מתנות שתרצו לקבל לחג

רוית אזוט. צילום: יח״צ - 1
|

HAPPY LEMON

מציגים קולקציית אביב מודרנית, שופעת ומגניבה, מעוצבת ומלאה בסטייל.  כמותג לייף סטייל חדשני, איכותי ואופנתי הקולקציה מאפשרת לכל אחד ואחת למצוא את הפריטים, האביזרים והמתנות שיאפשרו להכניס את האביב ללב ולבית עם מגוון רחב של פריטים בעיצובים וסגנונות שונים, מודרני, אוריינטלי, אלגנטי, כפרי ועוד.

LOVE HAS COME MY WAY – בושם אווירה מבית ד"ר אודי בר כמו בכל תחום בו נוגע ד"ר אודי בר, גם כאן מדובר בפרי מלאכת יד מחושבת היטב, המציע ניחוח אטמוספרי שנוצר במיוחד לחללים פנימיים.

הניחוח הראשון בסדרה: “love has come my way” מרענן את החלל באופן מיידי ומתיר שובל של טוהר נקי. התמצית בבקבוק היוקרתי, מעוררת מיד את האוויר בניחוח קרמי של פרחים לבנים, במעטפת קיצית של שמיים פתוחים בצהרי היום, עם גוון נוסטלגי של אהבת נעורים. במרכז, תוי גרדניה וניחוח של לוטוס ורוד וצהוב ושובל נחשק של וניל ומאסק.

HAPPY LEMON מארז חג מחיר 119.90שח צילום דדי אלאיס - 7
HAPPY LEMON מארז חג מחיר 119.90שח צילום דדי אלאיס
דר אודי בר בושם אווירה LOVE HAS COME MY WAY מחיר 175 שח 100מל צילום יחצ - 5
דר אודי בר בושם אווירה LOVE HAS COME MY WAY מחיר 175 שח 100 מל צילום יחצ

FEMINA

מותג ההלבשה התחתונה FEMINA מציג מבצע לחג הפסח על כל קולקציה 50% הנחה בסניפי הרשת ובאתר כולל ברלטים, בגדי גוף, חזיות, תחתונים, הלבשת לילה ועוד. מקולקציית האביב של מותג ההלבשה התחתונה FEMINA –  סט בייבי דול מבריק מבד סאטן , כותונת לילה מבד ויסקוזה רך, מגוון ברלטים .

כותונת FEMINA, 153 במקום 219 שח, קרדיט צילום אייל נבו
FEMINA כותונת, מחיר: 153 במקום 219 שח, קרדיט צילום אייל נבו

SABON

לכבוד חג הפסח, יוצאת הרשת SABON בשיתוף פעולה במהדורה מוגבלת עם T LAB WISSOTZKY האהוב.
שיתוף הפעולה חוגג את התכונות המופלאות של התה עם מארז יוקרתי המשלב מוצרי התה של T LAB יחד עם מוצרי הטיפוח של SABON .  במסגרת שיתוף הפעולה, יוצעו שני מארזים. האחד בניחוח החדש  Mimosa Tea ולצידו מארז בניחוח White Tea המוכר והאהוב. הניחוח החדש, מבוסס על תערובת ארומטית בה המימוזה האביבית מתחברת לעלי תה עם תווי ברגמוט והל טרי. לתערובת ניחוחות זו, מצטרפים תווי וניל ומוסק. שילוב התווים המיוחד יוצר ניחוח שמשי ואביבי. כך מוצרי הטיפוח החדשים מעניקים לעור תחושת רכות וניחוח מפנק. 

Sabon_X_TLab צילום איילת ארד - 1
Sabon. צילום איילת ארד

EUNOIA

עם בוא האביב משיק המותג האקסקלוסיבי מותג הלייפסטייל העילי EUNOIA מציג בקולקציית הטיפוח  מוצרים בשלושה ניחוחות חדשים : הרבל, נומד וסובליים ווד, בשלל מוצרים כגון סבוני גוף ופנים, קרמי לחות לגוף ולפנים, מפיצי ריח ומגוון נרות בגדלים שונים, מקטנים ועד נר ענק במשקל 15 ק"ג בכלי בטון או זכוכית. כלי הבטון הייחודיים אשר מכילים את מוצרי המותג, מיוצרים בעבודת יד ומתכתבים עם טרנד בינלאומי משמעותי בעולמות היוקרה. שילוב של בטון חשוף ומעוצב בחלל הבית מעניק  נופך של עוצמה שקטה לצד שילוב בין אורבניות לפשטות. 

EUNOIA צילום עומר סבח -1
EUNOIA. צילום: יח״צ

אירבוריאן

אירבוריאן מותג הטיפוח הקוריאני עטור הפרסים מציע שלל מארזים לחג במשלוח עד הבית וגם בשילוח מהיר דרך אפליקציית וולט. erborian  (אירבוריאן) מותג טיפוח קוריאני משלב קוסמטיקה ואיפור בטכנולוגיה חדשנית ופורצת דרך עם רכיבי על קוריאניים. המותג מייצר דור חדש של SKINCARE  מוצרים היברידיים המשלבים איפור וקוסמטיקה ביחד. המותג שעשה לאחרונה עלייה לישראל פתח אתר מקוון לרכישה אונליין וחנות דגל ראשונה בעזריאלי שרונה מציג לקראת החג מבחר רחב של מארזי טיפוח מפנקים.

מארז טיפוח של המותג הקוריאני אירבוריאן 79שח צילום יחצ - 5
מארז טיפוח של המותג הקוריאני אירבוריאן 79 שקל. צילום יחצ
מארזים של מותג הטיפוח אירבוריאן לחג 626שח צילום אורי גרון - 52
מארזים של מותג הטיפוח אירבוריאן לחג 626 שקל. צילום אורי גרון

בשמים

הרחנו מספר בשמים כדי שלא תצטרכו והצלחנו להמליץ על הבשמים הטובים שיעשו לכם את החג 

קלואה נומאד יסמין Nomade Jasmin Naturel Intense E.D.P בושם ממקורות 100% טבעיים בשיר הלל חדש ליופי של העולם, ניחוח פרחוני יסמין . ניחוח שובה לב המצית את הדמיון ,כשהלילה יורד, ניחוח של יסמין מתחיל להגלות, אשר מנוגד על ידי התווים המתוקים של אקורד תאנה ואגס כדי לחשוף את העושר והמורכבות המלאים שלו. החושניות העדינה שלו מועצמת על ידי מעטפת של וניל ואלגום קרמי. נגיעה של פצ'ולי משכללת את התרכובת, ומחדירה לה זוהר ואלגנטיות אופנתית נצחית.

ברברי לאשה HER ELIXIR DE PARFUM בושם נועז וחושני לנשים. או דה פרפיום עם הרוח ההרפתקנית  תווים פירותיים ייחודיים לצד פרץ נועז של גרגרי יער אדומים כהים עם יסמין, ומסתיים בניחוחות וניל וענבר חושניים וממכרים. 

קלואה נומאד יסמין מחיר 559 שח. צילום: יח״צ
קלואה נומאד יסמין מחיר 559 שח. צילום: יח״צ
ברברי לאשה. צילום: יח״צ-8
ברברי לאשה. צילום: יח״צ

TAKE A NAP

מותג ההום סטייל TAKE A NAP מציע מגוון מארזים החל מ-200 שקל.  מארז שמיכת במבוק ובקבוק יין פלטר, מארז מצעים סאטן, מארז חלוקי רחצה,  קולקציית מצעים לבנה מסאטן, נר ריחני גדול FELL , שמיכת דרים מחיר 499 ₪. 

מחיר 350 TAKE A NAPנר גדול feel - 5
TAKE A NAP נר גדול feel. מחיר 350 שקל צילום: יח״צ

BYREDO

מותג הנישה BYREDO  מציע בושם לבית TREE HOUSE , נר ריחני  

ביירדו טרי האוס בושם לבית מחיר 349 שח - 2
ביירדו טרי האוס בושם לבית מחיר 349 שח. צילום: יח״צ

קרייזי ליין

המותג קרייזי ליין מציע לקשט לך את הלוק עם מגוון אקססוריז ותיקים שישדרגו כל מראה שכל אישה תשמח לקבל.

קרייזי ליין מחיר 159.90שח צילום דדי אליאס - 5

קרייזי ליין מחיר 159.90 שח צילום דדי אליאס

רווית אזוט

רווית אזוט מציעה סדרת מוצרי טיפוח אשר נרקחו על טהרת הזהב. סדרת ה"פרו גולד" מסייעת לחידוש עור הפנים, ממצקת אותו ומשיבה לו מראה רענן זוהר, צעיר ומטופח.

רוית אזוט. צילום: יח״צ -9
רוית אזוט. צילום: יח״צ

MON PLATIN

מותג MON PLATIN  מציג סדרת ההילורן, סדרת התכשירים החדשה מבוססת על טהרת החומצה ההיאלורונית, הידועה כמזינה ומעשירה, ומורכבת ממיטב החומרים המתקדמים ביותר.  

מחיר 350 TAKE A NAPנר גדול feel - 5
TAKE A NAP נר גדול feel. מחיר 350 שקל צילום: יח״צ

אופטרה לונדון

"אופטרה לונדון" היא חברת מכשירי קוסמטיקה ביתיים, על מנת להחדיר קרמים שונים לתוך העור שלנו. ולעבור לשימוש במכשירים אשר מיוצרים בטכנולוגיה מתקדמת ומהווים את הפתרון האולטימטיבי לקבלת תוצאות מעולות בזמן קצר מהטיפוח הביתי שלנו. בעזרת מכשירים אלו ניתן לבצע טיפול ביתי, יומיומי.

אופטרה. צילום: יח״צ - 1
אופטרה. צילום: יח״צ. צילום: יח״צ

 גולדה

רשת גולדה משיקה מארז אקסקלוסיבי בשיתוף הסטייליסטית אור לוזון.
אחרי שהלבישה את מיטב הסלבריטאים בארץ ויצרה ליין אופנה משל עצמה,אור לוזון מכניסה סטייל וצבע בפרויקט צבעוני ומרגש עם רשת הגלידות הישראלית 'גולדה'. הקולקציה תכלול מארז ייחודי מעוצב לגלידה, חבק יוקרתי לגלידה, מפיות מאוירות, כוסות, כפיות וגלויה שניתן לצרף כברכה, טבלאות שוקולד יוקרתיות בהשקה חדשה של רשת גולדה וכמובן מגוון רחב של גלידות כשרות וגם טעמי הדגל לבחירה: פיסטוק, שוקולד חלב עם אגוזי לוז ופל נוגט ובייגלה.

רשת גולדה בשיתוף אור לוזון צילום: יח״צ-3
רשת גולדה בשיתוף אור לוזון צילום: יח״צ

MON PLATIN

מותג MON PLATIN  מציג סדרת ההילורן, סדרת התכשירים החדשה מבוססת על טהרת החומצה ההיאלורונית, הידועה כמזינה ומעשירה, ומורכבת ממיטב החומרים המתקדמים ביותר.

היי לורן. צילום: יח״צ - 8
MON PLATIN. צילום: יח״צ

 

Maya Oshri Cohen, מאיה אושרי כהן

מאיה אושרי כהן – עורכת ראשית
אינסטגרם: maya_oshri_cohen

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Editor in Chief: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות אופנה, מגזין אופנה
תגובות פייסבוק