מסייה איב סן לורן

איב סאן לורן צילום יח״צ - 5
|

יש מותג אחד שבולט לנו בכל האביזרים, התכשיטים, הקוסמטיקה והבגדים. איב סן לורן החל את דרכו בשנת 1962 כמותג יוקרה פריזאי אשר חרט על דגלו את התשוקה, התאווה החדשנות והאדג'יות. מותג שאינו נכנע לחוקים אלא מחפש כיצד ניתן לפרוץ אותם. איב סן לורן, מותג המקדים את זמנו וצופה את העתיד בעולם היוקרה, מזמין את הנשים והגברים לשבור את החוקים ולא לפחד לשנות את שגרת הטיפוח והאיפור שלהם.

מראיינת מאיה אושרי כהן

בואו נסתכל על ההיסטוריה הייחודית של איב סן לורן וכיצד היא הבדילה את עצמה ממותגים אחרים.

ההיסטוריה של איב סן לורן

איב סן לורן היה בן 17 כשעבר לפריז כדי ללמוד עיצוב אופנה. מישל דה ברונהוט הצרפתי של ווג הבחין במהרה בקווי דמיון בין עבודתו לסגנונו בלורן. כתוצאה מכך, הוא קבע פגישה עם כריסטיאן דיור, שמיד שכר את שירותיו של סן לורן. לאחר שהתקבל לעבודה, הוא השיג עיצוב ואביזרי עיצוב וקיבל עבודות נוספות במהלך שנותיו הקרובות. עם מותו של כריסטיאן דיור בשנת 1957, הפך סן לורן למעצב הראשי בגיל 21.

איב סן לורן במשביר
איב סן לורן במשביר. צילום: יח״צ

צמיחה משמעותית

עד 1980, ההיסטוריה של איב סן לורן הייתה ידועה לכולם. במהלך עונות 1998-1999, אלבר אלבז נכנס לתפקידו כמעצב החדש, לפני שטום פורד החליף אותו בשנת 1999. סן לורן המשיכה לעצב את קולקציית הקוטור. 

ההצלחה שלה הסתכמה בהתמקדות במוצרים ובמסר של המותג.  הרחבת תחומים שונים בעסק – כגון קוסמטיקה – שיפרה באופן חיובי את הצלחת המותג.  

איב סן לורן ניחוח – ההצלחה הלכה בעקבות הניחוחות של איב סן לורן מההתחלה. מאז ש – Y   נוצר בשנת 1964, YSL Beauté התפרסם ביצירת "סמנים סוציולוגיים אמיתיים של חוש הריח". הבושם הגברי הראשון של מסייה איב סן לורן, שנקרא Pour Homme, הושק בשנת 1971.

כיום, ניחוחות YSL רבים הפכו לפריטי חובה הן לגברים – La Nuit de l'Homme או L'Homme – והן לנשים – עם אופיום שחור, אופיום, פריז ומניפסט.

איב סן לורן איפור – YSL Beauté יוצרת כמה ממוצרי האיפור היוקרתיים ביותר, תוך שימוש בטכנולוגיה העדכנית ביותר. היא משיקה קולקציות בהשראתו של לויד סימונדס, מנהל הקריאייטיב של המותג באיפור.

חלק מאייקוני האיפור הם מסקרה ווליום אפט פו צילס, טאצ'ה אקלט, רוז' פור קוטור.

איב סן לורן טיפוח העור – סמוך על מותג טיפוח העור YSL מספק ללקוחות את חוויית הזוהר האולטימטיבית על ידי שימוש בטכנולוגיה החדשנית ביותר בתחום. Forever Light Creator ו-Forever Youth Liberator, שניים מקווי טיפוח העור הפופולריים ביותר של YSL, דחפו את המותג לכוכבות במדינות שבהן הושקו.

איב סן לורן במשביר. צילום: פינטרסט - 7
איב סן לורן במשביר. צילום: פינטרסט

 ההיסטוריה של איב סן לורן הופכת אותו למותג שהוא היום

 פגשנו את מוצרי המותג הפריזאי איב סן לורן בסניף הדגל קריון רשת המשביר. החנות מעוצבת בסגנון טיים סקוור עיצוב בקווים נקיים לצד יוקרתי ומזמינה כל עובר ושב להיכנס ולחוות חוויה צרכנית כמו בחו"ל. ניתן למצוא בחנות  מעל 240 מותגים נחשקים מכל העולם לצד מוצרי טיפוח ואיפור איכותיים. בין שלל המותגים תוכלו למצוא מערכות בגדים יוקרתיים בתפירה עילית והמותג קנת' קול,  הניו יורקי הצעיר והשיקי ועד לנקום הצרפתית.

Maya Oshri Cohen, מאיה אושרי כהן

מאיה אושרי כהן – עורכת ראשית
אינסטגרם: maya_oshri_cohen

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Editor in Chief: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות אופנה, מגזין אופנה
תגובות פייסבוק