מעצבי האופנה של ישראל: אבישג ארבל

אבישג ארבל צילום גיא כושי ויריב פיין (2)-1-6
|

אבישג ארבל, יוצרת ומעצבת אופנה בתל אביב מאז 2005. אם לשלושה, בעלת תואר שני לעיצוב בבצלאל ו"מכורה" לסוד הקסם ההריוני. היא האוטוריטה בתחום בגדי ההריון. כעת יוצא קמפיין קיץ חדש למותג בכיכובה של מישל גרציג ההריונית

״בחרתי באופנה להריון מכיוון שזה מחבר בין מה שתמיד ידעתי שאעשה – עיצוב לבין מה שהיה לי חשוב שיהיה חלק מהעבודה שלי – אופטימיות. להביא ילדים לעולם זה שיא האופטימיות וכיף להיות ליד יצירת חיים, במיוחד בתקופה כזו – עתיד המדינה אצל ההריוניות בבטן״. עוד הוסיפה: ״ברור שמצב הרוח משפיע על עשייה ויצירתיות, לשמחתי האופטימיות של יצירת חיים והלקוחות ההריוניות המקסימות שלנו, מביאות איתן את  הצורך וגורמות לנו להמשיך ולעשות עבורן.״

לשאלתנו מיהן הנשים להן היא מעצבת ענתה: ״הצרכנית הישראלית לאחרונה יותר עסוקה במחיר, לזוגות צעירים יותר קשה… מה שכן הרבה מאוד סבתות לעתיד מפרגנות יותר – כנראה שהן רוצות נכדים ושמחה״.

מישל גרציג למותג "אבישג ארבל". צילום Valero Rioja5-2
מישל גרציג למותג "אבישג ארבל". צילום Valero Rioja

ארבל: ״תמיד האמנתי שבגדי ההיריון צריכים להיות המשך לבגדים שאנו לובשות ביום-יום ולשקף את האישיות והטעם האישי שלנו – עליהם להיות אלגנטיים, מתכתבים עם האופנה, נוחים במיוחד ומעוצבים ברמת ובאיכות ללא פשרות. אין סיבה שנתלבש פחות "טוב" מהסטייל שלנו טרום ההיריון אלא להפך – עלינו להדגיש את היופי והנשיות של הגוף ההריוני המשתנה באופן שהבגדים ידגישו ויחמיאו לבטן ההריונית ולגוף החובק בתוכו את קסם הבריאה. זה מה שהנחה אותי מהקולקציה הראשונה שלי ועד היום. מאז, אני מעצבת גזרות שנראות נהדר בכל עת עם פטנטים מיוחדים להריון שהופכים אותן מושלמות ל-9 החודשים המיוחדים האלה וגם לחודשים הראשונים שלאחר הלידה״.

אבישג ארבל צילום גיא כושי ויריב פיין (2)-7
אבישג ארבל צילום גיא כושי ויריב פיין

הקולקציה מורכבת משלל פריטי לבוש אופנתיים מחמיאים ונוחים להריונית הישראלית, מותאמת למזג האוויר בישראל ולאירועי הקיץ והחגים. הבדים הנעימים, מגוון הגזרות וטווח המידות מייצרים אנסמבל אופנתי ופרקטי לאישה ההרה.
מידי שבוע נוחתים באתר ובחנויות הרשת פריטים חדשים בצבעים והדפסים התואמים את הטרנד העונתי כך שתמיד תרגישי בשיא האופנה גם בחודש תשיעי ובטריימסטר הרביעי (התקופה שאחרי הלידה).

הקולקציה של ארבל מיוצרת בארץ. הכל "כחול לבן". היא כוללת כמויות קטנות ובתשומת לב מרבית לפרטים הקטנים, עם בדים נעימים ונמתחים הגדלים עם שינויי הגוף ההריוני. ניתן למצוא בקולקציות שלה שלל פתרונות תומכים כמו תחתונים מחטבים, גרבוני הריון, בגדי ים, קולקציית ספורט להריונית האקטיבית ואפילו בגדי ערב. למניקות שבכן תוכלו למצוא פריטי בייסיק להנקה בטווח מידות רחב. 

אבישג ארבל צילום גיא כושי ויריב פיין (2)-1
אבישג ארבל. צילום: גיא כושי ויריב פיין

בעבר אמרה ארבל: ״בעידן שבו כולם מחפשים את הזול והמהיר ותרבות הצריכה גרמה לנו לחשוב שלקנות בזול ולזרוק אחרי עונה זו הדרך הנכונה, אני חושבת שבגדי הריון צריכים להיות משהו אחר, השקעה לטווח ארוך שילוו אותך לא רק למשך תשעת חודשי ההיריון אלא גם בחודשים שלאחריו וכמובן גם להריון הבא. 'אבישג ארבל' הוא עסק ישראלי עם ייצור מקומי, עבור כל בגד שנתפר אני בוחרת אישית את הבדים ודואגת לבצע בקרת איכות על כל דגם לפני שהוא יוצא לחנויות.
איכות הסביבה חשובה לנו ואנו מייצרים בכמויות קטנות וע"פ דרישה ולא נכנעות לייצור המוני״.

מישל גרציג למותג "אבישג ארבל". צילום Valero Rioja5-12
מישל גרציג למותג "אבישג ארבל". צילום Valero Rioja

על הקמפיין החדש: הצילומים נערכו בבית של מישל וטיבו קורטואה במדריד. בצוות שהגיע במיוחד מהארץ היו גם שתי חברותיה של מישל, לילוש ברכר, מאפרת מעולה והדר קדוש, הסטייליסטית שסחבה מהארץ כמה מזוודת עם הקולקציה החדשה של אבישג ארבל.

מישל גרציג למותג אבישג ארבל צילום Valero Rioja11-8
מישל גרציג למותג "אבישג ארבל". צילום Valero Rioja

״זאת הייתה הפקה כיפית ונינוחה של שלוש חברות טובות עם צוות הצילום הכי מקצועי שיש. הילדים של טיבו מנישואיו הקודמים היו בבית בזמן הצילומים והכי פרגנו למישל. טיבו שמפגין תמיכה בישראל ברשתות החברתיות איבד מאז השבעה באוקטובר מאות אלפי עוקבים. מישל והוא מקבלים מידי יום הודעות נאצה קשות, כל זה זה עדיין לא גורם לטיבו לא להמשיך ולתמוך בישראל ובאשתו האהובה״.

האינסטגרם של אבישג ארבל: avishagarbel.il

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Editor in Chief: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות אופנה, אופנת נשים
תגובות פייסבוק