מסיבת הפיג'מות של PETIT BATEAU 

77 PETIT BATEAU 1
|

מותג הילדים המשובח והשיקי משיק את עולם הפיג'מות, הכולל את הדגמים האייקונים לצד דגמים חדשים המציגים שיק צרפתי מתוק ונאיבי. הפריטים נוצרו מבדים רכים, נעימים ואיכותיים, ועוצבו תוך הקפדה על לבישה קלה ונוחה לצד שמירה על חום הגוף – כל מה שנחוץ עבור הקטנטנים שלנו

בחודשים הראשונים לחיי התינוק, הפיג'מה היא לא רק בגד לשעות השינה אותו לובשים בלילה ומחליפים בבוקר. מעבר לעובדה שתינוקות ישנים המון לאורך היממה, הורים רבים מוצאים הגיון רב במלתחה שרובה מורכבת מסטים, בגדי גוף ואוברולים המעניקים הגנה טובה בשמירה על חום הגוף, לצד מקסום טווחי התנועה החשובים להתפתחות תקינה של התינוק.

נוחות לצד עיצוב

 כשמדברים על בגדי ילדים, יש אלמנטים רבים שחשוב להקפיד עליהם, וזה מסביר את הפופולריות וההערכה להן זוכה פטי באטו. המותג הצרפתי נודע בזכות עיצוב מלא מחשבה הכולל הקפדה על לבישה קלה ונוחה, עמידה בכביסות מסביב לשעון, ושיק צרפתי נאיבי שמגלם במדויק את מה ששמיש ונחוץ ביותר לקטנטנים שלנו. לא סתם אמהות ברחבי העולם מכורות לפריטי המותג, החל מבגדי הגוף והאוברולים בעלי התפרים המעודנים שבקושי מורגשים במגע עם הגוף, וכלה בסריגים ובפוטרים המלטפים.

PETIT BATEAU מחיר 77 שח במקום 159 שח FACTORY54 ph pr * 2
PETIT BATEAU מחיר 77 שח במקום 159 שח FACTORY54 ph pr

פייס בפני עצמו

 עולם הפיג'מות של פטי באטו מציע חגיגה של איורים נאיביים יפהפיים בפלטת גוונים עדינה. בין אם אלו הדפסים של טבע וחיות, לבבות, כוכבים, פסים, פרחים, אופניים או כיתובים מתוקים בצרפתית – כל פריט בקולקציה הוא פיס בפני עצמו. 

 ניתן למצוא מבחר סטים המורכבים ממכנסיים וחולצה, כמו גם אוברולים רכים בגזרות המאפשרות רכיסת כפתורים בטיחותית. הפיג'מות מעוצבות בצלליות הקרובות לגוף מטעמי בטיחות, יכולת תנועה ושמירה על חום הגוף, ולכן הן גם משמשות כשכבת בסיס מתחת לבגדים נוספים כמו מעיל, סריג מחמם, סווטשירט, מכנסיים ואפילו שמלה. כל הדגמים עשויים מטקסטילים נעימים, איכותיים וכמובן טבעיים, עם דגש על 100% כותנה. 

איך נולד המותג?

השם פטי באטו ("סירה קטנה" בצרפתית) נולד בשנת 1920, אז הופיעה לראשונה דמותה של מרינט בספרי ילדים בצרפת, דמות שבהמשך שרה לצלילי שיר ילדים המספר על סירות בים. אותה מרינט שימשה כדמות הפרסומית הראשונה של המותג ובמהרה הפכה לקמע שלו. אך ההתחלה של חברת האופנה הייתה עוד לפני כן, בשנת 1893, במחוז אוב – בירת תעשיית הטקסטיל הצרפתית באותם ימים – כשהמייסד פייר וולטון הקים מפעל המתמחה בייצור בגדי ים ותחתונים. בשנת 1918 החליט בנו אטיין לשדרג את התחתונים הקלאסיים, והמציא דגם חדש ללא רגליים וכפתורים. לאחר מכן הוא החליף את הצמר הגס בכותנה לבנה, ובהמשך ויתר על הכפתורים לטובת רצועה אלסטית במותניים ובירכיים שמעניקה תחושת נוחות. כל אלו הובילו את החברה לזכייה בפרס החדשנות על אותם תחתונים מפורסמים, בתערוכת אמנות בינלאומית שנערכה בשנת 1937 בפריז.

Maya Oshri Cohen, מאיה אושרי כהן

מאיה אושרי כהן – עורכת ראשית
אינסטגרם: maya_oshri_cohen

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Editor in Chief: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות אופנה, מגזין אופנה
תגובות פייסבוק