מותגים, קפה וסטייל 

FACTORY 54 ARCHIVE Blumarine top 1290 אחרי הנחה 516 צילום באדיבות המותג-1
|

פופ אפ יוקרתי, פקטורי 54 משיקה חנות פופ-אפ בהאנגר החדש של נמל יפו, שתפעל לתקופה מוגבלת עד החגים ותציע עד 80% הנחה על כל הפריטים לנשים, גברים וילדים. 

המתחם עוצב בהשראת עולם התערוכות, עם מיצגים שעוצבו על ידי המותגים בחו"ל המתפרס על 1,800 מ"ר  יוצגו פריטי מסלול נדירים, לצד פריטים מהעונות הקודמות של המותגים המובילים בעולם, בחוויית קנייה ייחודית ברמה בינלאומית. במתחם יפעל בית קפה בוטיק בקונספט ייחודי של פקטורי 54 ולכבוד הקיץ יתקיימו תערוכות אמנות, הופעות, הרצאות, פעילויות לילדים ועוד.

DOLCE & GABBANA, VALENTINO, BALENCIAGA, BURBERRY, GIORGIO ARMANI ,GIVENCHY, VERSACE, ALEXANDER WANG, BALMAIN, BLUMARINE, ISABEL MARANT, IRO, JACQUEMUS,
 THE ATTICO, RAG & BONE, MIKE AMIRI,  OFF WHITE, PALM ANGELS, POLO RALPH LAUREN, BOSS, MICHAEL KORS

חמש שנים אחרי הפופ-אפ של פקטורי 54 בקניון  TLVשזכה להצלחה אדירה, כעת הפופ-אפ חוזר – והפעם עם מבחר ענק והיצע עשיר של מותגי-על. לפני כחמש שנים רכשה קבוצת אירני את AMOR בכיכר המדינה, ולעסק הצטרפו מותגים שכעת משתתפים במכירה. 

החנות תציג אלפי פריטים של בתי האופנה המובילים בעולם – דולצ'ה גבאנה, ולנטינו, ג'ורג'יו ארמני, בלנסיאגה, איזבל מארה, ברברי ועוד. החלל יציג אוצרות מוקפדת של מחלקת הקניינות, ויכלול פריטים שנצפו על המסלולים בשבועות האופנה של פריז, מילאנו, לונדון וניו יורק – כולם בהנחות של עד 80%. זוהי הזדמנות לרכוש בהנחות שוות פריטים על-זמניים לנשים, גברים וילדים. הפופ-אפ מעניק חוויה ייחודית ברמה עולמית, כשהוא מתפקד כחנות מולטי-ברנד המרכזת את מותגי-העל הכי גדולים תחת קורת גג אחת. צוותים מטעם המותגים בחו"ל השתתפו ביצירת המיצבים וחללי התצוגה, והמתחם כולל ריהוט אותנטי של המותגים הבינלאומיים. 

 מתחם הנשים תוענק תשומת לב מיוחדת לקטגוריית הערב והגלאם, עם שמלות לעונת החתונות, האירועים והמסיבות, בעיצוב בתי האופנה ז'יבנשי, ג'ורג'יו ארמני, ולנטינו, ורסצ'ה, מוגלר, בלומרין, דה אטיקו ועוד. את הלוקים ישלימו נעלי עקב מבית ג'יאנביטו רוסי, דה אטיקו וכריסטיאן לבוטן. 

מתחם מיוחד יוקדש לעולם הריזורט, ויציג את הפריטים שתשמחו ללבוש בחופשות הקיץ – בגדי ים, תיקי קש, סנדלים ושמלות מבית המותגים מיסוני, צימרמן, פוצ'י, דה אטיקו, ז'אקמוס וטרופיק אוף סי. חובבות המראה הנקי והקלאסי ייהנו מפריטים בסגנון על-זמני המהווים פריטי מפתח במלתחה – בדגש על מותגים כמו דה רואו, וינס, נילי לוטן וג'וזף. בנוסף תוכלו למצוא דגמים שמתכתבים עם הטרנדים ששולטים כיום בעולם האופנה, בעיצוב מותגים בועטים כמו בלנסיאגה, אלכסנדר וונג, אוף ווייט או פאלם איינג'לס. 

באגף התיקים בולטים במיוחד תיקים מבית דולצ'ה גבאנה, ז'יבנשי, ולנטינו, אטרו, מארק ג'ייקובס ועוד. קורנרים ייחודים יוקדשו לבתי האופנה ברברי, דולצ'ה גבאנה, איזבל מארה ואירו. 

בין הדגמים הבולטים שאסור לפספס: בגד גוף אדום שלבשה קנדל ג'נר בתמונה שהובילה את הקמפיין של ז'יבנשי; אוברול תחרה ורוד של בלנסיאגה שלבשה קים קרדשיאן בתמונה ששרפה את האינסטגרם; שמלת לטקס כחולה של ורסצ'ה שלבשה היילי ביבר בדייט פוטוגני עם ג'סטין; סט של טופ וחצאית עם הדפס הבארוק האייקוני של ורסצ'ה, שלבשה אירינה שייק בתמונות פפראצי בלתי נשכחות; ושמלת מיני ורודה של בלנסיאגה שנצפתה על קארדי בי. 

במתחם הגברים ניתן לראות דגש חזק על עולם הסניקרס, עם היצע דגמים רחב הכולל דגמים של בלנסיאגה שהפכו לאייקונים, דגמים טרנדיים מבית המותג אקסל אריגטו, דגמים של מותגי-על כמו ברברי, לבוטן או בלמיין, ואפילו הסניקרס האהובות מבית המותג קום דה גרסון.

מי שמחפש את המראה המחויט למשרד, לאירועים או לחתונות ייהנה מאזור המעניק תשומת לב לחליפות, חולצות מכופתרות ומכנסיים מחויטים מבית ברברי, מקווין ודולצ'ה וגבאנה. מי שמתחבר לעולם הסטריט-וור יהנה מקולקציות של מותגי הסטריט הכי פופולריים, עם דגמים שלרוב נחטפים מהר – חולצות, מכנסיים, סווטשירטים ואקססוריז מבית בייפ, קארהארט, דרול דה מונסייה ועוד. בקטגוריית הדנים בולטים במיוחד ג'ינסים מבית דולצ'ה וגבאנה, ולנטינו ואמירי. 

במתחם הילדים יוצגו קולקציות הילדים של מותגי-העל הכי יוקרתיים, ביניהם בלנסיאגה, ורסצ'ה, סטלה מקרטני, צימרמן ועוד. המתחם יעניק תשומת לב לנושא חופשות הקיץ, ויציג היצע רחב של בגדי ים, סנדלים, כפכפים, כובעים ואקססוריז נוספים. 

לקראת פתיחת שנת הלימודים, תוכלו למצוא חליפות בית ספר בעיצוב המותגים הנחשקים, לצד סניקרס, טי-שירטס, ג'ינסים ועוד. לכבוד עונת החגים יוצג מגוון שמלות לילדות וחולצות חגיגיות לילדים. בקטגוריית התינוקות תוכלו למצוא מארזים מיוחדים, מתנות לידה ותיקי החתלה. 

ן… אל תשכחו לעדכן אותנו על הרכישות שלכם.

קנדל ג'נר בבגד גוף אדום של ג'יוונשי 7490 אחרי FACTORY 54 ARCHIVE הנחה 2996 צילום באדיבות המותג (Custom)1
קנדל ג'נר בבגד גוף אדום של ג'יוונשי 7490 אחרי FACTORY 54 ARCHIVE הנחה 2996 צילום באדיבות המותג
FACTORY 54 VERSACE KIDS בגד ים לפני הנחה 819 שח לאחר הנחה 573 שח צילום באדיבות המותג-1
FACTORY 54 VERSACE KIDS בגד ים לפני הנחה 819 שח לאחר הנחה 573 שח צילום באדיבות המותג
Factory 54 Archive צילום מושי גיטליס (2)1
Factory 54 Archive צילום מושי גיטליס
FACTORY 54 ARCHIVE BOTTEGA VENETA 12990 אחרי הנחה 7794 צילום באדיבות המותג (1)3
FACTORY 54 ARCHIVE BOTTEGA VENETA מחיר 12990 שקל אחרי הנחה 7794 צילום באדיבות המותג
Factory 54 Archive צילום מושי גיטליס (5)6
Factory 54 Archive צילום מושי גיטליס
Maya Oshri Cohen, מאיה אושרי כהן

מאיה אושרי כהן – עורכת ראשית
אינסטגרם: maya_oshri_cohen

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Chief editor & art director: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות אופנה, מגזין אופנה
תגובות פייסבוק