משקפיים,  החידושים, הבולטים והמגניבים 

דיוק אופטיקס - 5
|

 דיוק אופטיקס הוא בית של מותגים בינלאומיים, אורבניים ייחודיים, מלאי שיק וסטייל המיובאים מרחבי העולם ומהמקומות המיוחדים ביותר. הדגמים והמותגים המיובאים ארצה עוברים בדיקות איכות מהגבוהות ביותר באמצעות הצוות המקצועי של דיוק אופטיקס השומר על סטנדרטים גבוהים. 

דיוק אופטיקס - 5 6
דיוק אופטיקס. צילום: יח״צ

לעשות את זה בסטייל

לכבוד החגים שבדרך, אופטיקס בשיתוף 'בוטיק אסי משקפיים' הרימו מסיבת  מדליקה במיוחד. למסיבה הגיעו ידוענים רבים, הבולט ביניהם היה צביקה הדר שהתהדר במשקפיים מהקולקציות שהוצגו וחייך למצלמות כמו שרק צביקה הדר יכול. המסיבה הצבעוניות, הסטייליסטית התאימה בצורה מדויקת לקולקציות שהוצגו לאורחים.

צביקה הדר צילום יחצ - 87
צביקה הדר צילום יחצ

בבוטיק אסי משקפיים ברמת גן ברח' התע"ש 3, ניתן למצוא את המותגים הנחשקים מבית דיוק אופטיקס, ביניהם: גארט לייט, מייקיטה, קרויצברג קינדר, DITA, LGR ועוד. 

הישראלים ידועים כאוהבי אופנה, איכות וסגנון חיים המוכנים להשקיע ברכישה של משקפיי שמש מתוך הבנה שבארצנו החמה חשוב לשמור על העיניים ואם אפשר לעשות את זה בסטייל- אז בכלל.

דיוק אופטיקס - 5 - 88
דיוק אופטיקס. צילום: יח״צ

כל אחד והסגנון שלו

דיוק אופטיקס מייבאת מותגים שונים של משקפי שמש וראייה, כשלכל אחד סגנון ייחודי משלו. לדברי ארז כהן, הבעלים והמנכ"ל של חברת דיוק אופטיקס המייבאת את מותגי המשקפיים הכי מיוחדים שתיראו בסביבה. לדבריו כל אחד ואחת יוכלו למצוא את הדגם שיסנוור את עיניהם, מחובבת אופנה מושבעת, היפסטר תל אביבי, רופא מנתח ועד לנגר באזור התעשייה.
אם בא לכם על המראה השונה, הבולט והייחודי- דיוק אופטיקס בהחלט מספק את הסחורה (ליטרלי). 

דיוק אופטיקס. צילום: יח״צ- 5
דיוק אופטיקס. צילום: יח״צ

ארז כהן מוסיף שתהליך בחירת המותגים מתבצע בקפידה רבה וללא פשרות. רק לאחר בדיקות רבות של דגמי המשקפיים, טיב החומרים, איכות העדשות והמסגרות הם מסכימים לייבא ארצה את המותג / הדגם שנבחר. אחד הדברים החשובים העומדים לנגד עיניהם הוא לספק לצרכן מוצר איכותי, טוב ונוח.  

 בבוטיק אסי משקפיים רח' התע"ש 3 רמת גן ובחנויות האופטיקה המובילות בישראל.

Maya Oshri Cohen, מאיה אושרי כהן

מאיה אושרי כהן – עורכת ראשית
אינסטגרם: maya_oshri_cohen

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Editor in Chief: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות אופנה, מגזין אופנה
תגובות פייסבוק