימוש: את המסיכה יש להניח לפני מנוחת הלילה. יש חשיבות רבה להזנת עור הפנים לפני שנת היופי היות ובשעות הלילה כושר הקליטה והספיגה של החומרים הפעילים במסכה גדל משמעותית בשל זרימת הדם שמתרחשת בשעות אלו.

מסכת בד עם שמן המפ טהור – עשירה בשמן המפ טהור המשפיע באופן חיובי על עור הפנים. בין היתר מרפא בעיות בעור כגון אקנה, סבוריאה, פסוראזיס ומשפר את נראות העור. המסכה מכילה ריכוז גבוה של מרכיבי לחות ושמנים טבעיים התורמים בהאצת תהליך התחדשות העור, מסייעים בשמירה על מיצוק העור, החזרת האלסטיות הטבעית ומקנים לחות מוגברת. לאחר השימוש העור נותר נעים, חלק וזוהר.
טיפ לשימוש: לתוצאות מרביות מומלץ להסיר את המסכה באמצעות מים פושרים ולא חמים שעלולים לגרום לאודם ויובש. 

מחיר לצרכן:  10 שקל למסכת פנים 
ניתן לרכוש ברשת חנויות  SACARA ובאתר: https://www.sacara.co.il
העור רענן ונקי לאחר השימוש במסכה של סקארה. ממש מרגישים התחדשות.

סקארה-מסיכות-בד
סקארה. צילום תמוז רחמן

לה רוש-פוזה

לה רוש-פוזה, מותג טיפוח העור, המומלץ ביותר על ידי רופאי עור ברחבי העולם, מרחיב את סדרת הטיפוח לעור שמן הנוטה לפצעונים, ומשיק לראשונה:  אפקלר מיקרו פילינג- ג'ל ניקוי מטהר  ג'ל אפקלאר לגוף, משמש לניקוי עמוק ואינטנסיבי, קילוף וחידוש העור,  מכיל חומצה סליצילית.

מותג הטיפוח המומלץ ביותר על ידי רופאי עור בעולם, לה רוש-פוזה, מרחיב את סדרת הטיפוח לעור שמן הנוטה לפצעונים -אפקלאר ומשיק לראשונה,  אפקלאר מיקרו פילינג- ג'ל ניקוי מטהר לגוף, לעור שמן הנוטה לפצעונים. ג'ל הניקוי מפחית לאורך זמן פגמים ופצעונים ומונע  את הופעתם מחדש.היפו אלרגני, מתאים לעור רגיש ומכיל את המים הטרמליים ממעיינות לה רוש-פוזה בצרפת.

אפקלר מיקרו פילינג- ג'ל ניקוי מטהר בעל ריכוז גבוה של מרכיבי פילינג פעילים.  2% חומצה סליצילית אשר נוסף על חומצה ליפוהידרוקסית (LHA),  יוצרים פילינג עדין לעור, מסירים תאים המתים ומעניקים מרקם עור חלק יותר.  בנוסף, ג'ל הניקוי מכיל אבץ, מרכיב מטהר אשר תורם להפחתת ייצור הסבום, וגליצרין  (3%) לנוחות מקסימאלית במהלך השימוש. 

יעיל על עור הנוטה לפצעונים בגב ובחזה – ישנו קושי רב לטיפול בפצעונים על עור הגוף, מאחר והוא עבה פי חמישה מעור הפנים. שני שליש מבעלי עור הנוטה לפצעונים סובלים מפצעונים בגוף. בשל הריכוז הגבוה של הרכיבים היוצרים קילוף וחידוש לעור, אפקלר ג'ל יוצר פילינג עדין גם של שכבות העור העבות ביותר. יעילותו הגבוהה של ג'ל הניקוי המטהר הוכחה על פצעונים (51%-), ראשים שחורים {קומודונים} (16%-) ועל כתמי פיגמנטציה (57%-) ע"פ מחקר הנערך במשך ארבעה שבועות בפיקוח רופא עור. שבועיים לאחר הפסקת השימוש, המוצר המשיך להיות יעיל על פצעונים, פגמים וכתמים

בדומה לכל מוצרי לה רוש-פוזה, אפקלר מיקרו פילינג- ג'ל ניקוי מטהר נבדק על סוגי העור הרגישים ביותר, לרבות עור הנוטה לפצעונים. כמו כן, הפורמולה פותחה עם pH פיזיולוגי בכדי לכבד את מחסום ההגנה הטבעי של העור.

מחיר מומלץ לצרכן: 119 שקל, תכולה:  400 מ"ל.
מוצרי לה רוש-פוזה נמכרים בבתי מרקחת פרטיים, ברשתות הפארם, בבתי המרקחת של קופות חולים מכבי ומאוחדת ברחבי הארץ ובקנייה און-ליין באתרי המכר השונים.

עוד מוצר מומלץ לניקוי עור הפנים מבית המומחים של לה רוש פוזה.

לה-רוש-פוזה-אפקלאר-מיקרו-פילינג-ג'ל-ניקוי-ומטהר
לה רוש פוזה. צילום: יח״צ

L'ORÈAL PARIS

מותג הקוסמטיקה הבינלאומי L'ORÈAL PARIS מרחיב את סדרת צבעי השיער הביתית EXCELLENCE COOL CREME  ומשיק פריצת דרך טכנולוגית ובלעדית: 3 גוונים חדשים של צבעי שיער ביתיים על טהרת משפחת הגוונים הקרים טכנולוגיה סגולה חדשנית המנטרלת פיגמנט צהוב-כתום!

התוצאה: צבע עשיר, עוצמתי השומר על הפיגמנט הקר הרצוי

מותג הקוסמטיקה הבינלאומי לוריאל פריז משיק לקיץ 2021 בשורה חדשנית בשוק צבעי צבעי השיער! הסדרה החדשה של צבעי השיער אקסלנס קול קרם, מבוססת על טכנולוגיה חדשנית ובלעדית לאקסלנס: טכנולוגיה סגולה חדשה המונעת גוונים נחושתיים כתומים-צהובים שאינם רצויים, ושומרת על הפיגמנט הקר האופטימלי. עד 100% כיסוי לשיער לבן וגוונים קרירים שמתחילים COOL ונשארים COOL. 

ערכת צבע השיער הביתית אקסלנס קול קרם מבית לוריאל פריז היא הערכה הנמכרת ביותר בישראל*, מעניקה טיפוח משולש – טיפוח הצבע, הקרקפת, והשיער שלך, בעזרת 3 הרכיבים שבערכת הצביעה:  קרם צבע מגן – לצבע שיער עמיד לאורך זמן,   מסכת הזנה למראה שיער מבריק, רך וחיוני  ו שמפו מטפח עם pH עדין מנקה בעדינות את השיער והקרקפת, לתחושת נוחות ורכות.

הסדרה החדשה מעשירה את ערכת הצביעה הביתית הנמכרת ביותר בישראל בתכשירים נוספים, לחוויית צביעה נוחה, פשוטה ומדויקת יותר. 

אקסלנס קול קרם – תכולת הערכה: קרם צבע מגן– המשלב טונים אפורים לתוצאה הקרה ביותר, מכיל פרו קרטין וסרום מגן המסייע בהגנה על השיער במהלך הצביעה, שמפו סגול עדין עם PH עדין לאחר הצביעה- המנקה בעדינות את הקרקפת וחושף את גוון הקר, ומסכה סגולה מנטרלת– לאפקט אנטי-נחושתי הפועל עד 4 שבועות, לנטרול פיגמנט צהוב- כתום. 

הערכות מתאימות לבלונדיניות וברונטיות.

באופן כזה מובטח כיסוי אופטימאלי (עד 100%) של השיער הלבן  וטיפוח משולש לשיער.

התוצאה: צבע עשיר, עוצמתי השומר על הפיגמנט הקר הרצוי ודוחה גווני נחושת לא רצויים.

לדברי מאיה לזר, מנהלת ההדרכה של 'לוריאל פריז', "אחת הבעיות השכיחות ביותר בקרב צובעות השיער היא שהצבע נהיה "כתמתם" לאחר כשבועיים ולא שומר על הגוון המקורי בשל התחמצנות הצבע. כדי לנטרל את הופעת פיגמנט ה"חלודה", יש צורך להשתמש במוצרי טיפוח המכילים פיגמנט סגול בפנים (סגול הוא הצבע המנוגד לכתום) ובאופן הזה לשמר את הצבע לפרק זמן ארוך יותר. הייחודיות בסדרה החדשה היא שהשמפו והמסיכה שנמצאים בערכת הצביעה הם שמפו ומסיכה סגולים. בנוסף, הגוונים הם גוונים "קרים", כלומר סיומת טון אפרפר. גוונים אלו הם בדיוק הגוונים שלרוב קשה לשמר."

אקסלנס קול קרם – 3 גוונים: מחיר מומלץ לצרכן: 42.90 שקל
את ערכת אקסלנס קרם של לוריאל פריז להשיג בכל רשתות הפארם, המזון, המשביר החדש לצרכן ובפרפומריות נבחרות.
צבעי השיער החדשים של לוריאל פריז קלים לשימוש ביתי ומקצועי. פיגמנטים חזקים ובולטים. מעלים לגמרי שיער לבן.

לוריאל פריז. צבעם לשיער
לוריאל פריז. צילום: יח״צ חו״ל

לה רוש-פוזה

מותג הדרמו-קוסמטיקה המוביל בעולם לה רוש-פוזה, מרחיב את סדרת הטיפוח לעור שמן -אפקלאר ומשיק לראשונה את אפקלאר סרום לטיפול בעור שמן הנוטה לפצעונים בקרב מבוגרים. 

אפקלאר סרום מסייע בקילוף וחידוש יומיומי של העור, הפחתת מראה פגמים וסימנים על העור ולהפחתת ראשים שחורים. כל זאת מבלי להתפשר על תחושת הנוחות של העור. הסרום החדש הינו היפואלרגני, מתאים לעור רגיש ומכיל את המים הטרמליים ממעיינות לה רוש-פוזה בצרפת.

התפיסה הנפוצה היום בנוגע לעור שמן ופצעונים מתקשרת לגיל ההתבגרות, אך עם זאת, זוהי התלונה השכיחה ביותר, בעקבותיה מגיעים לרופאי עור גם בגילאים בוגרים יותר. בקרב מבוגרים, התופעה שונה במהותה משל המתבגרים, בגורמים להופעתה, בנראותה וכתוצאה מכך גם בטיפול הנדרש. לכן ישנו צורך מהותי במוצר ייעודי עבורם. 

אפקלאר סרום הוא בעל ריכוז גבוה של חומרים פעילים אשר מאיצים את שיקום וחידוש העור. ניאצינאמיד המסייע בהרגעת העור, חומצה סליצילית למניעת הצטברות סבום בנקבוביות, חומצה ליפוהידרוקסית המעניקה מראה עור חלק וחומצה גליקולית לשיפור תהליך חידוש העור. 

הסרום החדש בעל יעילות מוכחת: מותיר את העור רך יותר למגע, מוזן בלחות ובעל תחושה נינוחה כבר מהשימוש הראשון. מעניק לעור מראה מאט, מפחית מראה פגמים בעור עד 45% ומפחית ראשים שחורים עד 21%, בתוך תקופה של 4 שבועות של שימוש במוצר. 

הוראות שימוש: לאחר ניקוי הפנים יש למרוח בנדיבות על הפנים ומדי בוקר וערב. מתאים לכל סוגי העור.
מחיר מומלץ לצרכן: 189 שקל, תכולה: 30 מ"ל.

מוצרי לה רוש-פוזה נמכרים בבתי מרקחת פרטיים, ברשתות הפארם, בבתי המרקחת של קופות חולים מכבי ומאוחדת ברחבי הארץ ובקנייה און-ליין באתרי המכר השונים.

השוק כיום משופע בסרומים. מוצר זה נמצא יעיל ואיכותי ביותר במחיר נוח. לאחר שימוש יומיומי בסרם של לה רוש פוזה. מצאנו כי הוא בהחלט מקיים את ההבטחה של היצרן. הוא מבוסס על חומצות המשפיעות על עור הפנים לטובה.

לה-רוש-פוזה-סרום
לה רוש פוזה. צילום: יח״צ

GUILTY

ST TROPEZ, המותג המוביל בעולם לשיזוף עצמי  

שיזוף בריא ב-10 שניות. הבחירה של הדוגמנית אשלי גראהם

מגוון מוצרים ואביזרים לשיזוף עצמי ומהיר לגווני העור השונים, הפתרון המושלם לעור במראה שזוף, מבלי להיחשף לשמש. 

GUILTY, אתר הביוטי, מציג את הקולקציה החדשה של מותג השיזוף העצמי המוביל בעולם ST TROPEZ. המותג מציע את האלטרנטיבה הבריאה לעור שזוף וקורן, מבלי להיחשף לשמש ותוך 10 שניות בלבד, עם הפרזנטורית אשלי גראהם. המוצרים מבוססים בשילוב רכיבים טבעיים המופקים מסוכר פירות, המאפשרים למנגנון המלנין (השיזוף) הטבעי של הגוף להתבטא ולקבל את גוון העור המושלם.

נוסחאות השיזוף העצמי של סן טרופה מוצעות במגוון מרקמים של תחליב לחות, מוס אוורירי, ספריי או קרם זוהר למריחה קלה בייתית, המעודדת את תאי המלנין להיכנס לפעולה על פני השטח ולהעניק לעור גוון מושך וצבע שזוף וקורן, בהתאם לפיגמנט הטבעי. זהו השיזוף המחמיא והבטוח ביותר, בלי להיחשף לשמש, בלי סיכון בריאותי, בלי להישרף ובלי להזיע.

המוצרים מעניקים גוון צבע טבעי הנראה קורן מבפנים, זהוב וזוהר, בעלי נוסחה עמידה, הדוהה בהדרגה ובאופן טבעי. השיזוף לא מתקלף או מותיר סימנים. המוצרים ייעודים לפנים ולגוף ומעניקים צבע אחיד, בשיטת מריחה ייחודית ואחידה שאינה מלכלכת, עם כפפה מקצועית.

מוצרי השיזוף העצמי מאפשרים התאמה אישית לפי גווני העור עם נוסחאות ייעודיות לעור בהיר, בינוני ושחום.

המותג מציע מגוון רחב של מרקמים וטקסטורות לפי העדפה אישית: תחליב, ספריי או מוס, לשיזוף טבעי או הדרגתי, לשימוש יומיומי ולתחזוקת השיזוף.

  • המוצרים מבוססים על שימר עם פיגמנט זוהר, שמתאים גם ליומיום וגם לערב לקראת עונת האירועים.
  • ST. TROPEZ Self Tan Express Mousse – מוס לשיזוף עצמי מהיר
  • ספריי לשיזוף עצמי – מוצר ייעודי לשיזוף הגוף כולו ובמיוחד לאזור הרגליים.
  • הספריי מאפשר שליטה בדרגת השיזוף:
  • לשיזוף קל – למרוח ולהשאיר במשך כשעה על העור ולאחר מכן לשוטף עם סבון גוף.
  • לשיזוף בינוני – למרוח ולהשאיר במשך כשעתיים על העור ולאחר מכן לשוטף עם סבון גוף. לשיזוף לשיזוף עמוק – למרוח ולהשאיר במשך כשלוש שעות על העור ולאחר מכן לשוטף עם סבון גוף.

המוצר עמיד במים ונשאר מספר ימים על הגוף, ומעניק גוון צבע טבעי הנראה קורן מבפנים, זהוב וזוהר.

אין להשאיר על הגוף מעל 3 שעות ללא שטיפה.

מומלץ לשלב את הספריי עם תחליב הלחות המשזף לגוף ולפנים, כך יישמר המראה הזהוב והאחיד.

מחיר השקה מיוחד: 169 שקל במקום 184 שקל, תכולה: 200 מ"ל, כולל כפפת ספוג רך למריחה רב פעמית.

Self Tan Bronzing Mousse  – מוס לשיזוף עצמי הדרגתי

  • מוס לשיזוף הדרגתי, במרקם קטיפתי לשיזוף מושלם, מסדרת Self Tan לשיזוף עצמי מיידי.
  • מוס השיזוף הינו המוצר הנמכר ביותר של המותג הנחשק St. Tropez המעניק שיזוף טבעי ואחיד.
  • המוס הינו חלק המוצר עמיד במים ונשאר מספר ימים על הגוף, מתייבש מיידית ופשוט מאוד לשימוש.
  • ארומה גארד – פטנט רשום של סאן טרופה, המפחית את הניחוח האופייני של רכיבי השיזוף העצמי ביותר מ-70% ומעניק ניחוח נעים לכול מוצרי המותג. 
  • המוס מועשר באלוורה להענקת לחות מתמשכת לעור.
  • המוס מעניק גוון צבע טבעי הנראה קורן מבפנים, זהוב וזוהר.

מחיר השקה מיוחד: 165 שקל במקום 173 שקל , תכולה: 200 מ"ל, כולל כפפת ספוג רך למריחה רב פעמית..
מחיר השקה מיוחד: 105 שקל במקום 117 שקל, תכולה: 120 מ"ל, גודל מיוחד לנסיעות, כולל כפפת ספוג רך למריחה רב פעמית..

ST.TROPEZ Self Tan Express Face Sheet Mask  – מסיכת בד לשיזוף הפנים:

  • מסיכת בד לפנים לשיזוף עצמי טבעי ומיידי, הנבנה בהדרגה. 
  • השיזוף נוצר בהדרגה ב-8 שעות בהתאם לזמן שהמסכה נשארת על עור הפנים.
  • המסכה מכילה חומצה היאלורונית, המעשירה את הלחות והטקסטורה של העור.
  • המסכה אינה משאירה סימנים וקווי שיזוף.

הוראות שימוש:

  • לקבלת שיזוף טבעי וקל, יש להשאיר את המסכה על עור הפנים במשך 5 דקות.
  • לקבלת שיזוף טבעי – בינוני, יש להשאיר את המסכה על עור הפנים במשך 10 דקות.
  • לשיזוף טבעי ועמוק, יש להשאיר את המסכה על עור הפנים במשך 15 דקות.
  • המסכה מכילה חומצה היאלורונית, מעשירה את הלחות והטקסטורה של העור.

מחיר: 75 שקל למסכה.

Velvet Luxe Tan Applicator Mitt – כפפה מבית סאן טרופה למריחה רב פעמית העשויה ספוג רך. הכפפה מיועדת למריחה אחידה של מוצרי השיזוף. המריחה בעזרתה מהירה, קלה ואינה מלכלכת את הידיים.

מחיר: 20 שקל.

הוראות שימוש למריחת מוס לשיזוף מהיר או מוס לשיזוף הדרגתי:

  • מומלץ להשתמש בפילינג גרגרים להסרת תאים מתים כ-24 שעות לפני הנחת השיזוף ולהקפיד במיוחד על אזורים יבשים וקשים כמו מרפקים, ברכיים, קרסוליים וכפות רגליים.
  • יש למרוח קרם לחות ביסודיות לפני מריחת מוס השיזוף בעיקר באזורים הנוטים ליובש.
  • על מנת להימנע מצביעת הגבות וקו השיער הקדמי, יש למרוח שכבה נוספת של קרם לחות באזורים אלו.
  • מומלץ להשתמש בכפפה למריחה Tan Applicator Mitt המקנה מריחה אחידה, מהירה ומונעת את לכלוך כפות הידיים.
  • יש להמתין כ- 60 שניות לייבוש מלא ורק לאחר מכן ניתן להתלבש.
  • יש להימנע מכל מגע במים או הזעה מוגברת לפחות 6 שעות לאחר המריחה. מומלץ לאחר מכן להתקלח על מנת לחשוף את השיזוף הזהוב והטבעי החדש שלך.
  • לתחזוקה יש למרוח את המוס מדי כמה ימים, ולשמור על עור מלא לחות.
  • מומלץ לבצע בדיקת רגישות למוצר לפחות 24 שעות לפני שימוש במוצר בפעם הראשונה. כדאי לנסות באזור מוסתר של הפנים הזרוע ולמרוח על שטח קטן.
  • הנוסחאות של סאן טרופה מותאמות גם לעור רגיש ולכן הסיכוי לאלרגיה הינו קטן ביותר. אין להשתמש במוצר אם הופיעו תופעות לוואי. אין למרוח על עור מגורה ויבש מאוד·        
  • מומלץ למרוח את המשזף על עור נקי ויבש ולא למרוח קרם גוף,מומלץ להשתמש בפילינג גוף עדין כדי להסיר את תאי העור המתים,למרוח את המשזף עם הכפפה המתאימה ולא להתקלח 4 שעות לאחר המריחה.

לבעלות עור בהיר עד בינוני מומלץ להתחיל משתי לחיצות כד לקבל גוון עור טיבעי ועדין.

*** חייבת לציין שהריח של המוסד אינו נעים בהתחלה אך אל דאגה זהו מצב זמני. יום למחרת הריח מתפוגג.

להשיג באתר הביוטי https://www.guilty.co.il/ וברשת הפארם Be.

ST TROPEZ, המותג המוביל בעולם לשיזוף עצמי  -1
ST TROPEZ. צילום: יח״צ

גרנייה

מותג הטיפוח הבינלאומי 'גרנייה'  ממשיך בצעדי "יופי ירוק לכולם" ומשיק: אקו פדס(Eco Pads)  פד מיקרופייבר ייחודי לניקוי והסרת איפור לשימוש רב-פעמי! האקו פד מיועד להסרת איפור וניקוי עור הפנים, העיניים והשפתיים בצורה אפקטיבית, נוחה ונעימה לשימוש. עד 1000 שימושים באקו פדס אל מול אפס פסולת צמר גפן בשימוש יומי!

מותג הטיפוח הבינלאומי 'גרנייה' משיק לראשונה 'אקו פדס' Eco Pads)) ,פד ניקוי רב-פעמי רכ, נעים ואוורירי בעל סיבי מיקרופייבר להסרת איפור וניקוי עור הפנים, העיניים והשפתיים, באמצעות טבילה של הפד במים מיסלריים.

השימוש בפד מייעל את אפקטיביות הסרת האיפור וניקוי העור של מי המיסלר של גרנייה על כל סוגיו וממקסם את התוצאה. כל מארז מכיל שלושה פדים רב-שימושיים נוחים לשימוש הניתנים לשטיפה.

גרנייה ממשיכה עם האג'נדה הסביבתית לצרכנות ירוקה: קופסת המארז עשויה מ-100% קרטון ממוחזר, הפד עשוי מ-100% פוליאסטר . בתום השימוש יש להשליך את הקרטון לפח מיחזור הכחול ואת הפדים לפח אשפה לאחר 1000 שטיפות. 

מוצר רב-שימושי: כחלק מהמאמץ של 'גרנייה' לצמצם פסולת צרכנית יומיומית – כל פד מיועד לעד 1000 שימושים! 1000 שטיפות אל מול אפס בזבוזים של צמר גפן בשימוש יומי.

הוראות שימוש: 

יש להרטיב את הפד עם מים מיסלריים של גרנייה לפי סוג עורך להסרת כל סוג איפור ועודפי הלכלוך באופן מושלם. מתאים לשימוש על עור הפנים, העיניים והשפתיים. אין צורך לשפשף. רך מאוד, היגייני, וקל לניקוי: לשטוף בעדינות עם מים וסבון לאחר כל שימוש. לניקוי עמוק יותר, ניתן לכבס פעם בשבוע ולהניח באופן שטוח לייבוש.

מחיר: 29.90 ש"ח למארז (הכולל 3 יח')
להשיג ברשתות הפארם, בתי כל-בו, רשתות המזון ובתמרוקיות פרטיות

הפדים של גרנייה עושים את העבודה. נעימים לניקוי העור משאריות איפור. רצוי להשתמש במים המיסלריים הנהדרים של גרנייה. עליהם המצלנו בעבר.

אקו-פדס_גרנייה
גרנייה. צילום: יח״צ

VICHY

מותג הדרמו-קוסמטיקה הצרפתי VICHY  משיק נוסחא חדשה לשמפו "דרקוס" – לטיפול בקשקשים. שמפו במרקם פילינג עדין המפחית עד 100% ממראה הקשקשים  כבר מהשבוע הראשון.

מותג הדרמו-קוסמטיקה וישי, משיק נוסחא חדשה לשמפו דרקוס לטיפול בקשקשים: שמפו לטיפול בקשקשים עיקשים הדבוקים לקרקפת, בעל מרקם פילינג עדין המסיר את הקשקשים ומווסת את תהליך השלת התאים מהקרקפת. מתאים לשימוש גם לבעלי קרקפת רגישה.

ישנם שני סוגים של קשקשים, יבשים הנראים לעין, אשר ניתנים לטיפול בשמפו קלאסי נגד קשקשים וקשקשים שומניים הנדבקים לקרקפת, הנוצרים עקב ייצור מוגבר של סבום ובכדי להסירם יש צורך בפילינג עדין. שמפו דרקוס  לטיפול  בקשקשים מפחית את הקשקשת,  באמצעות שילוב של מרכיבים פעילים ומאזן את המיקרוביום בקרקפת. הפורמולה מכילה 1% פירוקטון אולמין + 1.3% חומצה סליצילית וגליצרין המנקים את הקרקפת, מאזנים את הקילופים ומסירים אותם, ובנוסף, מים טרמליים ממעיינות וישי בצרפת, המסייעים להרגעת העור.

יעילות השמפו נבדקה ע"י דרמטלוגים ונמצאה כמפחיתה עד 100% את מראה הקשקשים, וכי מתקבלות תוצאות נראות לעין כבר משבוע הראשון לשימוש. שמפו דרקוס לטיפול בקשקשים מנקה ביסודיות את השיער והקרקפת ומסייע בהפחתת שמנוניות ותחושת גרד.

מחיר לצרכן: 60 שקל, תכולה: 250 מ"ל.

מוצרי וישי משווקים בבתי מרקחת פרטיים ברחבי הארץ, בסניפים נבחרים של רשתות פארם ובאתרי המכר השונים. לבירור בית המרקחת הקרוב 09-7730800 או באתר וישי.

למידע נוסף ואבחון העור היכנסו לאתר וישי ישראל WWW.VICHY.CO.IL

השמפו החדש נגד קשקשים של וישי נמצא כיעיל לטיפוח השיער עם קליפות קשקשים.

וישי-שמפו-דקורס-נגד-קשקשים
וישי. צילום: יח״צ

DIADERMINE

מותג הטיפוח הצרפתי DIADERMINE משיק פילינג מוס במרקם חדשני מוס גרגירי נעים לעור הפנים, עם 81% רכיבים ממקור טבעי לניקוי יסודי ועדין של הפנים.

מותג הטיפוח הצרפתי DIADERMINE, משיק 2 פילינג מוס ייחודיים: המכיל אסאי לעור מואר יותר וחלק, ופילינג המכיל זרעי צ'יאה להפחתת מראה נקבוביות ולעור נקי במיוחד.

PEELING MOUSSE

  • מוס פילינג מטהר מכיל זרעי צ'יאה
  • מוס פילינג ייחודי עם 81% רכיבים ממקור טבעי, לניקוי עמוק ועדין של העור הפנים. מסיר שאריות לכלוך ומרכך את העור.
  • מראה נקבוביות והופעת פגמים בעור מופחת, עור הפנים נראה חלק. בשימוש קבוע, גוון העור נראה אחיד וישנו שיפור בספיגת הלחות בעור הפנים.
  • הוראות שימוש: הרטיבי את האצבעות, מרחי כמות קטנה על פנים נקיות ויבשות ועסי בעדינות. שטפי את הפנים במים. יש להשתמש 3 פעמים בשבוע.

מחיר מומלץ לצרכן פילינג מוס מטהר – 34.90 ₪, לתכולה: 75 מ"ל

PEELING MOUSSE

  • מוס פילינג לעור זוהר מכיל אסאי:
  • מוס פילינג ייחודי עם 81% רכיבים ממקור טבעי, לניקוי יסודי ועדין של עור הפנים. מאיר את עור הפנים ומעניק לו מראה חלק.
  • הזוהר הטבעי של עור הפנים נחשף מחדש, בשימוש קבוע, גוון העור נראה אחיד וישנו שיפור בספיגת הלחות בעור הפנים.
  • הוראות שימוש: הרטיבי את האצבעות, מרחי כמות קטנה על פנים נקיות ויבשות ועסי בעדינות. שטפי את הפנים במים. יש להשתמש 3 פעמים בשבוע.

מחיר מומלץ לצרכן פילינג מוס לעור זוהר – 34.90 שקל, לתכולה: 75 מ"ל

ניתן להשיג ברשת סופר-פארם בפריסה ארצית

מוצר מפתיע ומאוד נעים לשימוש, הפיליניג מאוד עדין ןהמרקם נעים אוורירי, אחרי השימוש העור מרגיש רך ונעים ונראה קורן ובריא.

DIADERMINE פילינג מוס
DIADERMINE. צילום יח״צ

קליניק

חברת קליניק הנהדרת מביאה לנו מסכת חמר מטהרת  2in1  מהסדרה  "All About Clean" אשר פותחה במיוחד לספוח שומנים ולחדש את תאי העור,כמו כן ,נלחמת ברדיקלים חופשיים לזיהום אויר.

טובה לשימוש פעמיים שלוש בשבוע, מניחים, מחכים מס' דקות מעסים עם קצות האצבעות שותפים, העור מרגיש ונראה בריא יותר וזוהר.

מסכת החמר ספוגה בפחם במבוק לניקוי עמוק של הנקבוביות,ספיחת שומנים והסרת מזהמים מזיקים.

המסכה מגיעה באריזה חדשה, ידידותית לסביבה וסטרילית יותר.

מחיר: 199 ש"ח

תכולה: 100 מ"ל

ניתן לרכוש ברשתות הפארם המובחרות,משביר לצרכן

או באתר של קליניק: https//m.c.clinique.co.il

קליניק - מסכת חמר מטהרת
קליניק צילום יח״צ
אורנה רימוק חדש

אורנה רימוק – כתבת ביוטי
אינסטגרם: orna_rimok_make_up
פייסבוק: אורנה רימוק
קבוצת פייסבוק: המומלצים שלי באיפור וטיפוח

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

בעלים ועורך אחראי: אפי אליסי
Fashion Israel – מגזין אופנה ישראלי
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com
אינסטגרם: fashion_israel.mag
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה של כולם!
דף עסקי: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות ביוטי, טיפוח
תגובות פייסבוק