נופר שפר. סמפל סתיו-חורף 22/23

SAMPLE. צילום: יח״צ - 5
|

מאיה אושרי כהן צפתה בתצוגת סתיו חורף 22/23 של סמפל בה הוצגו לצד פריטי קז'ואל של מכנסי ג'ינס וחולצות טי וסווטשרטים פריטי עור, משי ושמלות קוקטייל. וחזרה עם רשמים שמימיים

ָאָדָם אֵינוֹ אֶלָּא…/ שאול טשרניחובסקי

לא בכדי אני מתחברת לשיר של שאול טשרניחובסקי, שיר שתמיד אהבתי ואני שבה וחוזרת אליו…תחושתי שהקולקציה הזו היא התמצית של כל מה שספגתי בילדותי. תחנות שונות יש לו לאדם בחייו ומגילת ספר חייו כמילות השיר "הולכה מתפרשת, – ובאו אחד אחד, ויגלה פשר כל אות וסמל…"

SAMPLE-5
SAMPLE. צילום: יח״צ

"העולם במה"

נסיבות חיי בשנתיים האחרונות הביאו אותי ללימודי האסטרולוגיה, אני מאמינה בכל ליבי כי כל נשמה בוחרת מתי להגיע לעולם, באיזה גוף ומקום ולאיזו משפחה.
נשמתי בחרה להגיע לעולם ,למשפחה של חמש נשים חזקות במעגל הראשון, ומסביבן נשים משמעותיות נוספות כמו דודותיי היקרות.  המוסיקה שהתנגנה ברקע, הצבעים, הצלליות וההדפסים היו אלה של שנות השמונים המאוחרות.

פס הקול של התצוגה מבוסס על השיר של זהר ארגוב "העולם במה" , שהוא ללא ספק פס הקול של ילדותי, תמונות נדירות של זהר ארגוב שמצאתי ובמלאכת חיפוש לא פשוטה אף הצלחתי להגיע לצלם שצילם אותן.

תמונות אלה מודפסות על חולצות טי ועל סווטשרטים כסמל לארעיות ושברירות החיים, העולם הוא לגמרי במה ואני מודה על הזכות להופיע עם השחקנים שמלווים  אותי ולוקחים חלק בתסריט חיי.

SAMPLE. צילום: יח״צ - 8
SAMPLE. צילום: יח״צ

נופר שפר הקולקציה

לאורך כל האוסף ניתן לראות את סימני הכוכבים, אם באבזמים שעוצבו ויוצרו במיוחד או בהדפסים, כמו גם בצבע השחור, הכסף והזהב.

ההדפסים הם בהשראת הדפסי פרחים שהקיפו אותי בילדותי והצבעוניות היא של גווני חמרה וירוק זית. כמו שהזכרתי הדפסים של הזמר זהר ארגוב וכן של הוריי ביום חתונתם, מופיעים על חולצות טי ועל סווטשרטים. התכשיטים והאבזמים עוצבו על ידי במיוחד לקולקציה זו והם בסמלי כוכבים כמו, ונוס מארס ומרקורי.

אני מאד אוהבת את המשחק בין אלמנטים מהעולם המחויט לבין בדים רכים ונשיים כמו משי ותחרה, כך לצד גזרות מחויטות מהעולם הגברי ישנן שמלות נשפכות ונשיות. לצד פריטי קז'ואל של מכנסי ג'ינס וחולצות טי וסווטשרטים יש פריטי עור, משי ושמלות קוקטייל.
בדים: אריגי צמר, סאטן, משי, ויסקוזה, וסריגים שנארגו במיוחד באיטליה עבור הקולקציה עם האותיות SM
האשה של הקולקצייה לא חוששת להיות בעלת נוכחות חזקה , היא מאד בטוחה בעצמה ולא מתנצלת, הסאמפל גירל האולטימטיבית.
לקראת התצוגה שיתפתי פעולה עם מעצבת הנעליים שני מיפאנו , נעלי "אימלדה" וכל הנעליים השטוחות על המסלול הם פרי שיתוף הפעולה הזה, התיקים כולם עוצבו על ידי כמו שאר האקססוריז והתכשיטים.

SAMPLE. צילום: יח״צ - 71
SAMPLE. צילום: יח״צ
SAMPLE. צילום: יח״צ - 65
SAMPLE. צילום: יח״צ
Maya Oshri Cohen, מאיה אושרי כהן

מאיה אושרי כהן – עורכת ראשית
אינסטגרם: maya_oshri_cohen

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Editor in Chief: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות אופנה, אופנת נשים, מגזין אופנה
תגובות פייסבוק