משהו חדש מתחיל… משהו ישן נמשך…

המשביר. צילום: יח״צ -1-4
|

המותג המשביר לצרכן מתחיל דרך חדשה מהיום מיתוג חדש. "רשת MASHBIR מתחדשת כל הזמן ונותנת מענה אמיתי לצורך אמיתי. היא רשת הלייפ-סטייל המועדפת בישראל."


מאת: מאיה אושרי כהן – עורכת ראשית


גאוות מותג

אחרי 74 שנים, עם 2 מיליון חברי מועדון, ועם לקוחות חדשים תוך פחות משלושה חודשים באתר האונליין החדש שלהם, זה כבר מורגש באוויר שמשהו טוב קורה ברשת ה-MASHBIR.

שינוי הלוגו הוא רק שלב בדרך להשגת מטרת העל להיות הרשת המובילה בישראל בכל עולמות הלייפ-סטייל והשיק. לייצר גאוות מותג לכל מי שירכוש ב-MASHBIR ויסתובב עם השקיות החדשות והמעוצבות הנושאות את הלוגו החדש, בקניונים, ברחובות ובכל מקום.

סקרים שנערכו הראו כי אנשים תופסים את רשת ה-MASHBIR כקלסית, עם אופנה ומוצרים שישרתו אותם לאורך זמן, באיכות גבוהה ועם מנעד מותגי-על מהארץ ומהעולם. והכל במחירים אטרקטיביים. הסקרים הראו כי אנשים מעדיפים לרכוש בכלבו היות והקניה יותר רלבנטית עבורם, חוסכת זמן וכסף.

המשביר. צילום: יח״צ -1
המשביר. צילום: יח״צ

All The Way

MASHBIR שם לו למטרה להרחיב עוד יותר את מנעד מותגי העל, והסנונית הראשונה היא של המעצב קנת קול שקולקציית כלי מיטה חדשה בעיצובו ניתן למצוא במחלקת הטקסטיל וכלי הבית. מותגים נחשקים יביאו איתם קהל צעיר שיזהה את עצמו עם הרשת וימצא את הסטייל והשיק שהוא מחפש.

ולכן מדובר באבולוציה, בהתפתחות, ולא ברבולוציה, מהפכה. מתיחה לכל הכיוונים All The Way ולהיות חדשניים ועדכניים עם לוגו חדש, עם שקיות חדשות ועם תמהיל מוצרים סטייליסטי ושיקי, שיעורר גאווה ויהפוך לשיחת היום.

אז … יצאנו לדרך…

רשת MASHBIR מתחדשת כל הזמן ונותנת מענה אמיתי לצורך אמיתי. היא רשת הלייפ-סטייל המועדפת בישראל.

Maya Oshri Cohen, מאיה אושרי כהן

מאיה אושרי כהן – עורכת ראשית
אינסטגרם: maya_oshri_cohen

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Editor in Chief: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

דיאנה-לטר

דיאנה לטר – צלמת
אינסטגם עסקי: diana_photographer
אינסטגרם פרטי: diana_later

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

בעלים ועורך אחראי: אפי אליסי
Fashion Israel – מגזין אופנה ישראלי
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com
אינסטגרם: fashion_israel.mag
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה של כולם!
דף עסקי: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות אופנה, מגזין אופנה
תגובות פייסבוק