מירי רגב

מירי רגב. צילום: יח"צ
|

מירי רגב, שרת התרבות והספורט, לא יכולה היתה לבקש לעצמה פתיחה טובה מזו

מירי רגב

 מירי רגב. צילום: יח"צ-1
שבוע מצויין. שרת התרבות והספורט מירי רגב. צילום: יח"צ

מאת אפי אליסי

שרת התרבות והספורט, מירי רגב, לא יכולה היתה לבקש לעצמה פתיחה טובה מזו. שבוע שהחל ברעש תקשורתי בנאום הפתיחה שלה בפסטיבל ישראל, הסתיים בניצחונה על ג'יבריל רג'וב, יו"ר ההתאחדות לכדורגל של הרשות הפלסטינית בדרישתו לסלק את ישראל מפיפ"א.

פסטיבל ישראל

זכה ליחסי ציבור שהביאו אותו למהדורות החדשות ולכותרות העיתונים, זאת בשל העובדה שאירוע הפתיחה של הפסטיבל, המופע של שלום חנוך שאירח את יהודה פוליקר, ברי סחרוב ודני סנדרסון, לווה ברעש תקשורתי כששלום חנוך הודיע כי יגיב בחריפות לעובדה ששרת התרבות והספורט, מירי רגב תנאם לפני הופעתו. היא נאמה, והוא שר.

בנאומה התייחסה להד שנוצר: "כולכם ערים לשיח הציבורי ביממה האחרונה, אני מעריכה את כל האמנים כאן ואותך, שלום חנוך. עם זאת, חשוב לי להדגיש, כי בשם אותו פלורליזם, המעניק לכם את החופש ליצור, לכתוב, ולהביא לידי ביטוי את יצירותיכם, הייתי מצפה שהעיקרון הזה יישמר ויכובד גם כשמדובר בהשקפות עולם שונות". היא לא שכחה להודות למנכ"ל הפסטיבל הנכנס אייל שר שמן הסתם הודה על הרעש החיובי שהביא את פסטיבל ישראל לתודעה של המוני אנשים.

השורה התחתונה: המופע של חנוך היה טוב, השבוע של מירי רגב היה מצויין.

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

בעלים ועורך אחראי: אפי אליסי
Fashion Israel – מגזין אופנה של ישראל
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com
טלפון: 050-7368167
אינסטגרםfashionisrael.mag
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה של כולם!
דף עסקי: Fashion Israel
כתובת למשלוח: רח׳ בר כוכבא 1, דירה 1, רמת גן

תגובות פייסבוק